Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Alpine A110

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Večinoma sem precej ravnodušen, ko moji zadnjici omogočijo, da preizkusi pet let star avtomobil. Če mi obenem povedo, da ima motor iz renaulta megane, navdušenje kvečjemu upade. No, tokrat pač ni.
Alpine A110
Foto: Anže Jereb
3. 3. 2022 ob 7:00
Komentarjev: 0

Alpine A110 je morda res skoraj pet let star avtomobil, ki oblikovno in vozniško filozofijo črpa iz svojega predhodnika iz leta 1963, vendar pa je pri nas nov. To pomeni, da ga šele od zdaj lahko uradno kupite tudi v Sloveniji in še to le na Gorenjskem v centru ASP Lesce. Alpine in njihov zaenkrat edini model sta torej zapeljala v Slovenijo, nasploh pa v prihodnjih letih od znamke lahko pričakujemo veliko novosti. Za začetek tri, prvo v obliki nabrite kombilimuzine leta 2024, potem leto pozneje GT crossover in leta 2026 naslednika tokratnega lepotca. Omeniti moram, da bodo vsi prihajajoči modeli popolnoma električni, zatorej hitro po tega, če vas mika bencinska vozniška perfekcija.

Zakaj je znamka zdaj v Sloveniji? Pravijo, da je ravno sedaj pravi čas; čeprav najbrž menijo, da je bil potreben tudi čas, da se razvijejo kot znamka, nimajo v ponudbi le enega vozila in se nasploh razširijo na več trgov. Je pa A110 pravi stroj za alpske ceste in tudi zato se jim zdi Slovenija odličen trg. Se strinjam, z enim od vozniško najbolj navdušujočih novodobnih avtomobilov sva tisto uro skupaj nedvomno uživala. Užival sem pravzaprav jaz, alpine pa se je drl in pokal.

OK, če komu ni jasno, čemu služi A110 in kaj je njegovo poslanstvo ... to je avtomobil, pri razvoju katerega so sodelovali z znamko Lotus. Če te znamke ne poznate, potem kar zaključite z branjem, puristi pa veste, da delajo najbolj vozniško superiorne avtomobile na svetu. Ne ultra dragih ’1000-konjskih’ bolidov, ampak majhne in izjemno lahke stroje za vozniške užitke. No, tudi ultrašportnike najdete v ponudbi pri njih. Alpine A110 sledi temu nazoru in ob masi okoli 1100 kilogramov dvema potnikoma ponuja najbolj prvinski vozniški užitek. Brez nagibanja karoserije, s hipno odzivnim krmiljenjem, vrhunskim podvozjem in precej zmogljivim strojem pod pokrovom. V bistvu je to gokart s streho in registrskimi tablicami.

Med tremi različicami lahko izbirate: klasičnim A110, potem sledi A110 GT in na koncu A110 S, vsak s svojimi prednostmi in specifikami. Osnovni A110 je namenjen tistim, ki potrebujete nekaj več udobja, pravijo pri Alpine, sam pa dodajam, da potem raje poglejte proti kakšni limuzini in ne dvosedu z majhno kabino. Ampak trditev zagovarjajo s tem, da sta oba sedeža precej udobna in podvozje dokaj mehko. Udobno, skratka.

GT je za razvajene. Znotraj je veliko usnja in notranjost v tem primeru res izgleda precej mondeno, GT ima tudi drugačna sedeža, glasnejši izpušni sistem, boljši radio in zavore Brembo, je pa tudi močnejši. Tudi GT uporablja 1,8-litrski bencinski turbomotor, kakršnega ima še novi megane RS, a če slednji v 'običajnem' A110 ponuja 185 kW moči oziroma 252 KM in 320 Nm navora, pri GT ponudi 221 kW moči oziroma 300 ’konjičkov’ in 340 Nm navora. Posledica je pospešek do stotice v samo 4,2 sekunde.

Meni je na kožo najbolj pisana različica A110 S. Ta ima znotraj namesto usnja veliko dirkaške alkantare, čuti se, da so v takšni želeli prihraniti skoraj vsak gram, tudi tukaj so zavore Brembo in izpuh presenetljivo rohneč, sedeža znamke Sabelt pa sta še bolj školjkasta in tehtata le 13,1 kilograma vsak. Predvsem pa si lahko pri takšni različici omislite še paket Aero, ki doda le tri kilograme mase in spredaj poskrbi za 60 kilogramov več potiska k tlom, zakaj pa za 81 kilogramov. Ker je boljša še aerodinamika, je za 15 km/h večja tudi največja hitrost, v tem primeru 275 km/h. Menjalnik je samodejni (ročnega niti ni na voljo), obenem računajte še na skoraj perfektno razporeditev mase in nizko težišče, pa bo hitro jasno, da gre za res pravi užitek na kolesih.

S cenami je pa tako: osnovni A110 stane 61 tisočakov, GT 72.400 evrov in A110 S vsaj 73.800 EUR. Dodatki ceno še nekoliko dvignejo. Užitek pa tudi!

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 9. 8. 2022
Avgust 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
2930  mednarodna premiera - mazda CX-60
3101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-roc 156
renault clio 137
volkswagen T-cross 128
hyundai tucson 103
kia sportage 96

Podatki veljajo za april 2022.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 6 meseci  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 8 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 11 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 11 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 1 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  |