Nedolgo tega smo v Franciji sedli za volan povsem novega swifta, zdaj pa je malček na voljo že slovenskim kupcem. 3,86 metra meri v dolžino in tehta manj kot tono, s seboj pa poleg zanimive oblike in atraktivnih barv prinaša še sodobne asistenčne sisteme in hibridno tehnologijo.
Suzuki morda res ne preseneča z nekaj novimi modeli vsako leto, kljub temu pa gre za prodajno uspešno znamko, ki letno proda okoli tri milijone vozil, dve tretjini tega sicer v Aziji, lani pa so slovenskim kupcem dostavili 1.141 vozil in se s tem med fizičnimi kupci po prodaji uvrstili v prvo deseterico. Zanimiv je tudi podatek, da kar 83 odstotkov vseh kupcev pri nas poseže po štirikolesnemu pogonu in celo skoraj polovica vseh swiftov je gnana na vsa štiri kolesa. S takšno pogonsko opcijo med podobnimi malčki praktično nima konkurence in zato je lahko sila zanimiv.
V tej mednarodni premieri smo že omenili, da gre uradno za tretjo generacijo swifta, čeprav se boste nekateri spomnili na swift že v devetdesetih letih, se pa tisti model ni povsod prodajal pod takšnim imenom in ga pri Suzukiju ne štejejo za pravega swifta. Aktualni malček je že druga generacija, ki je ne izdelujejo v tovarni na Madžarskem, temveč na Japonskem, kar nekoliko vpliva tudi na kvote vozil, ki bodo sploh prispele k nam.
Pri barvah boste lahko sila izbirčni in posegli po atraktivnih barvnih opcijah, med katerimi so tudi dvobarvne v kombinaciji s črno streho, bo pa manj izbirnih možnosti pri pogonu. Na voljo je le en motor in sicer mali 1,2-litrski bencinski trivaljnik, ki mu pomaga še majhen elektromotor, skupna sistemska moč pa je 82 konjičkov. Čeprav številka ne dvigne utripa, swift ostaja živahen, saj avtomobil tehta manj kot tono in ostaja vozniško zanimiv. Prve kilometre smo torej že nabirali v Franciji in takrat porabo zaključili z dobrimi štirimi litri, kar pomeni, da je takšna kombinacija tudi varčna. In vozniško seveda prijetna ter nagajiva, takšen je swift itak od nekdaj.
Lahko potrdim tudi, da je prostora za potnike precej veliko in se dobro sedi tudi zadaj, prtljažnik pa kljub skromnim gabaritom še vedno ponudi 265 litrov, kar bo marsikomu dovolj. Če boste izbrali štirikolesno gnano različico, bo menjalnik le ročni, pri spredaj gnanem pa boste lahko izbirali med petstopenjskim ročnim menjalnikom ali samodejnim menjalnikom CVT. Ta je seveda značilen po tem, da včasih vrtljaje drži malce višje in so pospeševanja glasnejša, po drugi strani pa prinaša lagodje samodejnega menjalnika.
Pa še nekaj cen:
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid comfort – 16.620 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid premium – 17.700 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid premium CVT – 19.070 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid premium allgrip – 19.500 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid elegance CVT – 20.110 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid elegance allgrip – 20.540 EUR
Pa še nekaj cen:
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid comfort – 16.620 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid premium – 17.700 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid premium CVT – 19.070 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid premium allgrip – 19.500 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid elegance CVT – 20.110 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid elegance allgrip – 20.540 EUR
Zanimiv izgled in napredne tehnologije
Beri dalje