Mitsubishi je zanimiva znamka, ki ima precej zveste privržence in ti se k njej radi vračajo, zato je bila polovica doslej prodanih ASX-ov zadnje generacije pred tokratno prenovo prav na račun kupcev, ki so že prej vozili mitsubishi. Uvoznik tudi poudarja, da osnovnih izvedenk modela ASX skorajda ne prodajajo in se skoraj vsi kupci odločijo za bolje opremljena in tudi dražja vozila. Recimo temu manjša konkurenčna prednost pred sorodnim capturjem. Če ASX nikakor ne zmore dosegati podobnih prodajnih številk, pa je vsako prodano vozilo dražje. Morda podatek ne čudi toliko, ko ugotovimo, da je povprečni kupec tega modela z 61 leti starosti okroglo desetletje starejši od sicer povprečnega kupca avtomobila te znamke.
slika
ASX je v teh dneh na naše ceste zapeljal v prenovljeni podobi. Najhitreje boste najbrž opazili drugačno sprednjo masko, ki je bolj drzna in morda malce res spominja na nekdanji lancer EVO IX, nove so tudi led sprednje luči in enako velja še za zadnje. Sokolje oko bo opazilo, da je tudi pokrov motorja nekoliko bolj položen, zaradi česar voznik izza volana lažje oceni, kje je rob vozila, novih je še nekaj manjših detajlov in 18-palčna platišča.
slika
Bolj zanimive so spremembe znotraj, kjer vas na sredini zdaj čaka 10,4-palčni zaslon na dotik, tega poganja nov vmesnik in pri najbogatejšem paketu opreme je na voljo tudi Googlov pomočnik, ki preko lastne internetne povezave skrbi za samodejne posodobitve, dobiva pa tudi podatke v živo o prometnih zastojih in podobne informacije. Zadeva je vsekakor zanimiva, brezplačno bo kupcem na voljo pet let, pozneje pa pričakujte manjšo naročnino. Glede na dokaj skromne mere ASX vseeno spada med križance segmenta B, dobrodošla pa je še serijska vzdolžno pomična klop.
slika
Po svoje je precej simpatična je tudi določitev paketov opreme: na voljo so štirje, za katere pri uvozniku pravijo, da bodo nadomestili potrebo po izbiranju dodatkov, zato takšna opcija sploh ni na voljo. Pravzaprav lahko izbirate le barvo, vse ostalo je določeno že v paketih opreme. Seveda je po vzoru sodobnih prometno-varnostnih zahtev ASX zdaj opremljen z vsemi mogočimi pomagali in piskajočimi sistemi, večina jih je na voljo že pri osnovnem paketu, dobrodošlo je tudi to, da z dvoklikom na določeno stikalo lahko enostavno izključite tiste, za katere boste določili, da vas motijo. Pomislek z naše strani je morda le v tem, da bi več kupcev želelo imeti Googlov pomočnik ali pa ozvočenje Harman Kardon, a je oboje na voljo le v kombinaciji z najbogatejšim paketom opreme instyle.
slika
Samopolnilni hibrid zaenkrat ni v ponudbi in več pozornosti namenjajo trem drugim pogonskim sklopom, osnovni litrski trivaljnik ponuja 67 kW moči, močnejši 1,3-litrski motor z oznako DI-T v blagohibridni različici pa 103 kW. Najmočnejši je motor z enako oznako in v kombinaciji s samodejnim 7-stopenjskim menjalnikom DCT7, tam zmore 116 kW moči. Cenovna primerjava s sorodnim capturjem zahteva nekaj več poglobljenega raziskovanja, saj ima na primer osnovni ASX več serijske opreme in je dražji le zato, sicer pa sta si ob enaki količini opreme cenovno skoraj identična. Kot se tudi spodobi za tehnično enaka avtomobila.

Še nekaj cen, vključen je lansirni popust v vrednosti 1000 EUR:
mitsubishi ASX 1.0 MPI-T inform – 20.850 EUR
mitsubishi ASX 1.0 MPI-T invite – 21.850 EUR
mitsubishi ASX 1.3 DI-T mHEV invite – 23.650 EUR
mitsubishi ASX 1.3 DI-T mHEV intense – 25.350 EUR
mitsubishi ASX 1.3 DI-T mHEV DCT7 intense – 26.990 EUR
mitsubishi ASX 1.3 DI-T mHEV DCT7 instyle – 29.450 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Aduti v senci

V senci sorodnega renaulta captur se je na naše ceste zapeljal skoraj identični mitsubishi ASX. V senci le po prodaji, ker ima ASX kljub tehnološki enakosti v rokavu vseeno nekaj adutov, s katerimi bo prepričal okoli 100 kupcev letno.

Beri dalje
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc
Ne samo hibridi, tudi elektrika
PREMIERE
Ne samo hibridi, tudi elektrika
Mednarodna premiera: Toyota Kenshiki
Iztok Krajnc
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
PREMIERE
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
mednarodna premiera: toyota hilux
Iztok Krajnc
Plavanje proti toku
PREMIERE
Plavanje proti toku
domača premiera: kia picanto
Gašper Miš
Tretja generacija bo še boljša
PREMIERE
Tretja generacija bo še boljša
domača premiera: audi Q5
Iztok Krajnc
Enostavnost je njegova vrlina
PREMIERE
Enostavnost je njegova vrlina
domača premiera: opel frontera
Iztok Krajnc
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš
Vse poti peljejo v elektriko
PREMIERE
Vse poti peljejo v elektriko
Mednarodna premiera: Kia EV days
Iztok Krajnc