Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-Benz A limuzina, GLC in GLC kupe

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Mercedes-Benzu nam tik pred poletnim odmorom predstavljajo trojček novitet. V glavni vlogi najdemo limuzinski razred A, ki je na voljo prvič, ob njem pa še rahlo prenovljena križanca GLC in GLC kupe.
Mercedes-Benz A limuzina, GLC in GLC kupe
Foto: Gašper Miš
10. 7. 2019 ob 1:00
Komentarjev: 14

Če se ob pogledu na Mercedes-Benzovo ponudbo kompaktnih vozil sprašujete, zakaj lahko zdaj ob kombilimuzini razreda A in bolj dinamičnem CLA kupe naročite še A z limuzinskim zadkom, je odgovor sila preprost. Vse večja priljubljenost križancev na stari celini s trga neizprosno izriva številne karoserijske oblike, tudi limuzine, a na srečo to še ne pomeni, da je tako tudi drugje. Predvsem na Kitajskem in oni strani luže kupci še naprej pridno povprašujejo po limuzinah, zato Nemci v boj pošiljajo 4,55 metra dolgo različico razreda A, ki bo svojo srečo poskusila tudi doma v Evropi.

Kljub temu da je novinec na pogled precej podoben hišnemu CLA kupe, je v primerjavi z njim kar 14 centimetrov krajši, ob tem pa tudi nekoliko višji in ožji, na kratko manj dinamičen. Medosna razdalja z 2,73 metra ostaja enaka, zato se razlika še najhitreje opazi za zadnjo osjo, kjer je limuzina krajša za več kot 10 centimetrov. To ji prinaša 40 litrov manjši prtljažnik, ki jih namesto 460 pogoltne le še 420. Po občutku bi rekel, da je odprtina tu vseeno nekoliko večja, zato razlika v praksi ne bo prehuda, boste pa v limuzini deležni vsaj dodatnih treh centimetrov nadglavnega prostora v drugi vrsti. V primerjavi s CLA kupe boste opazili še drugačna odbijača, drugačna svetila, spremenjen je tudi motorni pokrov. Še najbolj se modela razlikujeta v strešni liniji, ki je tu bolj klasična in ne tako položna, medtem ko so razlike v notranjosti tako majhne, da jih praktično ne boste opazili.


Limuzinski A bo do konca leta na voljo s praktično enako motorizacijo, kot jo poznamo že iz CLA kupe. To pomeni, da bo motorno ponudbo sestavljalo kar osem različic, te pa bodo razvile od 85 (116 KM) do 225 kilovatov moči (306 KM). Z izjemo dveh bencinskih, ki bodo med kupci najbrž bolj priljubljene, A navor na sprednji kolesi prenaša preko sedemstopenjskega robotiziranega menjalnika 7G-DCT, na voljo pa so tudi različice s štirikolesnim pogonom 4MATIC. Če želite oboje, lahko izberete kar nabrito različico AMG A 35 4MATIC+, ki pred prihodom še bolj brutalnih A 45 4MATIC+ in A 45 S 4MATIC+ predstavlja vrh ponudbe. Ekološko bolj ozaveščeni boste raje počakali na priključni hibrid.

Poleg osnovnega paketa lahko kupci limuzinski A opremite še s tremi linijami, in sicer style, progressive in športno AMG line. Slednja stane slabih tri tisoč evrov, sicer pa pričakujte, da boste za limuzinski zadek v povprečju odšteli dodatnih 1.300 evrov. V primerjavi z bolj dinamičnim CLA kupe je novinec vseeno dobra dva tisočaka cenejši, zato za nakup najcenejše bencinske različice pripravite vsaj 27.910 (A 180, 6-st. roč.), za najcenejše dizelske pa 30.670 evrov (A 180 d, 6-st. roč.). Vrh trenutne ponudbe predstavlja nabrita različica AMG A 35 4MATIC+ s ceno 47.690 evrov.


Mercedes-Benz nam ob novem članu družine A predstavlja še prenovljena križanca GLC in GLC kupe. Gre za njihova najbolj prodajana privzdignjena modela, ki so ju samo lani skupaj prodali v kar 400.000 izvodih, v Sloveniji pa jih letno prodajo dobrih 200. Tako GLC, ki je svojo pot začel že leta 2008 pod oznako GLK kot njegov bolj dinamično oblikovan brat, danes po štirih letih doživljata rahlo prenovo. Pravim rahlo, ker je zunanjost z izjemo lepše zašiljenih odbijačev in novih svetil ostala praktično identična, je pa zato več novosti v notranjosti. Tu boste občutili bolj kakovostne materiale, se navduševali nad multimedijskim vmesnikom MBUX, za nameček pa otipali še nov zaslon in digitalne merilnike. Nekaj novosti lahko najdemo tudi pod motornim pokrovom, kjer so povečali moč nekaterim agregatom, ki so serijsko spojeni še z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-tronic in štirikolesnim pogonom 4MATIC. Za prenovljeni GLC pripravite najmanj 49.140 (GLC 200 d 4MATIC, 9-st. sam.), za bolj ’fensi ’ GLC kupe pa 54.540 evrov (GLC kupe 200 d 4MATIC, 9-st. sam.).

Cene:

mercedes-benz A in A limuzina
mercedes-benz GLC in GLC kupe

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1 2
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Na Wikipedii poglej. ML je bil na trgu do 2015 potem je bil sele GLE. Ampak mas pa perfektna avta.
(pred 2 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Drugace mam pa se mustanga 2 3 ecoboost
(pred 2 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
No ne pribijaj....2014 je....izobrazi se
(pred 2 leti )
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Gle letnik 2014 ne obstaja. Najmanj 2015
(pred 2 leti )
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
In kateri je drugi?
(pred 2 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Samo 2 mam wtf
(pred 2 leti )
Ni slike
VidPeter pravi:
Automobilistt kolko avtom mas ti že v garaži v tvojih snajah?? Kaj vsaki avto ki ga vidis das v to tvojo garažo tam v sanjah, ali kako to zbiraš ??
(pred 2 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Navadnega....2014 letnik....tko ni bed auto....mal rabljenega sm kupu
(pred 2 leti )
Ni slike
DaDo99 pravi:
Najs, kerga pa maš navadnga al coupeja?
(pred 2 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Trenutno mi prejsnja generacija GLE ja zadosca
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 2. 12. 2021
December 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 tedni  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 4 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 6 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |