Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen ID.hub in T-roc cabriolet

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Da lahko številne nove avtomobile opazimo v velikih nakupovalnih središčih, ni seveda nič novega. Da je teh več na kupu, so iste znamke in imajo povrhu še svoj razstavni salon, pa je vsaj pri nas še nekaj nevidenega.
Volkswagen ID.hub in T-roc cabriolet
Foto: Gašper Miš
23. 6. 2020 ob 0:00
Komentarjev: 0

Podobno, kot so nam Bavarci pred leti predstavil svoj BMW i showroom, s katerim so se podali na pot elektromobilnosti, pot danes začenja znamka Volkswagen, ki nas je povabila v nov center mobilne prihodnosti. ID.hub mu pravijo, na več kot 600 kvadratnih metrih pa se razprostira v nakupovalnem središču Aleja v Ljubljani. Gre za razstavni salon, opremljen po najsodobnejših standardih (po katerih se bodo že v kratkem zgledovali prodajni saloni po državi), kjer bo glavna naloga ta, da potencialnim kupcem pobliže predstavijo Volkswagnova elektrificirana vozila in, še bolj pomembno, elektromobilnost na splošno. Novih avtomobilov tam ne boste kupovali, se boste pa lahko dogovorili za testne vožnje in dodobra pretipali vso naelektreno ponudbo – od blagohibridnega golfa z oznako e-TSI, priključno-hibridnega passata GTE do povsem električnega malčka e-up!. V prihodu je še priključno-hibridna različica golf GTE ter težko pričakovana električna modela ID.3 (ta bo pri nas septembra) ter ID.4 (ki k nam pripelje konec leta). Da salon do takrat ne bo sameval, so na njuni mesti postavili legendarni hrošč in T-roc cabriolet, ki je kot nalašč za prihajajoče poletne dni.


Se še dobro spomnim, da smo Volanovci v testih dveh T-rocov, ki si ju lahko preberete tukaj in tukaj, zapisali, da avtomobil ni najbolje zvočno zatesnjen in da je dizelski motor precej glasen. Problem torej imamo, Volkswagen pa ima na srečo tudi rešitev – T-roc z mehko streho. Ker bo ta večino časa ostala odprta, bo zvočna zatesnitev v drugem planu, v nosu pa bo lahko ves čas brnel le bencinski motor. Za znamko, ki je svoj prvi kabriolet predstavila že pred več kot 70 leti, se nam kar malce hecno zdi, da je T-roc trenutno edini v njihovi ponudbi, ker je križanec, ki namesto trde strehe uporablja platno, pa tekmecev praktično nima. Na misel nam pade samo eden, in sicer range rover evoque, katerega test si lahko preberete tukaj, pa še tega ne izdelujejo več. Poleg strehe (ta je na voljo le v črni barvi in se ob pomoči elektrike odpre v devetih ter zapre v vsega enajstih sekundah), boste v primerjavi s klasično različico opazili, da ima T-roc cabriolet le dvoje vrat, da je zaradi velikosti mehanizma na zadnji klopi prostora le za dva in da prtljažnik namesto 445 ponuja le še 280 litrov prostora.

Ker se pri Volkswagnu očitno zavedajo, da glasni dizli res niso za v kabriolet, je takšen T-roc na voljo le z dvema bencinskima motorjema. Litrski trivaljni TSI razvije 85 kilovatov (115 KM) ter 200 Nm navora, močnejši štirivaljni 1.5 TSI pa 110 (150 KM) in navora je za 50 Nm več. Ker slednji nosi še oznako ACT (Active Cylinder Managment) je lahko tudi precej varčen, saj po potrebi izklopi dva valja in tako deluje le z dvema od štirih. Navor se v vsakem primeru prenaša le na sprednji kolesi, menjalnik pa je šeststopenjski ročni ali sedemstopenjski robotizirani DSG, s katerim lahko za malce več kot 1.500 evrov opremite močnejšo različico. Kako se novinec pelje, vam za zdaj še težko povemo, ker smo ga tokrat občudovali le v mirovanju. Pričakujemo, da vseeno malce manj suvereno kot njegova trdostrešna različica, saj prvi in verjetno najbolj pomemben razlog tiči v dodatnih 200 kilogramih, drugi pa v tem, da je karoserija manj toga in bo zato zvijanja v zavojih več.

Da Volkswagen s T-rocom cabriolet cilja predvsem na mlajše kupce, ki želijo biti vidni, dokazujeta tudi paketa opreme, ki sta na voljo – style in R-line. Razlike med njima je za dobre štiri tisočake, je pa res, da je R-line že v osnovi bolje opremljen in že v serijski opremi prinaša polna LED-žarometa, digitalne merilnike in nekaj drugih bonbončkov. Za T-roc cabriolet boste sicer odšteli od 28.080 (1.0 TSI style, 6-st. roč.) do 35.252 evrov (1.5 TSI ACT DSG R-line, 7-st. rob), kar je približno šest do sedem tisoč več kot za model s trdo streho.

Cene:

volkswagen T-roc cabriolet 1.0 TSI style, 6-st. roč. (85 kW) – 28.080 EUR
volkswagen T-roc cabriolet 1.5 ACT TSI style, 6-st. roč. (110 kW) – 29.359 EUR
volkswagen T-roc cabriolet 1.5 TSI ACT R-line, 6-st. roč. (110 kW) – 33.725 EUR
volkswagen T-roc cabriolet 1.5 TSI ACT DSG style, 7-st. rob. (110 kW) – 30.965 EUR
volkswagen T-roc cabriolet 1.5 TSI ACT DSG R-line, 7-st. rob. (110 kW) – 35.252 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2021
Oktober 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 4 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 1 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 4 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 11 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 11 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 11 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 11 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 11 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 11 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 leti  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 leti  |