Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mitsubishi space star

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Mitsubishi space star je na trgu prisoten vse od pomladi leta 2012, kar pomeni, da gre v osnovi za 8 let star avtomobil. Podobno kot pred 3 leti je bil tudi tokrat deležen potrebne prenove, da kljub letom ostaja zanimiv.
Mitsubishi space star
Foto: Gašper Miš
15. 3. 2020 ob 18:00
Komentarjev: 0

Morda boste kje zasledili tudi, da je čisto nov, v resnici pa gre za temeljito prenovo modela, ki je na voljo v več kot 90 državah in ki je obenem prepričal že približno 700.000 kupcev – v Evropi več kot 200.000. Verjetno še najbolj opazne so spremembe sprednjega dela, kjer je bil prenovljeni space star kot eden zadnjih članov družine deležen novega oblikovnega jezika 'dynamic shield'. Ta mu prinaša povsem nov sprednji odbijač z atraktivno masko, količnik zračnega upora pa z 0,27 ostaja enak in baje vodilni v razredu. LED-luči zadaj niso novost, so bile na voljo že ob prvi prenovi, podobno velja tudi za dnevne luči spredaj, so pa obliko obeh vseeno spremenili in pri najbogatejšem paketu opreme biksenonska žarometa za nameček nadomestili s takšnima v polni LED-tehniki. Na novo so oblikovali še nekatera lita platišča, ki merijo 14 ali 15 palcev, ponudbo pa obogatili še z dvema novima karoserijskima barvama (rumeno 'sand yellow' in belo 'white diamond', ki jo lahko vidite na fotografijah) – prva stane 350, druga pa 450 evrov.

Tudi v notranjosti lahko pričakujete kanček svežine, predvsem v obliki novih sedežev (na voljo so v petih različnih izvedbah in dveh barvnih kombinacijah), dodatnega oblazinjenja vrat (in posledično manj trde plastike), malce spremenjene sredinske konzole in lepših merilnikov. Najpomembnejšo novost predstavlja moderen osrednji zaslon. Poleg klasičnega radijskega sprejemnika s fizičnimi stikali, ki bo najbrž bolj po godu starejši populaciji, boste na svoj račun prišli tudi mlajši, željni vsega, kar ponuja moderna elektronika. Še več, na voljo sta kar dva zaslona z različnim uporabniškim vmesnikom.


Manjši meri 6,5, večji pa 7 palcev. Ne glede na to, katerega boste izbrali, boste lahko preko njega poslušali digitalne radijske postaje, mobilni telefon pa povezali preko sistemov Bluetooth, Android Auto ter Apple CarPlay. Tu je tudi glasovno upravljanje, edina razlika med njima je ta, da ima eden tovarniško navigacijo TomTom, drugi pa je na voljo s kamero za vzvratno vožnjo in omogoča predvajanje videoposnetkov. Je kar hecno, da so se odločili za dva podobna, ampak OK, najbrž tako kot Jan Plestenjak že ’vedo, zakaj’. Še ena stvar je, ki vas gotovo zanima: katere napredne sisteme je dobil ob tokratni prenovi. V osnovni opremi za zdaj ni sprememb, od druge polovice leta pa bo na voljo nov varnostni paket, ki bo vključeval sistem samodejnega zaviranja v sili s prepoznavo pešcev, samodejno bo vklapljal tudi dolge luči in opozarjal na nenamerno menjavo voznega pasu.

Preprosta kot space star sta tudi njegova pogonska agregata. Oba nosita oznako MIVEC, gre pa za že znana klasična bencinska trivaljnika brez turbine. Z nekaj izboljšavami (novi batni obročki z majhnim trenjem in nov alternator) vstopno izbiro še naprej predstavlja litrski motor, ki razvije 52 kilovatov (71 KM) ter 88 Nm navora. Močnejšo izbiro predstavlja 1,2-litrski z 59 kilovati moči (80 KM), navora pa je za 106 njutonmetrov. Ta se prenaša na sprednji kolesi, bodisi preko petstopenjskega ročnega menjalnika (ki ima na novo izračunano prestavno razmerje četrte in pete prestave) ali pa neskončnostopenjskega samodejnega CVT, ki je bil prav tako posodobljen. Čeprav moči ni veliko, se v praksi ne čuti pomanjkanja, ker prazen space star v povprečju tehta manj kot 900 kilogramov, obenem pa se motorja rada zavrtita tudi do 6.000 vrtljajev, zato je vožnja z njim lahko precej zabavna. Majhna masa pomeni tudi, da bo takšen space star kar 'šparovček', saj naj bi po tovarniških podatkih porabil le pet litrov goriva na sto kilometrov, v praksi pa najbrž le kakšen deciliter več. Kar dobrodošlo, sploh ker rezervoar za goriva ostaja le 35-litrski.


V primerjavi s prejšnjo generacijo je osnovna oprema vseeno nekoliko bogatejša, so pa paketi tudi preoblikovani, tako da je namesto štirih na voljo pet: inform, inform+, invite, intense in intense+ navi. Katero boste izbrali, je seveda odvisno od vas in tega, zakaj se boste za space star odločili. Med 100 kupci, kot jih zastopnik znamke pričakuje na letni ravni, se boste našli tako mladi, ki iščete svoj prvi avtomobil, družine, kjer bo space star odigral vlogo drugega avtomobila, ter starejši, ki vas bo malček še naprej prepričeval z dostopno ceno, ki jo boste plačali za nov, obenem relativno varen avtomobil, ki je za nameček še preprost za uporabo. Za piko na i boste navdušeni še nad petletno tovarniško garancijo, da bo ena skrb manj, za vse to pa odšteli od najmanj 10.690 (space star 1.0 MIVEC inform, 5-st. roč.) do največ 15.490 evrov, če se bodo odločili za bogato opremljen space star z menjalnikom CVT. Omeniti velja le še to, da zastopnik na spodaj navedene cene ponuja še dva tisoč evrov akcijskega popusta, ki bo najbrž na voljo kar ves čas, to pa pomeni, da bo najcenejši vaš že za manj kot 9 tisočakov. To pa je kljub letom generacije odlična cena za še vedno dovolj sodoben avtomobil.

Cene (na katere lahko pričakujete še 2.000 evrov popusta):

mitsubishi space star 1.0 MIVEC inform, 5-st. roč. (52 kW) – 10.690 EUR
mitsubishi space star 1.0 MIVEC inform+, 5-st. roč. (52 kW) – 10.990 EUR
mitsubishi space star 1.2 MIVEC invite, 5-st. roč. (59 kW) – 11.990 EUR
mitsubishi space star 1.2 MIVEC intense, 5-st. roč. (59 kW) – 13.990 EUR
mitsubishi space star 1.2 MIVEC intense+ navi, 5-st. roč. (59 kW) – 14.590 EUR
mitsubishi space star 1.2 MIVEC CVT invite, n-st. CVT (59 kW) – 13.490 EUR
mitsubishi space star 1.2 MIVEC CVT intense, 5-st. CVT (59 kW) – 15.490 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 2. 12. 2021
December 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 tedni  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 4 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 6 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |