Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Range rover evoque

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Kako hitro se obrne čas, je očitno tudi po avtomobilih; že kar 8 let je minilo od predstavitve range roverja evoque, ki je zanetil iskro v segmentu kompaktnih premium križancev in do danes prepričal že skoraj 800 tisoč voznikov.
Range rover evoque
Foto: Matej Mihinjač
3. 4. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 4

Osvojil je več kot 225 nagrad po vsem svetu in bil eden od glavnih akterjev norije med malimi križanci.

Takoj po predstavitvi je postal najhitreje prodajan avto za skupino Jaguar Land Rover ter v bistvu začel globalizacijo njihovih modelov. Osvojil je več kot 225 nagrad po vsem svetu in bil eden od glavnih akterjev norije med malimi križanci, saj se je tudi prestižni segment v času od predstavitve do danes več kot podvojil. In rast ni usahnila, še vedno se vse več voznikov odloča za višje avtomobile, zato je bil čas za konkretno posodobitev modela evoque.

V bistvu 99,9-odstotno, saj so od starega modela baje ostali le tečaji vrat, ostalo pa je prav vse novo, čeprav zelo podobno veliko. Zunaj skoraj ni sprememb pri merah (dolžina 4,371 mm), kar bo voznikom, sploh voznicam, še kako všeč, saj so vsi cenili ravno majhnost avta. Tukaj se ne prodajajo centimetri pločevine na evro, temveč prestiž na čim manjšem prostoru, ki je obvladljiv tudi za manj spretne. Vseeno je za 21 mm zrasla medosna razdalja, s čimer so pridobili prostor za potnike na zadnji klopi. Ko smo ravno pri številkah: od tal je odmaknjen najmanj 212 milimetrov in povečala se je dovoljena globina bredenja, saj je namesto pol metra zdaj lahko voda globoka celo 60 centimetrov, da bodo tudi starlete, ki živijo na Barju, pravočasno pripeljale v prestolnico. Količnik zračnega upora se je zmanjšal z 0,36 na odličnih 0,32, pri čemer imajo zaslugo tudi kljuke, ki se po novem skrijejo v vrata kot pri velarju. Vsi modeli imajo serijske polne LED-luči, ki so z novo generacijo postale še ožje za bolj agresiven izgled.

Med prvo vožnjo sta nas navdušili predvsem zanimivi kameri, ki sta posebnost med avtomobili nasploh: prva s pritiskom na stikalo prikazuje sliko na celotni površini ’pametnega’ vzvratnega ogledala, ki v bistvu postane zaslon ločljivosti 1.600 x 320 pik, in ponuja kar 50-stopinjsko vidno polje zadaj namesto 25, kolikor zajame običajno ogledalo, hkrati pa ne vidite glav potnikov zadaj, če vam niso preveč všeč; druga je tehnologija ’ClearSight ground view’, ki sliko podlage neposredno pred vozilom na površini 8 x 15 metrov prikazuje na osrednjem zaslonu, kar je zelo uporabno med tesnim parkiranjem ali vožnjo po terenu do hitrosti 30 km/h, ko vidite sliko brez motornega pokrova.

Samo vstopni model je na voljo s sprednjim pogonom, vsi ostali imajo štirikolesnega in tehnologijo terrain response 2, ki zna sama prepoznati teren, po katerem se vozite, in prilagodi nastavitve pogona in ostale elektronike. Za manjšo porabo goriva zna odklopiti pogon na zadnji kolesi, ko ta ni potreben, po zaslugi dodatne baterije in 48-voltnega omrežja pa zmore shranjevati energijo med zaviranjem in motor izklopiti pri hitrosti 17 km/h, preden se vozilo ustavi. S tem naj bi novi model prihranil do 5 odstotkov goriva, ampak pravi prihranki bodo verjetno prišli s predstavitvijo prvega priključnega hibrida s trivaljnim bencinskim motorjem čez leto dni, kar seveda omogoča nova platforma, ki jo imenujejo ’premium transverse architecture’.

Trenutno sta na voljo dva štirivaljna motorja: bencinski in dizelski, oba z dvema litroma delovne prostornine in po tremi stopnjami moči, zato oznake D150, D180 in D240 ter P200, P250 in P300, pri čemer D označuje Diesel, P Petrol, številke pa moč, ki je izražena v ’konjih’. Najšibkejši D150 ima sprednji pogon in ročni menjalnik ter osnovno ceno 41.342 EUR, osnovni bencinski P200 s štirikolesnim pogonom in samodejnim osemstopenjskim menjalnikom ZF pa stane 50.604 EUR. Novi evoque se pri nas že prodaja, zaradi velikega povpraševanja po svetu pa tudi za naš trg optimistično načrtujejo prodajo 125 avtomobilov letos.

Cene:

range rover evoque D150 – 41.342 EUR
range rover evoque D150 AWD auto -  46.998 EUR
range rover evoque D180 AWD auto -  49.305 EUR
range rover evoque D240 AWD auto -  53.006 EUR
range rover evoque P200 AWD auto -  50.604 EUR
range rover evoque P250 AWD auto -  55.445 EUR
range rover evoque P300 AWD auto -  60.750 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
[email protected] pravi:
Zelo lep avto ampak mi ni všeč notranjost
(pred 2 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Precej je podoven ampak se zmeraj najboljsi v segmentu
(pred 2 leti )
Ni slike
pravi:
A to sploh še kdo kupuje? Sej priznam na začetku je bil atraktiven, samo zdej je pa toliko izbire da tega še opazim ne
(pred 2 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Land rover pac obvlada
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |