Če vas zgornja številka ne navduši, vas bo gotovo preko 450.000 prodanih vozil doslej po vsem svetu, in ta je dokaz, da je santa fe očitno zelo priljubljen model. Tokrat so z obliko stopili iz klasičnih okvirjev, kar cenim, malce drznosti seveda pomeni, da morda avtomobil vsem ne bo všeč, je pa dokaz, da si Hyundai upa. Pa tudi, da evropski dizajn očitno ni več najpomembnejši ter da so dovolj samozavestni, da udarijo kar s svojim, korejskim. Pri uvozniku priznavajo, da morda zaradi precej drugačne oblike santa fe ne bo všeč lastnikom prejšnjih generacij, morda pa jih bo drugačnost privabila ravno zato.
slika
Ostre linije so nedvomno največja značilnost zunanje oblike in znotraj se posledično skriva ogromno prostora, še prej pa v oči pade izjemno zanimivo ter lično izdelano okolje. Celoten potniški del namreč kar diši po premijskem duhu, materiali so odlični, tehnoloških bonbončkov ne manjka, armaturna plošča pa je tudi oblikovno moderna. Pri prostoru ni kompromisov, potniki se boste razvajali v razkošju, prtljažnik pa bo pogoltnil preko 700 litrov, malce seveda odvisno od tega, kakšno pogonsko izvedenko boste izbrali. Ali pa od tega, ali boste izbrali pet-, šest- oziroma sedemsedežni santa fe.
slika
Avtomobil je zdaj za 45 milimetrov daljši od svojega predhodnika, v dolžino meri bogatih 4,83 metra, sredinski zaslon ima diagonalo 12,3 palca, še dodaten 12-palčni projekcijski zaslon pa skrbi, da bodo na steklu vsi potrebni podatki. En manjši zaslon je namenjen zgolj upravljanju s klimatsko napravo. Santa fe je tudi sila pameten in omogoča odklepanje s pomočjo mobilnega telefona, dostop pa lahko omogočite do petnajstim različnim uporabnikom. Prerekanja, kje je ključ, torej ne bo več. In tudi glede prostora za zadnjico ne, saj lahko izberete celo 6-sedežno izvedenko, kjer sta torej v drugi vrsti dva posamična sedeža.
slika
Kakšno je natančno število asistenčnih sistemov, ni treba posebej omenjati, santa fe je z njimi dodobra založen in med vožnjo bodo številni bdeli nad vsakim vašim dejanjem, eden izmed njih celo opozarja na potnike na zadnjih sedežih in preprečuje, da bi na katerega od njih pozabili v vozilu. Santa fe sicer ni klen terenec in obvlada predvsem prostornost, vseeno pa ima ob štirikolesnem pogonu poseben program terrain mode, pri katerem potem lahko izbirate med različnimi načini vožnje, kjer sistem sam prilagaja dostavo navora kolesom. Manj zahtevni boste seveda še vedno lahko posegli le po dvokolesno gnani izvedenki.
slika
Motorna ponudba je precej enostavna in prečiščena. V osnovi vedno santa fe poganja 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, ki mu lahko pomaga manjši elektromotor, v tem primeru samopolnilnega hibrida je skupna sistemska moč 158 kW oziroma 215 KM, če se boste odločili za priključni hibrid z baterijo neto kapacitete okoli 13 kWh, pa bo skupna sistemska moč 186 kW oziroma 253 KM. V obeh primerih bo pospešek malo nad devetimi sekundami in največja hitrost omejena na 180 km/h. Hyundai tudi pri modelu santa fe ponuja petletno garancijo brez omejitve kilometrov in obenem še osemletno na baterijo.

Še nekaj cen:

hyundai santa fe hybrid 1.6 T-GDI signature 2WD – 49.990 EUR
hyundai santa fe hybrid 1.6 T-GDI premium 2WD – 53.900 EUR
hyundai santa fe hybrid 1.6 T-GDI premium 4WD – 5.900 EUR
hyundai santa fe hybrid 1.6 T-GDI impression 4WD – 59.900 EUR
hyundai santa fe plug-in hybrid 1.6 T-GDI premium 4WD – 59.400 EUR
hyundai santa fe plug-in hybrid 1.6 T-GDI impression 4WD – 63.400 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Drugačen

Nekaj več kot 2200 Slovencev je do zdaj Hyundaijev santa fe izbralo za svoje novo vozilo, če štejemo vse predhodne generacije. Zdaj je k nam zapeljala peta, ki ponuja občuten skok naprej v notranjosti in občuten skok k drugačnosti pri oblikovanju.

 

 

 

 

 

Beri dalje
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc
Ne samo hibridi, tudi elektrika
PREMIERE
Ne samo hibridi, tudi elektrika
Mednarodna premiera: Toyota Kenshiki
Iztok Krajnc
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
PREMIERE
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
mednarodna premiera: toyota hilux
Iztok Krajnc
Plavanje proti toku
PREMIERE
Plavanje proti toku
domača premiera: kia picanto
Gašper Miš
Tretja generacija bo še boljša
PREMIERE
Tretja generacija bo še boljša
domača premiera: audi Q5
Iztok Krajnc
Enostavnost je njegova vrlina
PREMIERE
Enostavnost je njegova vrlina
domača premiera: opel frontera
Iztok Krajnc
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš
Vse poti peljejo v elektriko
PREMIERE
Vse poti peljejo v elektriko
Mednarodna premiera: Kia EV days
Iztok Krajnc