Saj je v resnici skoraj vsako leto največja, samo vmes jo je kdaj kakšna skupina prehitela, kar v številkah pomeni, da so lansko leto po svetu prodali 10,8 milijona vozil. To pomeni, da bi vsak Slovenec lahko vsaka dobra dva meseca kupil svoj nov avtomobil in bi v enem letu potem pokupili vse toyote. Ja, tudi vaša 94-letna prababica je všteta v to statistiko in tudi vaš 3 mesece star otrok. V bistvu vsak dan po svetu izdelajo okoli 30.000 vozil.
slika
Po svoje je še bolj zanimivo, da Toyota to zmore brez izdelave motorjev, tovornjakov in skoraj tudi brez kombijev. Nekatere manjše kombije sicer že vrsto let ponujajo tudi pri nas, recimo proace in proace city, se spomnim, kako so mu nekateri govorili proače, ker niso še vedeli, kako se pravilno izgovori. Takšnega velikega so pa k nam pripeljali šele zdaj. Proace max se imenuje in zaokrožuje Toyotino ponudbo kombijev v vseh razredih.
slika
Imate prav, to ni čistokrvna toyota, ampak lahki dostavnik, ki ima skupne korenine še z nekaterimi drugimi, ampak Toyota ne bi bila Toyota, če ne bi česa dodala. Oziroma ponudila nekaj več. Proace max je na voljo v petnajstih različicah, če gledam njihov konfigurator, kar pomeni, da so na voljo različne dolžine, različne višine, različne opreme, različno zmogljiv pogonski agregat in seveda tudi različne karoserije, od furgonov do prekucnikov. Testni sliši na oznako L3H2, torej sploh ni največji, v njegov trebuh pa gre 13.000 litrov. 13 kubikov, da bo lažje razumljivo.
slika
Bočna vrata se odprejo 1,56 metra na široko, zadnja vrata se pa tudi razprejo za 270 stopinj. Mi je šele zadnjič kliknilo, zakaj je to pomembno in samo odpiranje za 90 stopinj ni dovolj, ko smo z viličarjem nalagali stvari in ne bi mogli zapeljati dovolj blizu, če bi zadaj vrata odprli samo za 90 stopinj, ker bi ovirala dostop do praga kombija. Ja, vsak dan se učimo.
slika
Pri nas je serijska tudi lesena zaščita tal, kar se mi zdi nujno v takšnem kombiju. Seveda je spet odvisno, kaj prevažate, ampak to je res uporabna zadeva, priporočam še bočni zaščiti in itak verjamem, da obrtniki še bolje od mene veste, kako pomembni sta, da ni vse takoj spraskano in poškodovano.
slika
Daleč smo prišli tudi z jamstvom, ki je pri proace max že 10 let oziroma do 200 tisoč kilometrov, pri čemer lahko vozniki računate še na nadomestna vozila, pomoč na cesti, ja, vse to so malenkosti, ki se na koncu seštevajo in sploh niso več malenkosti. Celo 10 let jamstva na pnevmatike imajo. Torej so mogoče prišli k nam z velikim kombijem pozneje, so pa vse skupaj vmes dobro naštudirali in pripravili kompletno ponudbo. Ob začetku prodaje z akcijski cenami tudi dovolj ugodno, saj je osnovni L2H1 furgon base+ z največjo dovoljeno maso 3,3 tone in 2,2-litrskim dizelskim motorjem z 88 kW (120 KM) na voljo že za 22.876 EUR brez DDV, medtem ko furgon base z največjo dovoljeno maso 3,5 tone, 2,2-litrskim dizelskim motorjem s 102 kW (140 KM) za 24.578 EUR brez DDV.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Velika toyota za delo

Toyotine prodajne številke vedno sezujejo. Čeprav je bila lansko leto prodaja nekoliko manjša kot leto prej, je Toyota že peto leto zapored največja avtomobilska znamka na svetu.

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc
Ne samo hibridi, tudi elektrika
PREMIERE
Ne samo hibridi, tudi elektrika
Mednarodna premiera: Toyota Kenshiki
Iztok Krajnc
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
PREMIERE
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
mednarodna premiera: toyota hilux
Iztok Krajnc
Plavanje proti toku
PREMIERE
Plavanje proti toku
domača premiera: kia picanto
Gašper Miš
Tretja generacija bo še boljša
PREMIERE
Tretja generacija bo še boljša
domača premiera: audi Q5
Iztok Krajnc
Enostavnost je njegova vrlina
PREMIERE
Enostavnost je njegova vrlina
domača premiera: opel frontera
Iztok Krajnc
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš
Vse poti peljejo v elektriko
PREMIERE
Vse poti peljejo v elektriko
Mednarodna premiera: Kia EV days
Iztok Krajnc