Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Citroën C3 aircross

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Na predstavitvi prenovljenega citroëna C3 aircross je bilo veliko povedanega o tem, kaj dobrega je ohranil, ne pa toliko o tem, kaj novega je pridobil. Razlog tiči v tem, da novosti ni veliko, so pa te vsaj opazne.
Citroën C3 aircross
Foto: Gašper Miš
29. 10. 2021 ob 1:00
Komentarjev: 0

Tokrat ne govorimo o povsem novi generaciji, pač pa le prenovi prve, ki križancu C3 aircross, ki v razredu B-SUV (ta pri nas predstavlja približno četrtino celotne prodaje) beleži 3,4-odstotni tržni delež, prinaša povsem nov sprednji del vozila, vključno z novim odbijačem, veliko motorno masko ter povsem novimi svetili. Ta v celoti svetijo v led tehniki. Dnevne luči ohranjajo svojo osnovno obliko, žarometa pa sta povsem nova. Ker sta manjša, delujeta precej bolj moderno, je pa res, da zaradi njiju zdaj tudi citroën bolj jezno gleda v svet in ni več tako igriv in 'luštkan', kot bi rekle predstavnice nežnejšega spola. Tem bosta bolj kot nova žarometa všeč novi obliki litih platišč (ta merijo najmanj 16 in največ 17 palcev), predvsem pa dejstvo, da si bodo lahko križanca zdaj še bolj personalizirale. Na voljo je sedem karoserijskih barv (tri so nove), štirje barvni paketi (bodisi s črnimi, belimi, rdečimi, oranžnimi ali modrimi dodatki) ter dve barvi strehe (črna ali bela), skupaj z nalepkami pa nanese na kar 70 različnih barvnih kombinacij. Še ena stvar, ki je vredna pohvale, je ta, da je brezplačna barva rdeča, ki jo vidite na fotografijah, medtem ko boste za druge odšteli le od 180 do 360 evrov, kar se ne zdi pretirano.

Ko smo že ravno pri barvah, tudi v notranjosti so na voljo štiri barvne kombinacije (od teh so odvisne barve okrasnih elementov in oblazinjenja), predvsem pa lahko prvič posežete po velikem 9-palčnem zaslonu na dotik. Ta je žal na voljo le v kombinaciji z navigacijsko napravo (kar pomeni, da lahko doplačilo zanj znaša tudi do 600 evrov), je pa res, da je od paketa shine, ki bo najbolj priljubljen, na voljo serijsko. Drugih novosti v kabini ni opaziti, čeprav pri Citroënu pravijo, da ima lahko C3 aircross po prenovi kar 12 sistemov pomoči pri vožnji in da zna zdaj že v osnovi prepoznati prometne znake in opozarjati na nenamerno menjavo voznega pasu. Ne zna pa zavirati v sili, sistem Active Safety Brake je namreč na voljo le pri paketih shine (kjer zanj zahtevajo 250 evrov doplačila) ter shine pack (kjer je ta serijski). Med dobrimi lastnostmi, ki jih je model obdržal, so nam našteli velik do 520-litrski prtljažnik, za kar 15 centimetrov pomično zadnjo klop ter zložljiv sovoznikov sedež, ki še naprej omogoča prevoz do 2,4 metra dolgih predmetov.

Kljub temu da je pri nas kar 90 odstotkov kupcev pred prenovo izbralo turbobencinski motor v kombinaciji z ročnim menjalnikom, sta tudi po prenovi na voljo dve turbodizelski različici in samodejni menjalnik EAT6. Bolj priljubljen bo ročni, ki ima po novem šest prestav, na voljo pa je tako v kombinaciji 1,2-litrske trivaljne turbobencinske različice puretech 110 kot 1,5-litrske štirivaljne turbodizelske z oznako BlueHDi 110. Moči je v obeh primerih 81 kilovatov (110 KM), navora pa 205 ali 250 Nm. Kdor hoče več, bo izbral močnejši različici omenjenih motorjev, ki nosita oznaki puretech 130 oziroma BlueHDi 120. Kot povesta že sami imeni, je moči tam 96 (130 KM) oziroma 88 kilovatov (120 KM), navora, ki se še naprej prenaša le na sprednji kolesi, pa 230 oziroma 300 Nm. Na ročni menjalnik v obeh primerih pozabite, ker so pri Citroënu očitno mnenja, da najbolj zahtevni kupci na vsak način hočete samodejnega, si pa lahko omislite sistem Grip Control v kombinaciji, s katerim dobite še sistem Hill Descent Assist oziroma sistem pomoči pri spustu. Doplačilo zanj znaša 290 evrov (prej 450).

Ker osnovnega paketa opreme live pri nas ni več, so po novem na voljo štirje. Feel, feel pack, shine in shine pack se imenujejo (tista z dodatno oznako pack sta nova in predstavljata nadgradnjo osnovnih), kupci pa lahko posežete še po prav posebni liniji C-series. Ta se nahaja nekje v sredini ponudbe, bo pa vseeno bolj priljubljen bogatejši paket shine, po katerem je v povprečju poseglo dobrih 60 odstotkov kupcev. Pri nas je tega izbral vsak drugi kupec, ki bo danes za takšnega odštel najmanj 19.590 (C3 aircross puretech 110 BVM6 shine, 6-st. roč.) in največ 21.820 evrov (C3 aircross puretech 130 EAT6 shine, 6-st. sam.), seveda odvisno od tega, za kakšno kombinacijo motorja in menjalnika se bo odločil. Cene prenovljenega modela se sicer začno pri 17.620 evrov (C3 aircross puretech 110 BVM6 feel, 6-st. roč.), kar je več kot 3500 evrov več, kot je ob lansiranju stal najcenejši. Pri primerljivo opremljenem in motoriziranem je razlike manj, vseeno pa bo najdražji vašo denarnico olajšal za vsaj 24.470 evrov (C3 aircross BlueHDi 120 EAT6 shine pack, 6-st. sam.). Mogoče tudi zato zastopnik znamke na navedene cene ponuja še 750 evrov popusta na gotovino oziroma 1250 evrov v primeru, da boste križanca kupili preko Citroën financiranja (takšnih nakupov je bilo pred prenovo približno 60 odstotkov). 1100 vozilom z oznako C3 aircross, kolikor jih vozi po slovenskih cestah (na svetovni ravni je bilo prodanih približno 330.000 vozil), se bo v prihodnjem letu pridružilo še približno 300 novih. Kupci boste na te v povprečju čakali približno pol leta, saj neprodanih na zalogi praktično ni. Se pa baje najde kakšen C4 ali pa še bolj verjetno električni e-C4, če hočete ta logotip, pa vam cena in velikost nista tako pomembna.

Cene:

citroën C3 aircross puretech 110 BVM6 feel, 6-st. roč. (81 kW) – 17.620 EUR
citroën C3 aircross puretech 110 BVM6 feel pack, 6-st. roč. (81 kW) – 18.440 EUR
citroën C3 aircross puretech 110 BVM6 C-series, 6-st. roč. (81 kW) – 18.920 EUR
citroën C3 aircross puretech 110 BVM6 shine, 6-st. roč. (81 kW) – 19.590 EUR
citroën C3 aircross puretech 110 BVM6 shine pack, 6-st. roč. (81 kW) – 21.270 EUR
citroën C3 aircross puretech 130 EAT6 shine, 6-st. sam. (96 kW) – 21.820 EUR
citroën C3 aircross puretech 130 EAT6 shine pack, 6-st. sam. (96 kW) – 23.500 EUR
citroën C3 aircross BlueHDi 110 BVM6 feel, 6-st. roč. (81 kW) – 19.870 EUR
citroën C3 aircross BlueHDi 110 BVM6 C-series, 6-st. roč. (81 kW) – 20.350 EUR
citroën C3 aircross BlueHDi 110 BVM6 shine, 6-st. roč. (81 kW) – 21.020 EUR
citroën C3 aircross BlueHDi 110 BVM6 shine pack, 6-st. roč. (81 kW) – 22.700 EUR
citroën C3 aircross BlueHDi 120 EAT6 shine pack, 6-st. sam. (88 kW) – 24.470 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 12. 2021
December 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 tedni  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 4 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 6 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |