Oznaka combo ni nova, Oplovi modeli jo nosijo že od sredine osemdesetih let, ko so jo prvič nadeli na kadett E. Kasneje smo jo spoznali še na treh drugih, danes pa je rezervirana za mali dostavnik, ki stoji na enaki platformi kot nova citroën berlingo ter peugeot rifter. Prvi je na trgu tudi najbolj prepričljiv, zato so Oplove ambicije upravičeno visoke, piko na i pa bo dodala kar četrtinska rast razreda. Ta pri nas na letni ravni šteje 4.100 vozil, od tega gre četrtina za zasebno rabo, tri četrtine kupcev pa je poslovnih, čeprav med njimi vseeno najdemo tudi takšne, ki vozilo uporabljajo za vse priložnosti.
Novi combo life bo lahko poganjal eden izmed dveh prisilno polnjenih motornih agregatov. To bo bodisi 1,2-litrski trivaljni bencinski motor, ki razvije 81 kilovatov moči (110 KM), ali pa ena izmed treh različic novega 1,5-litrskega štirivaljnega turbodizla. Pričakujejo, da bo slednji bolj priljubljen, ker delež dizelskih motorjev pri potniških različicah znaša kar 70 odstotkov, pri tovornih pa celo 90. Tako bo večina postavljena le pred izbiro, kako zmogljivo različico izbrati – osnovno s 55 kilovati (75 KM), malce močnejšo s 75 (100 KM) ali kar najmočnejši motor s 96 kilovati moči (130 KM).
Pri menjalnikih je tako: če boste izbrali bencinski motor, bo menjalnik šeststopenjski ročni, pri 55- ter 75-kilovatni turbodizelski bo imel pet prestav, če jih boste želeli šest, pa boste morali izbrati najmočnejšo različico s 96 kilovati moči. Ta bo obenem edina, ki bo na voljo v povezavi z novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Čeprav deluje odlično in vam ga lahko le priporočam, pa vem, da bo večina izbrala kar klasičen ročni, ki je nenazadnje poldrugi tisočak cenejši. V primeru, da ste bolj pustolovski tip, bo za vas še paket za vsak teren, kot so pri zastopniku poimenovali 250 evrov vreden sistem 'intelligrip'.
360 evrov boste doplačali za povečano nosilnost, bolj pomembni pa sta številki 610 ter 740. Prva pove ceno dodatnih sedežev v tretji vrsti pri kratkem combu life L1H1, druga pa ceno le-teh pri 35 centimetrov daljši L2H1 s skupaj štirimi metri ter 75 centimetri dolžine. Enako bo dolg tudi tovorni combo cargo, ki se ponudbi pridružuje kasneje, predvidoma spomladi prihodnje leto.
Kot pri večini konkurentov bo tovorna bolj priljubljena, saj njihov delež znaša 58 odstotkov, kar je 16 več kot pri potniških. Je pa slednja že na voljo: zanjo boste odšteli od najmanj 17.410 (combo life 1.2 start/stop L1H1 selection, 6-st. roč.) pa vse tja do 24.440 evrov (combo life 1.5 dizel start/stop L1H1 innovation, 8-st. sam.). Zastopnik znamke je za novinca pripravil tudi nekaj akcijskih paketov, obenem pa pričakuje, da bo uspel v prvem polnem letu z njim prepričati približno 300 kupcev, kar predstavlja dobrih sedem odstotkov deleža na trgu. Med potencialnimi kupci vidijo dosedanje lastnike meriv in zafir, obenem pa tudi tiste, ki do danes v Oplovem repertoarju niso našli sebi primernega modela.
Informacije o oplu combo life lahko pridobite še v domači predpremieri in mednarodni premieri.
Cenik: