Nekoč britanski in zdaj kitajski MG na našem trgu precej uspešno prodaja že več različnih modelov, a na lovorikah ne spijo, zato lahko do marca naslednje leto pričakujete kar deset novih modelov. To pomeni, da se bo ponudba močno razširila, prvi dve novosti sta že zapeljali k nam, kmalu pa lahko pričakujemo še prihod ostalih.
slika
MG3
Čeprav prodaja segmenta majhnih avtomobilov zadnja leta vztrajno upada in ta ni več tako priljubljen kot včasih, še vedno dosega precej dobre številke, ki jih ne gre zanemariti. In čeprav v ’cliovem’ segmentu prevladujejo bencinski motorji, ki predstavljajo 88 odstotkov prodaje, hibridi pa le dobre tri odstotke, mali MG3 prihaja k nam ravno s takšno pogonsko kombinacijo. Pravijo, da želijo skočiti 'v zelje' Toyoti, ki ima med hibridi v tem segmentu kar 85-odstotni tržni delež.
slika
MG3
MG3 to počne na precej zanimiv način. Poganja ga za segment povprečno zmogljiv bencinski motor z le 74 kW moči oziroma s 100 ’konjički’, družbo pa mu dela 100-kilovatni elektromotor. Skupna sistemska moč je kar 143 kW oziroma 195 ’konjev’, s čimer je močnejši od praktično vseh tekmecev, izvzemamo najbolj nabrite bencinske ’navihančke’ segmenta. Tudi baterija je za samopolnilni hibrid nenavadno velika in z 1,83 kWh večja kot pri tekmecih. Na naši vožnji proti Istri je pokazal, da je lahko zelo hiter in da 425 Nm navora ni malo, poraba pa zlahka okoli pet litrov. Menjalnik je tudi tehnološko poseben in ima le tri stopnje, gre seveda za samodejnega. Več povemo v testu.
slika
MG3
Sicer pa je MG3 z dolžino 4,11 metra skoraj največji v segmentu in na primer od yarisa daljši za 17 centimetrov, daljši je tudi od clia in peugeota 208. Kot pri ostalih modelih tudi tukaj ponujajo 7 let garancije, na prvi vožnji pa se je izkazal še s precej prijetno notranjostjo in simpatičnimi voznimi lastnostmi. Znotraj je precej dobro izdelan in z velikimi zasloni moderen, eden pomembnejših poudarkov je mnogo zmogljivejši procesor, ki skrbi za zaslonsko programje, zato je pomikanje po zaslonu zdaj hitro in brez zatikanja.
slika
MG3
Tri opreme so na voljo: v kombinaciji z najbolj osnovno bo MG3 vaš že za manj kot 20 tisočakov, najbolje opremljen luxury pa z vključeno, sicer doplačilno barvo, 24 tisočakov, takšen ima tudi led luči. Naslednje leto lahko model MG3 pričakujete še v klasični bencinski izvedenki, tam bo cena še precej ugodnejša.
slika
MG HS
Druga novost znamke je križanec HS. Ta se je pri nas že prodajal, zdaj pa je k nam zapeljala druga generacija. Zaenkrat le s klasičnim bencinskim motorjem, od aprila naslednje leto pa bo na voljo še kot hibrid, v tistem primeru bo baterija z 21 kWh poskrbela za skupni doseg preko 1000 kilometrov, upoštevaje seveda še gorivo za bencinski motor. Takšnega zdaj pa poganja 1,5-litrski štirivaljni bencinski agregat.
slika
MG HS
HS je tekmec tucsonu, karoqu, kugi in ostalim predstavnikom, ponuja 507 litrov prtljažnega prostora, precej zanimivo zunanjost in dovolj sodobno notranjost. V njej se bohotijo digitalni merilniki z diagonalo 12,3 palca in na sredini še velik zaslon z enako diagonalo, veliko ostaja klasičnih stikal in na volanu boste spet našli 'joystick' gumbe, ti so posledica dejstva, da na Kitajskem prodajo največ konzol X-box in so očitno njihovi prsti vajeni skakanja po menijih na ta način. Tudi pri modelu HS lahko pozabite na zatikanje vmesnika zaslona, saj so vse skupaj močno izboljšali. HS lahko izberete z dvema različnima paketoma opreme in ročnim ali samodejnim menjalnikom. Doplačilo za slednjega je 2500 EUR.

Še nekaj cen:
MG3 hybrid+ standard – 19.990 EUR
MG3 hybrid+ comfort – 21.490 EUR
MG3 hybrid+ luxury – 23.990 EUR

MG HS 1.5 T-GDI comfort – 28.490 EUR
MG HS 1.5 T-GDI luxury – 32.990 EUR
slika
MG3
slika
MG3
slika
MG3
slika
MG3
slika
MG3
slika
MG3
slika
MG3
slika
MG3
slika
MG3
slika
MG3
slika
MG HS
slika
MG HS
slika
MG HS
slika
MG HS
slika
MG HS
slika
MG HS
slika
MG HS
slika
MG HS
slika
MG HS
slika
MG HS
Posted on

Kitajska ofenziva

Na naše ceste sta zapeljala dva popolnoma nova MG-ja. Prvi spada v vse bolj priljubljen segment križancev, a je drugi tisti, ki se nam zdi bolj zanimiv, tudi zato, ker je prvi hibrid te znamke.

 

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš
Vse poti peljejo v elektriko
PREMIERE
Vse poti peljejo v elektriko
Mednarodna premiera: Kia EV days
Iztok Krajnc
Let pod radarjem
PREMIERE
Let pod radarjem
domača premiera: renault rafale e-tech plug-in hybrid
Gašper Miš
Tudi za zahtevne voznike
PREMIERE
Tudi za zahtevne voznike
Domača premiera: Honda CR-V
Iztok Krajnc
Na trg z dvema električnima dostavnikoma
PREMIERE
Na trg z dvema električnima dostavnikoma
domača premiera: farizona V6E in SV
Gašper Miš
Zapolnjuje vrzel
PREMIERE
Zapolnjuje vrzel
domača premiera: volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Najboljša imena ima Cupra
PREMIERE
Najboljša imena ima Cupra
domača premiera: cupra terramar
Iztok Krajnc
Velika toyota za delo
PREMIERE
Velika toyota za delo
domača premiera: Toyota proace max
Iztok Krajnc
Leto šestice
PREMIERE
Leto šestice
domača premiera: audija A6 e-tron in Q6 e-tron
Gašper Miš
Leteča preproga
PREMIERE
Leteča preproga
domača premiera: citroëna C4 in C4X
Iztok Krajnc