Novi CR-V e:PHEV v primerjavi z različico e:HEV dimenzijsko ostaja praktično identičen – v dolžino še naprej meri 4,71 metra, v širino 1,94 metra in v višino 1,67 metra. Edina razlika je, da je zaradi baterije, nameščene v dno vozila, od hibridne različice tri (pri različici s sprednjim pogonom) oziroma štiri centimetre bližje tlom (pri različici s pogonom na vsa štiri kolesa). 15,3 centimetra meri oddaljenost od tal, s tem pa je avtomobil videti tudi malce bolj 'športno'. To podkrepi s športnim paketom zunanjih dodatkov, ki novincu prinaša odbijača in obrobe v barvi vozila, drugačno motorno masko, novost predstavljajo še dodatki v svetleči črni barvi. V črno sta odeti še ohišji vzvratnih ogledal, črna so tudi lita platišča. Ta merijo 18 palcev, večjih ni na voljo, ker Honda na prvo mesto še vedno postavlja udobje. Priključnohibridno različico modela CR-V boste seveda prepoznali še po dodatnih polnilnih vratcih na levem blatniku ter oznaki e:PHEV na zadku vozila.
slika
Novinec nekaj novosti prinaša tudi v notranjosti. Najbolj opazna je zagotovo ta, da je stropna obloga v črni barvi, okrasne letve pa v srebrni. Kabina je bogatejša za aluminijasta pedala in tri dodatna fizična stikala - za odpiranje točilnih vrat na voznikovi strani, na sredini pa tipke za hiter dostop do 360-stopinjske kamere in parkirnega sistema (ta je pri CR-V e:PHEV skupaj s stranskimi parkirnimi tipali del serijske opreme) ter EV-tipke za izbiro med tremi voznimi načini (avtomatski, električni in polnilni način). Digitalni merilniki ostajajo enaki, prav tako osrednji zaslon, ki je dobil le novi PHEV-meni, kjer je moč nastaviti čas in moč polnjenja ter želen odstotek največje napolnjenosti baterije. Tudi prezračevanje se lahko nastavi vnaprej, a za zdaj le preko menija, ne pa namenske mobilne aplikacije My Honda+. Ta pri nas ne deluje, niti ni znano, kdaj bo. Odlična ergonomija in prostorna kabina še naprej ostajata CR-Vjevi vrlini, je pa zanimivo, da je prtljažnik priključnohibridne različice celo večji od hibridne. Smo bili nad podatkom kar malo presenečeni, ampak pri Hondi pravijo, da obstaja dober razlog – da ima hibridna različica 1,06 kWh baterijo, nameščeno v dno prtljažnika, približno 17-krat večja priključnega hibrida pa se nahaja v dnu vozila. Priključni hibrid ima obenem še za 10,5 litra manjšo posodo za gorivo (46,5 litra meri), zato prtljažni prostor sprejme slabih 40 litrov več kot pri hibridni različici, skupaj kar 635 litrov oziroma 1728 v primeru podiranja klopi.
slika
Pri Hondi pravijo, da je nova različica e:PHEV (ki je na drugih trgih prisotna že kar nekaj časa) namenjena tistim, ki želijo dobršen del voženj opraviti na elektriko, vseeno pa se še ne želijo odreči prednostim termičnih različic, recimo dobremu dosegu. Osnovo tudi v tem primeru predstavlja 2,0-litrski atmosferski bencinski štirivaljnik s 109 kilovati moči (148 KM) ter 189 Nm navora. Enako zmogljiv je tudi električni motor s 135 kilovati moči (184 KM) ter 335 Nm navora, sistemska moč pa znaša 150 kilovatov oziroma 204 'konjičke'. Električni generator omogoča zaviranje z do 120 kilovati, kot samopolnilni hibrid pa ima na tudi novi CR-V e:PHEV obvolanski ročici za nastavljanje rekuperacije in način B (brake), četudi vožnje z le enim pedalom ne omogoča.
slika
Ob manjši razliki pri neskončnostopenjskem samodejnem menjalniku e-CVT največjo novost jasno predstavlja velikost litij-ionske baterije. Ta ima kapaciteto 17,7 kWh, kar po podatkih tovarne zadostuje za 79 električnih kilometrov (te je v samodejnem načinu moč prevoziti s hitrostjo do 140 kilometrov na uro, v povsem električnem pa z do 122). V praksi najbrž nekoliko manj, vseeno pa je potovalni računalnik ob povsem napolnjeni bateriji na podlagi prejšnjih voženj izračunal, da električni doseg znaša 53, skupni pa 623 kilometrov. Zastopnik znamke pravi, da trgovci kupcem ponujajo tudi možnost nakupa domače polnilnice, preko katere se bo CR-V e:PHEV z močjo 6,8 kW napolnil v dveh urah in pol, polnjenja preko enosmernega toka pa (kot večina drugih priključnih hibridov) ne ponuja. Baterijo je po drugi strani moč napolniti kar preko klasične šuko vtičnice. Kabel je priložen, polnjenje pa bo v tem primeru trajalo slabih osem ur. Ob predpostavki, da boste polnili ponoči, se ne zdi pretirano.
slika
Omeniti velja, da je novi CR-V e:PHEV v primerjavi s samopolnilnim hibridom na račun večje baterije težji. 1916 kilogramov tehta, kar je 166 kilogramov več kot samopolnilni s sprednjim oziroma 99 kilogramov več, ko govorimo o različici s štirikolesnim pogonom. So pa tu druge prednosti, na primer ta, da je novinec na voljo s prilagodljivimi blažilniki, ki jih CR-V e:HEV ne ponuja. Obenem lahko za seboj vleče še do 1.500 kilogramov težko prikolico, kar je 750 kilogramov več, kot zmore samopolnilni hibrid, lastniki težkih električnih koles pa boste bolj navdušeni nad podatkom, da se je povečala tudi največja dovoljena vertikala obremenitev. Ta pri priključnem hibridu znaša okroglih 100 kilogramov oziroma 25 kilogramov več kot pri samopolnilnem.
slika
Prihod različice e:PHEV na ponudbo e:HEV ne bo vplival – ta je še naprej na voljo tako s sprednjim kot štirikolesnim pogonom ter paketoma elegance tech in advance. Priključni hibrid je po drugi strani na voljo le s paketom advance tech. Ta je nov in z bogato serijsko opremo predstavlja vrh CR-Vjeve ponudbe. Med skupaj šestimi barvami karoserije je nova biserno zlata, ki je obenem rezervirana za priključni hibrid. Zanjo zahtevajo 700 evrov doplačila, toliko stanejo tudi druge barve z izjemo brezplačne biserno črne. Doplačilo za barvo in opcija nakupa podaljšanega jamstva (dodatni dve leti oziroma 150.000 prevoženih kilometrov) sta obenem edini možni doplačili, vse drugo vključuje že paket sam. 56.990 evrov stane bogato opremljen CR-V e:PHEV, kar je v primerjavi s samopolnilnim hibridom (kjer je trenutno na voljo tudi akcijski prihranek) kar 12.500 evrov več. Upoštevajoč velikost baterije in goro dodatne opreme je razlike manj, je pa jasno, da s priključnim hibridom Honda cilja na najbolj zahtevne kupce. Koliko jih bodo našli, za zdaj ni znano, zastopnik znamke, ki je lani pri nas prodal 62 CR-Vjev, pa pravi, da bo to odvisno tudi od možnosti dobav.
slika
Cena:

honda CR-V e:PHEV 2.0 i-MMD 2WD e-CVT advance tech, n-st. sam. (148 kW) – 56.990 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prvi priključni hibrid Honde v Evropi

Leto po prihodu nove honde CR-V v samopolnilni hibridni različici na trg prihaja še CR-V e:PHEV. Prvi priključni hibrid znamke Honda, ki je na voljo evropskim kupcem.

Beri dalje
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš
Vse poti peljejo v elektriko
PREMIERE
Vse poti peljejo v elektriko
Mednarodna premiera: Kia EV days
Iztok Krajnc
Let pod radarjem
PREMIERE
Let pod radarjem
domača premiera: renault rafale e-tech plug-in hybrid
Gašper Miš
Tudi za zahtevne voznike
PREMIERE
Tudi za zahtevne voznike
Domača premiera: Honda CR-V
Iztok Krajnc
Na trg z dvema električnima dostavnikoma
PREMIERE
Na trg z dvema električnima dostavnikoma
domača premiera: farizona V6E in SV
Gašper Miš
Zapolnjuje vrzel
PREMIERE
Zapolnjuje vrzel
domača premiera: volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Najboljša imena ima Cupra
PREMIERE
Najboljša imena ima Cupra
domača premiera: cupra terramar
Iztok Krajnc
Velika toyota za delo
PREMIERE
Velika toyota za delo
domača premiera: Toyota proace max
Iztok Krajnc
Leto šestice
PREMIERE
Leto šestice
domača premiera: audija A6 e-tron in Q6 e-tron
Gašper Miš
Leteča preproga
PREMIERE
Leteča preproga
domača premiera: citroëna C4 in C4X
Iztok Krajnc