Medtem ko je tovorni transit custom že nekaj časa na naših cestah in ste si predstavitev že lahko ogledali v naši oddaji, je zdaj na slovenske ceste zapeljala še potniška različica z oznako tourneo. Prva generacija je luč sveta ugledala leta 2012, šest let pozneje so jo konkretno prenovili, zdaj pa je tukaj povsem nova generacija. Bistveno bolj sodobna in na novi platformi, ki je primerna za termične motorje, hibridne različice in tudi popolnoma električno različico.
slika
Platforma novega tournea custom je posledično manj oddaljena od tal, zaradi česar boste vanj lažje vstopali ali nalagali prtljago, te bo lahko veliko, saj je tourneo custom precej zrasel v dolžino. Krajša različica je dolga dobrih pet metrov, daljša pa skoraj 5,5 metra, pomembno je tudi, da so vse izvedenke nižje od dveh metrov, zato parkiranje v garažah ne bo problem. V potniški kabini je lahko do devet sedežev, predvsem pa boste uporabniki zadovoljni zaradi sodobnega notranjega okolja, ki se bohoti s številnimi varnostnimi sistemi pa tudi moderno zasnovo. Pred voznikom so lahko digitalni merilniki, na sredini je velik in serijski 13-palčni zaslon z najnovejšim vmesnikom Sync 4, sedeži druge in tretje vrste so na vodilih in lahkotno pomični, obenem pa jih je seveda mogoče tudi odstraniti.
slika
Za doplačilo lahko izberete sprednja sedeža z ergonomskim certifikatom AGR, uporabnikom je na voljo aplikacija Ford Pass Connect, preko katere potem uporabnik lahko spremlja stanje vozila, pregleduje status goriva, odklepa vozilo na daljavo in še veliko ostalega, je pa njena uporaba brezplačna kar pet let. Da gre po uporabniški izkušnji bolj za osebno vozilo, govori tudi precej dobro ozvočenje B&O, kmalu bodo na voljo matrične luči, drsna vrata na boku so lahko električno pomična in volanski obroč se lahko postavi povsem vodoravno in tako postane uporaben kot podloga za malico ali prenosnik.
slika
Največ zanimanja je seveda za dizelski motor, ta ima dva litra prostornine in je na voljo v treh različnih močeh: najšibkejši ponuja 100 kW moči in najmočnejši 125 kilovatov, slednji le na voljo s samodejnim menjalnikom, čigar prestavna ročica je ob volanu in odvzame manj uporabnega prostora. Kdor bo bolj inovativen, bo posegel po priključnem hibridu z 2,5-litrskim bencinskim motorjem v nosu ter elektromotorjem, ki ga 'hrani' baterija z uporabno kapaciteto 11,8 kWh, pri Fordu pravijo, da je to dovolj za do 52 kilometrov. Lahko izberete tudi povsem električno različico z baterijo velikosti 65 kWh, tam je doseg po WLTP 320 kilometrov. Priključni hibrid in električna različica imata zadaj še pravo vtičnico, ki lahko poganja naprave do moči 2,3 kilovata. In prvič si lahko omislite še samodejno zložljivo vlečno kljuko.
slika
Največje obremenitve prenese dizelsko gnani tourneo custom, ki za seboj lahko vleče prikolico z zavorami do mase dve toni in pol, električni custom dve toni težko, pri priključnem hibridu pa je ta lahko težka do 1850 kilogramov. Novost je tudi uvedba štirikolesnega pogona pri določenih različicah, takšen custom ima diferencial z mehansko omejenim zdrsom. In še nekaj cen:

ford tourneo custom KMR 2.0 TDCi 100 kW trend – 40.950 EUR
ford tourneo custom KMR 2.0 TDCi 125 kW titanium – 49.680 EUR
ford tourneo custom DMR 2.0 TDCi 100 kW trend – 41.870 EUR
ford tourneo custom DMR 2.0 TDCi 110 kW titanium – 44.310 EUR
ford tourneo custom DMR 2.0 TDCi 125 kW aut AWD titanium – 53.800 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Razcvet med kombiji

Ford je zadnje leto pri prodaji v pravem razcvetu, osebni program se je prodajno povečal za 39 odstotkov in program LCV, torej lahka gospodarska vozila, za 34 odstotkov. In to še pred prihodom novega tournea custom.

 

 

 

 

 

Beri dalje
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš
Vse poti peljejo v elektriko
PREMIERE
Vse poti peljejo v elektriko
Mednarodna premiera: Kia EV days
Iztok Krajnc
Let pod radarjem
PREMIERE
Let pod radarjem
domača premiera: renault rafale e-tech plug-in hybrid
Gašper Miš
Tudi za zahtevne voznike
PREMIERE
Tudi za zahtevne voznike
Domača premiera: Honda CR-V
Iztok Krajnc
Na trg z dvema električnima dostavnikoma
PREMIERE
Na trg z dvema električnima dostavnikoma
domača premiera: farizona V6E in SV
Gašper Miš
Zapolnjuje vrzel
PREMIERE
Zapolnjuje vrzel
domača premiera: volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Najboljša imena ima Cupra
PREMIERE
Najboljša imena ima Cupra
domača premiera: cupra terramar
Iztok Krajnc
Velika toyota za delo
PREMIERE
Velika toyota za delo
domača premiera: Toyota proace max
Iztok Krajnc
Leto šestice
PREMIERE
Leto šestice
domača premiera: audija A6 e-tron in Q6 e-tron
Gašper Miš
Leteča preproga
PREMIERE
Leteča preproga
domača premiera: citroëna C4 in C4X
Iztok Krajnc