Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nissan juke

Domača premiera

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Nissan je model juke predstavil v Ženevi leta 2010 in takrat navdušil tako novinarje kot širšo javnost. Bil je prvi, ki je začel segment drznega urbanega križanca, danes pa ima že ogromno tekmecev.
Nissan juke
Foto: Iztok Krajnc
19. 12. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 1

Juke je bil eden tistih avtomobilov, ki ti je všeč ali ne, in v prvi generaciji je po vsem svetu prepričal 1,5 milijona kupcev, pri nas 6.150. Bil je nekaj posebnega, nekaj nevsakdanjega in drznega, kar so oblikovalci skušali ohraniti pri drugi generaciji, ki je te dni zapeljala na naše ceste. Pravzaprav so se držali preverjenega recepta, zato ima juke tudi zdaj deljene luči, ki svetijo v LED-tehnologiji in so na voljo že pri vstopnem modelu. Oblikovni jezik je masko naredil še bolj izrazito v obliki črke V, splošna oblika pa je ostala precej enaka, tudi streha je v kontrastni barvi lahko 'lebdeča'. Juke tako ostaja kompakten križanec z napihnjenimi boki, manjšimi steklenimi površinami in prisekanim zadkom, bodo pa potniki vsekakor veseli dodatnih milimetrov, saj je novinec zrasel za 35 milimetrov v širino in 75 v dolžino. Kljub temu je juke v drugi generaciji v osnovi lažji za 23 kilogramov, saj je narejen na novi platformi CMF-B, v dolžino pa po novem meri 4,21, v višino 1,59 in širino 1,80 metra.

Japonci so poslušali svoje kupce, zato so medosje povečali za dobrih 10 centimetrov in notranjost naredili bolj prostorno. Vedno smo namreč tarnali nad pomanjkanjem prostora na zadnji klopi, ki ga je zdaj bistveno več, prav tako boste v prtljažnik odslej spravili 422 litrov prtljage, kar je 68 litrov več kot prej. V drugi generaciji je tudi volanski obroč nastavljiv po globini, inženirji pa so se dolgo ukvarjali z optimalno postavitvijo za voznika, zato je zaslon multimedijskega sistema v višini oči. Vsem potnikom so namenili še dober centimeter več prostora za glave. Armaturna plošča je v celoti nova in na sredini (od drugega nivoja opreme) kraljuje 8-palčni zaslon, ki podpira tehnologiji Android Auto in Apple CarPlay za zrcaljenje navigacije in nekaterih drugih aplikacij s telefona, čeprav je na voljo tudi navigacija z zemljevidi TomTom in prometnimi informacijami. Tako je juke trenutno najbolj povezljiv nissan v ponudbi. Materiali znotraj so bistveno boljši kot prej in kupci se boste lahko odločili za eno od treh barvno različnih notranjosti, prav tako bo na voljo tudi Nissanov ProPilot. Gre za skupek varnostnih tehnologij, ki omogočajo samodejno pospeševanje, zaviranje in krmiljenje, juke pa bo znal na avtocesti v zastoju voziti sam in prilagajati razdaljo.

Za pogon bo skrbel samo 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki da od sebe 86 kilovatov moči, torej 117 'konjev', ter do 200 njutonmetrov navora pri funkciji overboost. Z mesta se do 100 km/h požene v 10,4 sekunde, razen če bo kupec doplačal od 1.500 do 1.900 evrov za sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik DCT, ki pospešek poslabša na 11,1 sekunde. V obeh primerih bo juke dosegel hitrost 180 km/h, pri kateri ne bo najbolj učinkovito hlastal za bencinom iz 46-litrskega rezervoarja. Povprečno naj bi porabil od 5,9 do 6,5 litra bencina na 100 prevoženih kilometrov, kar bomo preverili na testu, z obračalnim krogom 10,57 metra pa bo še naprej ostal okreten. Še več, juke ima na voljo tri različne programe vožnje (standard, sport, eco), pri katerih se delovanje krmilnega mehanizma, motorja in menjalnika malenkostno spremeni, zaradi petih zvezdic na EuroNCAP pa bodo vsi potniki tudi varni.

Juke bo imel v drugi generaciji precej več dela, saj ima danes kar 24 tekmecev, izstopa pa gotovo zaradi drzne oblike, kakovostnih materialov in številnih varnostnih sistemov. Seveda si bodo kupci lahko juke prilagodili svojim željam, saj bo na voljo 9 barv karoserije in dodatne 3 barve strehe, skupno pa je kombinacij 20. Glede na to, da bo po predvidevanjih prodaja v segmentu kompaktnih križancev (B-SUV) do leta 2023 zrasla za dodatnih 30 odstotnih točk, ni bojazni, da ne bi mogel prepričati številnih kupcev. Uvoznik predvideva, da jih bodo prihodnje leto prodali 600, od tega jih bo 60 odstotkov šlo v privatne roke. Vstopni model visia vas bo od 23. decembra olajšal za 17.550 evrov, že v osnovi pa bo imel samodejno zaviranje v sili, opozorilnik o zapustitvi voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov, tempomat in samodejno prilagajanje svetlobnega snopa luči, znotraj pa ročno klimatsko napravo, večfunkcijski volan in sedeže, ki lepo objamejo voznika.

Cene:
 

nissan juke 1.0 DIG-T 117 visia, 6-st. roč. (86 kW) – 17.550 EUR
nissan juke 1.0 DIG-T 117 acenta, 6-st. roč. (86 kW) – 19.050 EUR
nissan juke 1.0 DIG-T 117 DCT acenta, 7-st. rob. (86 kW) – 20.550 EUR
nissan juke 1.0 DIG-T 117 DCT N-connecta, 7-st. rob. (86 kW) – 22.500 EUR
nissan juke 1.0 DIG-T 117 tekna, 6-st. roč. (86 kW) – 22.800 EUR
nissan juke 1.0 DIG-T 117 N-design, 6-st. roč. (86 kW) – 23.240 EUR
nissan juke 1.0 DIG-T 117 DCT tekna, 7-st. rob. (86 kW) – 24.700 EUR
nissan juke 1.0 DIG-T 117 DCT N-design, 7-st. rob. (86 kW) – 24.740 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
QVZBVEFSIFpBIEdNQUlMLmpwZzE1NTk1MDY5NjM=.jpg
diabolik pravi:
Zame je njegova oblika grda in konec. Tehnično pa dandanes morda ni napačen.
(pred 5 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 5. 2020
Maj 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 325
renault captur 71
dacia sandero 44
volkswagen tiguan 43
peugeot 2008 42

Podatki veljajo za april 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.354 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 3 tedni  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 6 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 10 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 11 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 11 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 leti  |