Medtem ko je tovorni transit custom že nekaj časa na naših cestah in ste si predstavitev že lahko ogledali v naši oddaji, je zdaj na slovenske ceste zapeljala še potniška različica z oznako tourneo. Prva generacija je luč sveta ugledala leta 2012, šest let pozneje so jo konkretno prenovili, zdaj pa je tukaj povsem nova generacija. Bistveno bolj sodobna in na novi platformi, ki je primerna za termične motorje, hibridne različice in tudi popolnoma električno različico.
slika
Platforma novega tournea custom je posledično manj oddaljena od tal, zaradi česar boste vanj lažje vstopali ali nalagali prtljago, te bo lahko veliko, saj je tourneo custom precej zrasel v dolžino. Krajša različica je dolga dobrih pet metrov, daljša pa skoraj 5,5 metra, pomembno je tudi, da so vse izvedenke nižje od dveh metrov, zato parkiranje v garažah ne bo problem. V potniški kabini je lahko do devet sedežev, predvsem pa boste uporabniki zadovoljni zaradi sodobnega notranjega okolja, ki se bohoti s številnimi varnostnimi sistemi pa tudi moderno zasnovo. Pred voznikom so lahko digitalni merilniki, na sredini je velik in serijski 13-palčni zaslon z najnovejšim vmesnikom Sync 4, sedeži druge in tretje vrste so na vodilih in lahkotno pomični, obenem pa jih je seveda mogoče tudi odstraniti.
slika
Za doplačilo lahko izberete sprednja sedeža z ergonomskim certifikatom AGR, uporabnikom je na voljo aplikacija Ford Pass Connect, preko katere potem uporabnik lahko spremlja stanje vozila, pregleduje status goriva, odklepa vozilo na daljavo in še veliko ostalega, je pa njena uporaba brezplačna kar pet let. Da gre po uporabniški izkušnji bolj za osebno vozilo, govori tudi precej dobro ozvočenje B&O, kmalu bodo na voljo matrične luči, drsna vrata na boku so lahko električno pomična in volanski obroč se lahko postavi povsem vodoravno in tako postane uporaben kot podloga za malico ali prenosnik.
slika
Največ zanimanja je seveda za dizelski motor, ta ima dva litra prostornine in je na voljo v treh različnih močeh: najšibkejši ponuja 100 kW moči in najmočnejši 125 kilovatov, slednji le na voljo s samodejnim menjalnikom, čigar prestavna ročica je ob volanu in odvzame manj uporabnega prostora. Kdor bo bolj inovativen, bo posegel po priključnem hibridu z 2,5-litrskim bencinskim motorjem v nosu ter elektromotorjem, ki ga 'hrani' baterija z uporabno kapaciteto 11,8 kWh, pri Fordu pravijo, da je to dovolj za do 52 kilometrov. Lahko izberete tudi povsem električno različico z baterijo velikosti 65 kWh, tam je doseg po WLTP 320 kilometrov. Priključni hibrid in električna različica imata zadaj še pravo vtičnico, ki lahko poganja naprave do moči 2,3 kilovata. In prvič si lahko omislite še samodejno zložljivo vlečno kljuko.
slika
Največje obremenitve prenese dizelsko gnani tourneo custom, ki za seboj lahko vleče prikolico z zavorami do mase dve toni in pol, električni custom dve toni težko, pri priključnem hibridu pa je ta lahko težka do 1850 kilogramov. Novost je tudi uvedba štirikolesnega pogona pri določenih različicah, takšen custom ima diferencial z mehansko omejenim zdrsom. In še nekaj cen:

ford tourneo custom KMR 2.0 TDCi 100 kW trend – 40.950 EUR
ford tourneo custom KMR 2.0 TDCi 125 kW titanium – 49.680 EUR
ford tourneo custom DMR 2.0 TDCi 100 kW trend – 41.870 EUR
ford tourneo custom DMR 2.0 TDCi 110 kW titanium – 44.310 EUR
ford tourneo custom DMR 2.0 TDCi 125 kW aut AWD titanium – 53.800 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Razcvet med kombiji

Ford je zadnje leto pri prodaji v pravem razcvetu, osebni program se je prodajno povečal za 39 odstotkov in program LCV, torej lahka gospodarska vozila, za 34 odstotkov. In to še pred prihodom novega tournea custom.

 

 

 

 

 

Beri dalje
Samo nebo je meja
PREMIERE
Samo nebo je meja
mednarodna premiera: cupra terramar
Iztok Krajnc
Obuditev legende
PREMIERE
Obuditev legende
Domača premiera: fiat 600
Iztok Krajnc
Ali bo petka povzročila elektrorevolucijo?
PREMIERE
Ali bo petka povzročila elektrorevolucijo?
mednarodna premiera: renault 5 E-tech electric
Iztok Krajnc
Nazaj med prve tri
PREMIERE
Nazaj med prve tri
Domača premiera: Nissan qashqai
Gašper Miš
V simbiozi z družinami
PREMIERE
V simbiozi z družinami
Domača premiera: renault symbioz
Iztok Krajnc
Velike toyote so med nami
PREMIERE
Velike toyote so med nami
Mednarodna premiera: toyota professional
Iztok Krajnc
Kitajska ofenziva
PREMIERE
Kitajska ofenziva
Domača premiera: MG3 in MG HS
Iztok Krajnc
Po prenovi tudi v nabriti različici N
PREMIERE
Po prenovi tudi v nabriti različici N
Domača premiera: Hyundai ioniq 5
Gašper Miš
Aduti v senci
PREMIERE
Aduti v senci
Domača premiera: Mitsubishi ASX
Iztok Krajnc
Prvi v roke ljubljanskim zmajem
PREMIERE
Prvi v roke ljubljanskim zmajem
Domača premiera: Renault captur
Gašper Miš