Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-benz EQC

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mercedes-benz EQC ni prvi serijski električni mercedes, je pa prvi predstavnik nove podznamke EQ, saj se mu bosta še letos pridružila EQA in EQS. S tem pa se Mercedes-benzov električni napad seveda še zdaleč ne bo končal.
Mercedes-benz EQC
Foto: Gašper Miš
26. 5. 2021 ob 19:00
Komentarjev: 0

Če si ne predstavljate, kako velik je EQC in ob bok kateremu klasičnemu predstavniku bi ga sploh postavili - tehnično je podoben modelu GLC. Z njim si deli večji del platforme, ki je seveda v tem primeru prilagojena električnemu pogonu in bateriji, je pa denimo tudi podvozje deloma enako. Sprednje klasično vzmetenje že, zadaj pa je serijsko zračno vzmetenje.

Je pa povsem drugačna oblika avtomobila. Že sprednja maska, ki se poveže nekako v celoto in je zaščitni znak vseh prihajajočih predstavnikov znamke EQ, je samosvoja. Na spodnjem delu ima lopute, ki skrbijo za boljšo aerodinamiko ali pa za učinkovitejše hlajenje električnega sklopa, svoj položaj pa prilagajajo povsem samostojno. Nasploh so veliko časa namenili vetrovniku in poskrbeli, da je količnik zračnega upora čim manjši, zato ima EQC spredaj namenske usmerjevalnike zraka, da se slednji potem lepše preliva ob boku in mimo vozila, zadnji strešni spojler pa ima še stranske zaključke, ki skrbijo, da se zrak tudi uspešno 'odlepi' od avtomobila.

Povsem samosvoja je tudi notranjost, ki je še bolj minimalistična in polna zaslonov, uporabili pa so tudi drugačne materiale. Armaturna plošča je iz takšnega, ki po izgledu spominja na napa usnje, na otip pa je podoben neoprenu. Minimalizem je skratka glavna nota, visoki robovi vrat pa poskrbijo za bolj športen občutek za volanom. In seveda tudi EQC ponuja Mercedesov sistem glasovnega upravljanja MBUX, ki med drugim zna tudi učinkovito predlagati lokacije in čas polnjenj, kadar boste na daljših poteh, da boste za to potrebovali čim manj časa.

Najbolj vas najbrž zanimata pogonski sklop in velikost baterije. Ta ima uporabnih 80 kWh, kar po standardu WLTP zadošča za 374 do 417 prevoženih kilometrov. Vgrajeni polnilnik z 11 kW moči zagotavlja, da jo boste na klasičnih polnilnicah popolnoma napolnili v sedmih urah in pol oziroma v petih do 80 odstotkov, na navadni vtičnici pa bo čas polnjenja zaradi velikosti baterije kar 40 ur. Na poti in na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom boste polnili z do 110 kW in v tem primeru do 80-odstotne napolnjenosti potrebovali 40 minut.

Sicer pa je EQC precej živahen avtomobil, saj dva elektromotorja, vsak na eni osi, ponujata skupaj 300 kilovatov moči, kar je 408 ’konjičkov’. Pospešek do stotice traja le 5,1 sekunde, največ pa boste drveli z elektronsko omejenimi 180 kilometri na uro. Pogon je lahko štirikolesni, čeprav v normalnih voznih razmerah vozilo poganjata le zadnji kolesi. Tudi navor vas bo pošteno sunil v hrbet, 760 Nm ga je na voljo. Baterija ima 8 let garancije oziroma do prevoženih 160.000 kilometrov.

Da boste zadovoljni tudi tisti, ki ste sicer vajeni klasičnih mercedesov, so z EQC prevozili več milijonov kilometrov po štirih celinah, ga testirali pri minus 35 stopinjah Celzija in poskrbeli še za varnost ter baterijo postavili v močno ohišje s posebnimi zmečkljivimi conami za primere trkov. Pravijo, da bodo po njem posegali kupci z aktivnim življenjskim slogom, ki so občutljivi na trajnostno noto. In imajo najbrž bolj debele denarnice, saj boste že za osnovni EQC odšteli vsaj 73.197 EUR. Najbrž še več, ker je na voljo ogromno bonbončkov, od paketa AMG line, do ozvočenja Burmester, večjih platišč in tako naprej.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 6. 2021
Junij 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 tedni  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 7 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 7 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 7 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 7 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 7 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 8 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 8 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 8 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 8 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 10 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 10 meseci  |