Če so nekdanji tiguan allspace izdelovali v Mehiki in je bila včasih dobava posledično malce zapletena, z modelom tayron teh težav ne bo, saj ga izdelujejo v nemškem Wolfsburgu. Od nekdanjega modela allspace je devet centimetrov daljši, medosje pa z malo manj kot 2,8 metra ostaja enako. Tudi oblikovno je tayron praktično le povečana različica tiguana. Lahko bi se igrali 'ugani razlike', saj sta različna le pri malenkostih, na primer obliki snopa sprednjih in zadnjih luči, pa v malenkost drugače zavihanem spodnjem delu sprednje maske, v drugače postavljeni oznaki motorja zadaj, pri oglatih obrobah ter malce bolj pokončnemu pokrovu motorja. A, tudi aluminijasta letvica na boku je tukaj, tiguan pa je nima. Na hitro ju boste težko ločili, od blizu pa zaradi večjih dimenzij tayrona lažje.
slika
Podobno velja znotraj, za nekaj več elegance v tem primeru poskrbi les okoli zaslona merilnikov, sicer pa je okolje zelo podobno. Z velikim zaslonom na sredini, številnimi okrasnimi elementi vsepovsod, nasploh je tudi tukaj okolje zelo prijetno. Je pa v tayronu več prostora in v njem sta lahko dva dodatna sedeža. Ob le petih prtljažnik ponuja 885 litrov oziroma 850, če imate sedemsedežno izvedenko in sta zadnja dva sedeža skrita v dno, ob sedmih postavljenih pa 345. Med zanimivo opremo je skrita vlečna kljuka, nanjo lahko priključite do 2.500 kilogramov težko prikolico, predvsem pa se priročno skrije v podkožje, ko je ne potrebujete.
slika
Tayron ima serijsko led žaromete, pri osnovni opremi life so ti klasični, elegance in R-line pa ponujata serijsko že dinamično prilagodljive luči. Doplačilno so na voljo še luči IQ light HD led, matrične s samodejnim prilagajanjem snopa ter z animacijo ob prihodu ali odhodu. Pri takšnih lahko celo spreminjate animacijo, sicer pa ima tayron spredaj ter zadaj še povezovalni led trak in osvetljen logotip zadaj.
slika
Motorna paleta je precej bogata, niso pa vse pogonske alternative na voljo pri vseh opremah. Osnovni life ponuja 1,5-litrski bencinski motor z oznako eTSI, dvolitrski TDI s 110 kW moči ali 1.5 eHybrid s 150 kW moči. Elegance ponuja enak priključnohibridni sklop, enak dizelski motor, ki je na voljo tudi v močnejši izvedenki s skoraj 200 ’konjički’, ali pa dvolitrski TSI z 204 ’konji’. Slednja dva poganjata vsa štiri kolesa. Najbolj dinamično zašiljena oprema R-line, po kateri bo poseglo okoli 70 odstotkov kupcev, ponuja pa dvolitrski TSI s kar 265 ’konjički’ oziroma priključni eHybrid z 200 kW moči oziroma z 272 ’konji’.
slika
Priključni hibrid je v tej drugi generaciji mnogo bolj uporaben, baterija v podkožju ima skoraj 20 kWh, kar pomeni, da po WLTP ponuja električni doseg preko 100 kilometrov, v praksi pa najbrž ravno okoli te številke. Sistemska moč je lahko 150 oziroma 200 kW, polnilnik je 11-kilovatni, sistem pa omogoča tudi DC-polnjenje z močjo 40 kW, v tem primeru bo baterija polna v manj kot pol ure. In zdaj se zgolj na elektriko lahko peljete do 140 kilometrov na uro. Opomba je le, da priključnega hibrida ne morete izbrati s sedmimi sedeži.

Pa še nekaj cen:

volkswagen tayron 1.5 eTSI life – 42.344 EUR
volkswagen tayron 2.0 TSI DSG 4M 204 KM elegance – 48.851 EUR
volkswagen tayron 2.0 TSI DSG 4M 265 KM R-line – 54.844 EUR
volkswagen tayron 2.0 TDI DSG 150 KM life – 45.316 EUR
volkswagen tayron 2.0 TDI DSG 150 KM elegance – 48.437 EUR
volkswagen tayron 1.5 eHybrid 204 KM life – 47.601 EUR
volkswagen tayron 1.5 eHybrid 272 KM R-line – 54.610 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Zapolnjuje vrzel

Škoda kodiaq je dobila bratranca, volkswagen tiguan pa večjega brata. Imenuje se tayron in pri Volkswagnu zapolnjuje prostorsko vrzel med modeloma tiguan in touareg oziroma je kar nadomestek nekdanjega tiguana allspace. Z dolžino skoraj 4,8 metra pa seveda nagovarja predvsem družine.

Beri dalje
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc
Ne samo hibridi, tudi elektrika
PREMIERE
Ne samo hibridi, tudi elektrika
Mednarodna premiera: Toyota Kenshiki
Iztok Krajnc
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
PREMIERE
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
mednarodna premiera: toyota hilux
Iztok Krajnc
Plavanje proti toku
PREMIERE
Plavanje proti toku
domača premiera: kia picanto
Gašper Miš
Tretja generacija bo še boljša
PREMIERE
Tretja generacija bo še boljša
domača premiera: audi Q5
Iztok Krajnc
Enostavnost je njegova vrlina
PREMIERE
Enostavnost je njegova vrlina
domača premiera: opel frontera
Iztok Krajnc
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš
Vse poti peljejo v elektriko
PREMIERE
Vse poti peljejo v elektriko
Mednarodna premiera: Kia EV days
Iztok Krajnc