Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Peugeotova električna vozila

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
LEV, BEV in PHEV so kratice, ki jih boste v povezavi s Peugeotovimi vozili zasledili pogosto. Zadnja, kjer govorimo o priključnih hibridih, je še nekako razumljiva, za drugi dve pa smo morali pogledati prav v slovar.
Peugeotova električna vozila
Foto: Gašper Miš
2. 6. 2021 ob 1:30
Komentarjev: 0

Pa ne mislim na tisti, ki ga imamo vsi doma in v katerem piše, da je lèv v Afriki živeča zver, bèv pa medmet, ki posnema odsekan pasji glas. Ne, v mislih imam Peugeotov slovar. V njem piše, da gre za kratici, s katerima označujejo svoje elektrificirane in električne modele. LEV stoji za besedno zvezo Low Emission Vehicle (kamor uvrščajo priključne hibride in štromarje), BEV pa za Battery Electric Vehicle, kjer govorimo o povsem električnih modelih. Ja, leto 2030 se bliža s svetlobno hitrostjo in kot vse druge znamke tudi Francozi ponudbo vztrajno bogatijo z elektrificiranimi modeli.

V bistvu je že danes precej dobro naelektrena, saj ponujajo modele, kot so 508 HYbrid, 508 SW HYbrid, tudi nabriti različici 508 PSE ter 508 SW PSE se ob bencinskem bohotita še z dvema elektromotorjema. Potem sta tu še njihova 3008 HYbrid pa 3008 HYbrid4, med električnimi pa e-traveller, e-expert kombi in e-expert furgon. Precej priljubljena bosta tudi modela e-208 ter e-2008, ki sta nova in o katerih kaj več napišemo spodaj, do konca leta pa pričakujemo še novo generacija modela 308. Tudi ta bo na voljo kot hibrid, in sicer HYbrid 180 ter HYbrid 225, pri čemer številki govorita o njunih 'konjskih' močeh. Celo povsem električni bo, ampak tisti na ceste zapelje šele leta 2023. Še letos bodo med nami e-boxer, e-rifter ter e-partner furgon. S tem bodo praktično vsi LEVji (zdaj vem, od kod jim ideja) modeli elektrificirani, izjema bo le 5008. Glede na to, da si z manjšim 3008 deli praktično vse komponente, pa gre tudi v tem primeru verjetno le za vprašanje časa.


Torej, e-208 in e-2008. Oba imata črko e v imenu, da boste takoj vedeli, da sta električna, črka pa se nahaja tudi v imenu platforme. To so poimenovali e-CMP, v primerjavi s klasično CMP (Common Modular Platform) pa so jo prilagodili tako, da so v dno vozila namestili baterijo in s tem kabine niso prikrajšali za dragocene litre. Tudi vas niso za moč motorja. Celo več, to sta načeloma najmočnejši različici v ponudbi, trditev pokvari le 1,2-litrski bencinski puretech, ki lahko pri modelu 2008 razvije do 115 kilovatov moči oziroma 156 'konj'. Električna e-208 in e-2008 jih okroglih 100 (136 KM), navora pa je za 300 Nm. Posledično sta ob pospeševanju hitrejša od večine različic in se do stotice izstrelita v 9,0 oziroma 9,8 sekunde. Dobro, do 5,2-sekundnega pospeška modelov 508 PSE in 508 SW PSE še malo manjka, ampak v mestu boste pa lahko ves čas med prvimi. V tem primeru pozabite, da boste s pomočjo 50-kilovatne litij-ionske baterije prevozili 340 oziroma 320 kilometrov, kot po ciklu WLTP obljublja tovarna.

Kaj je še pomembno? Mogoče to, da sta s 1.455 ter 1.548 kilogrami od primerljive različice z motorjem na notranje izgorevanje težji za 290 oziroma 343 kilogramov. Od kod 53 kilogramov razlike, vedo pri Peugeotu, obe različici pa sta serijsko opremljeni še z 11-kilovatnim trifaznim polnilnikom ter toplotno črpalko, ki po besedah zastopnika znamke pozimi poveča domet do 50 kilometrov. Na enosmernem toku boste oba polnili z do 100 kilovati, tako da bo baterija do 80 odstotkov napolnjena v pol ure, doma pa si bo potrebno omisliti polnilnico, da si ne boste rabili za polnjenje na navadni vtičnici vzeti dopusta. Če se vam 31.920 (e-208 50 kWh 136 active, 1-st. sam.) oziroma 33.870 evrov (e-2008 50 kWh 136 active, 1-st. Sam.) ne zdi toliko, ste kar pravi kandidat za ta avta. Ostale redne cene so navedene spodaj in jim lahko odštejete še 4.500 evrov subvencije, kolikor trenutno prispeva država. Pri zastopniku so pripravili še posebno ponudbo, kjer bo najcenejši e-208 s subvencijo vaš že za 23.990, e-2008 pa za 26.490 evrov. Še domačo polnilno postajo v vrednosti 1.000 evrov boste dobili zraven, da res ne bo treba jemati dopusta.


Cene:

peugeot e-208 50 kWh 136 active, 1-st. sam. (100 kW) – 31.920 EUR
peugeot e-208 50 kWh 136 active pack, 1-st. sam. (100 kW) – 32.470 EUR
peugeot e-208 50 kWh 136 allure, 1-st. sam. (100 kW) – 32.890 EUR
peugeot e-208 50 kWh 136 allure pack, 1-st. sam. (100 kW) – 33.550 EUR
peugeot e-208 50 kWh 136 GT, 1-st. sam. (100 kW) – 35.050 EUR
peugeot e-208 50 kWh 136 GT pack, 1-st. sam. (100 kW) – 36.050 EUR
peugeot e-2008 50 kWh 136 active, 1-st. sam. (100 kW) – 33.870 EUR
peugeot e-2008 50 kWh 136 active pack, 1-st. sam. (100 kW) – 34.790 EUR
peugeot e-2008 50 kWh 136 allure, 1-st. sam. (100 kW) – 35.220 EUR
peugeot e-2008 50 kWh 136 allure pack, 1-st. sam. (100 kW) – 35.830 EUR
peugeot e-2008 50 kWh 136 GT, 1-st. sam. (100 kW) – 37.030 EUR
peugeot e-2008 50 kWh 136 GT pack, 1-st. sam. (100 kW) – 38.230 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 6. 2021
Junij 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 tedni  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 7 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 7 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 7 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 7 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 7 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 8 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 8 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 8 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 8 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 10 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 10 meseci  |