Pogled na aktualno paleto Fordovih modelov jasno pokaže, kam pes taco moli. Mondeo, focus, fiesta C-max in še nekateri modeli so se poslovili, kupce pa zdaj lovijo predvsem križanci, ki so že vrsto let pri vseh znamkah izjemno priljubljeni. Kuga se je v aktualni generaciji borila s tekmeci vse od leta 2019 in po tolikšnem času je bilo res že potrebno, da jo konkretno posodobijo. Zato je že zunaj konkretno prevetrena in zlasti spredaj na pogled veliko sodobnejša. Maska in luči so bolj agresivno zašiljene, sprednji odbijač pa bolj markanten. Zadek sicer ostaja prepoznaven, a je tudi zašiljen malce bolj moderno. Za tiste, ki bi želeli še malce bolj robustnen videz je na voljo izvedenka Active, ki ima dodatne plastične zaščite in je tudi malenkost bolj oddaljena od tal.
slika
Znotraj je kuga zdaj veliko bolj sodobna, pred voznikom so ogromni digitalni merilniki z diagonalo kar 12.8 palca, sredinski zaslon ima zdaj zajetnih 13,2 palca in že zaradi tega notranjost deluje mnogo bolj sodobno. Poganja ga vmesnik zadnje generacije Sync 4, kar seveda ni nič presenetljivega in smo ga preizkusili že velikokrat, deluje odlično in vam ne bo povzročal preglavic. Izberete lahko med tremi opremami, Titanium, ST Line in Active, za najugodnejšo pa boste brez dodatnega financiranja odšteli vsaj 28 tisočakov.
slika
Kdor pogleduje za motorno klasiko, ima na voljo 1,5-litrski EcoBoost s 110 kW moči, takšen je na voljo le v kombinaciji z ročnim menjalnikom, ali pa močnejšo različico s 137 kW moči, ta je povezana z novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, na voljo pa je tudi s štirikolesnim pogonom. Hibridno stran v nadaljevanju zastopa 2,5-litrski bencinskimotor v kombinaciji z majhno baterijo in skupno močjo 130 kW oziroma 180 konjičkov, precej več moči po prenovi ponuja priključno-hibridna različica z baterijo velikosti 14,4 kWh in skupno sistemsko močjo 178 kW oziroma 243 KM.
slika
Manjša puma je zunaj ostala prepoznavna in z le nekaterimi popravki, med katerimi so na primer doplačilne matrične led luči, sicer pa zunaj ni toliko sprememb kot pri večji kugi. Je pa znotraj puma dobila enako posodobitev, tudi v tem primeru ima sredinski zaslon 12 palcev in pred voznikom so ogromni digitalni merilniki, volanski obroč pa ni klasično okrogel, temveč odrezan spodaj in ne povsem zaobljen, malce tudi zato, da čim manj ovira pogled na ogromne merilnike. Enak je tudi pogonski sklop, na voljo je litrski trivaljni turbobencinar z 92- oziroma 114 kW moči, povezan pa je lahko z ročnim ali sedemstopesnjkim samodejnim menjalnikom Powershift. Kmalu bo na voljo še močnejša različica ST s 125 kW moči oziroma s 170 konjički, čez nekaj mesecev pa bo na cestah tudi še električna puma. Vsaj 21 tisočakov pa bo potrebno odšteti za osnovno.
slika
Za tiste, ki bi od svojega forda želeli še več drznosti je še primernejši novi mustang. Ta je k nam zapeljal v povsem novi generaciji in je še bolj agresivnega izgleda in še bolj glasen, še vedno pa v njem lahko kraljuje zmogljiv osemvaljnik.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Fordova prodajna aduta

Na naše ceste sta zapeljala dva prenovljena Fordova prodajna aduta, oba sta seveda križanca, manjša puma je občutno prenovljena predvsem znotraj, večja kuga pa je obsežen lepotni tretma dobila tudi zunaj.

Beri dalje
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc
Ne samo hibridi, tudi elektrika
PREMIERE
Ne samo hibridi, tudi elektrika
Mednarodna premiera: Toyota Kenshiki
Iztok Krajnc
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
PREMIERE
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
mednarodna premiera: toyota hilux
Iztok Krajnc
Plavanje proti toku
PREMIERE
Plavanje proti toku
domača premiera: kia picanto
Gašper Miš
Tretja generacija bo še boljša
PREMIERE
Tretja generacija bo še boljša
domača premiera: audi Q5
Iztok Krajnc
Enostavnost je njegova vrlina
PREMIERE
Enostavnost je njegova vrlina
domača premiera: opel frontera
Iztok Krajnc
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš
Vse poti peljejo v elektriko
PREMIERE
Vse poti peljejo v elektriko
Mednarodna premiera: Kia EV days
Iztok Krajnc