Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hyundai i20

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Čeprav bi danes najraje kar vsi po vrsti vozili male križance, so v večini primerov še vedno boljša izbira mestni malčki. Hyundai ga ima, i20, ki mu Korejci te dni namenjajo potrebno medgeneracijsko prenovo.
Hyundai i20
Foto: Gašper Miš
19. 9. 2018 ob 9:30
Komentarjev: 0

Da je konkurenca huda reč, ne velja le za priljubljen razred križancev, pač pa tudi predstavnike tako imenovanega B-razreda. Tam lahko trenutno izbirate med več kot 15 različnimi novimi modeli, znamke pa vas potem vsaka po svoje nagovarjajo, zakaj so prav njihovi predstavniki oh in sploh …

Hyundai i20 se nam zdi simpatičen že od prvega dne, ko je druga generacija premierno zapeljala na naše ceste. Ker pa so od takrat vseeno minila že štiri leta, smo spomladi na velikem primerjalnem testu PRIMA hitro ugotovili, da bo za boljšo uvrstitev vseeno treba pokazati kaj več kot le lep izgled.


Te dni na trg prihaja prenovljeni i20, za katerega Korejci pravijo, da je postal pametnejši, varnejši ter privlačnejši. Pri prvih trditvah nimamo čemu oporekati, pri besedi privlačnejši pa imamo manjše pomisleke. Zdi se, kot da želi pomlajeni i20 ustrezati vsem, zato so precej ostre linije nadomestili z bolj oglatimi. Dobro, spredaj ni velikih razlik, malce drugačna je le kaskadna motorna maska in odbijač, bistveno več pa jih je zadaj. Luči, ki lahko pri najbogatejšem paketu opreme tam svetijo v LED-tehniki, so postale večje, bolj zaobljene, točno takšen je tudi odbijač. Nova so celo prtljažna vrata, na katerih boste našli prostor za registrsko tablico, ter oblika 15- in 16-palčnih litih platišč. Če ste ljubitelj klasike, vam bo prenovljeni i20 zagotovo všeč, če prisegate na bolj dinamične, ostre linije, pa vas bo hyundai bistveno bolj razvajal drugje – na primer v notranjosti.

Armaturno ploščo lahko po prenovi prvič poživite z dekorativnimi elementi v treh različnih barvah, namesto radijskega sprejemnika s 3,5- ter 5-palčnim zaslonom pa izberete še nov 7-palčni, občutljiv na dotik. Ta je grafično posodobljen, lahko pa se pohvali še z novo navigacijsko napravo ter možnostjo povezave s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto. Paket 'smart sense' i20 prinaša še štiri nove sisteme, in sicer za pomoč pri ohranjanju voznega pasu, za zaznavo nezbranosti voznika, samodejni  preklop med dolgim in zasenčenim snopom ter sistem za preprečevanje naleta.


Nekaj novosti najdemo tudi pod motornim pokrovom, kjer se prenovljeni i20 hvali z dvema posodobljenima motorjema, ki izpolnjujeta normative razreda Euro 6d-temp in sta serijsko opremljena še s sistemom start/stop, ki mu Korejci pravijo kar ISG (Idle Stop & Go). Vstopnico v svet hyundaija i20 še naprej predstavlja 1,25-litrski atmosferski bencinski štirivaljnik CVVT, ki lahko razvije 55 (75 KM) oziroma 62 kilovatov moči (84 KM). Njegov močnejši, 1,4-litrski brat, je prodajne police zapustil že pred prenovo, je pa zato litrski turbobencinski trivaljnik, ki nosi oznako T-GDI, tokrat na voljo v dveh konfiguracijah moči. Prvi s 74 kilovati (100 KM) ter drugi z 88 kilovati moči (120 KM).

Ker se prodajni trendi vse bolj obračajo v smer čistejših bencinskih motorjev, se s prenovo poslavljata še 1,1- ter 1,4-litrski turbodizelski različici CRDi. Mali i20 bo navor na sprednji kolesi še naprej najpogosteje prenašal preko 5-stopenjskega ročnega menjalnika, medtem ko si boste lahko kupci obeh turbobencinskih različic zaželeli še 7-stopenjski robotiziran menjalnik DCT. Pravijo, da ima prenovljeni i20 še bolj direktno krmiljenje, nekaj dodelav pa so inženirji namenili tudi podvozju vozila.

Res, da so bile tokratne prenove deležne vse tri karoserijske različice (petvratna, trivratna ter robustna active), pa boste na Hyundaijevi spletni strani našli le eno – tisto najbolj priljubljeno.

Res, da so bile tokratne prenove deležne vse tri karoserijske različice (petvratna, trivratna ter robustna active), pa boste na Hyundaijevi spletni strani našli le eno – tisto najbolj priljubljeno. Za to boste, tudi na račun nekoliko bolj bogate serijske opreme paketov life, comfort, style in premium, odšteli od 220 do 660 evrov več kot pred prenovo, kar načeloma pomeni od 12.190 (i20 1.25 CVVT life) do 17.040 evrov (i20 1.0 T-GDI 120 premium). Če boste želeli, da menjalnik prestavlja namesto vas, ceni prištejte še 1.290 evrov, le 90 evrov manj pa znaša promocijski popust, ki so ga pripravili pri zastopniku znamke. Ta o pretekli prodaji ter konkretnih prodajnih planih ne govori, vseeno pa želi, da bi se dobra prodaja nadaljevala še naprej.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 13. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  |