To pomeni, da na vseh področjih skrbijo za varno in učinkovito mobilnost, kar prevedeno pomeni, da zagotavljajo, mobilnost vsem, tudi tistim, ki lastnega avtomobila nimajo oziroma ga z njihovo pomočjo morda niti ne potrebujejo več. Vsaj drugega ali tretjega avtomobila pri hiši, saj za prevoz poskrbijo kar oni. Lep primer tega je pilotni projekt Toyota Go, ki svoje slovenske in tudi siceršnje začetke pričenja v Kočevju. V ta namen je Toyota tamkajšnjim prebivalcem zagotovila dva potniška kombija in ponudila posebno aplikacijo Toyota Go, preko katere se lahko registrirajo in potem koristijo njihove usluge.
Storitev je namenjena pravzaprav vsem, vam pa ponudim nekaj najpogostejših primerov, ko bo še posebej primerna. Če vaš otrok potrebuje prevoz iz šole domov, vi pa ste še v službi. Če ima vaš otrok popoldansko dejavnost, vas pa ni, ali zgolj v tistem trenutku sami nimate doma avtomobila, ker ga je vzel partner. Morda ste starejši in potrebujete prevoz v trgovino in podobno, mlajši, ki greste zvečer na pijačo in ne bi šli z avtomobilom ali pa vsi tisti, ki dodaten avto zaenkrat potrebujete le zato, da stoji cel dan med tednom parkiran pred službo, ker je prvega vzel vaš partner.
Scenarijev, kjer je takšna rešitev hudo dobrodošla, je ogromno. To dokazuje tudi 233 registriranih uporabnikov v Kočevju v zgolj treh tednih od splavitve storitve, in tudi že 62 opravljenih prevozov. Toyota Go torej ponuja novo uporabniško izkušnjo javnih prevozov, digitalizacijo javnega prevoza, v načrtu je širitev v druge občine v Sloveniji in na Hrvaškem, obenem pa z njo podjetje sledi svoji trajnostni viziji, združevanju voženj in elektrifikaciji.
Kako deluje? Uporabnik si naloži na svoj telefon aplikacijo Toyota Go, se registrira in vnese potrebne podatke in plačilno sredstvo, potem pa izbere katero od prednastavljenih destinacij oziroma dogodkov ali prevoz po lastni izbiri. Sistem samodejno preveri optimalne možnosti in poskrbi, da na cilj ne boste prišli več kot 30 minut pred želenim terminom, največkrat pa povsem točno in nikoli prepozno. Ker storitev vseeno ni klasičen taksi, je možnost naročanja vnaprej časovno omejena in na vsaj eno uro pred prevozom je omejen tudi čas, ko storitev lahko sploh naročite.
Yosuke Arai, predsednik družbe Toyota Adria
Dr. Vladimir Prebilič, župan občine Kočevje
Prevoze lahko zagotovite tudi za starejše ali svoje otroke in jim na telefon zgolj pošljete potrdilo s QR kodo, ob prevzemu in dostavi potnika na cilj pa boste o tem tudi obveščeni. V primeru, da mobilnega telefona nimate, lahko prevoz naročite tudi preko klicnega centra Zavoda Sopotniki.
S to storitvijo Toyota naslavlja številne. V mestih zaradi prometne zgoščenosti in onesnaženosti podjetja in njihove potrebe, na podeželju pa zaradi problematike javnega prevoza potrebe privatnih kupcev. Toyota Go je pravzaprav le del večjega projekta mobilnostne znamke Kinto Go, ki združuje financiranje vozil, naročanje na storitve, zagotavljanje prevoza in tudi najem vozil ter 'car pooling' torej združevanje uporabnikov z namenom deljenja opravljanja prevozov. Princip 'včasih peljem jaz, včasih ti'. Projekt Toyota Go je kajpak zanimiv in še posebej aktualen zaradi sodelovanja oziroma pomoči občine, ki starejšim ob 65 let v celoti subvencionira prevoz, mlajšim od 18 let pa ga subvencionira 50-odstotno. Sicer pa morda le tri cenovne postavke za lažjo predstavo … Do pet kilometrov dolg prevoz vas bo stal 1,2 evra, 15-kilometrski 2,5 EUR in nad 25 kilometrov dolga pot 3,5 EUR.