Električni passat, bi lahko rekli, zlasti takšen karavanski tourer. S passatom si namreč delita kar nekaj elementov, predvsem pa sta z dolžino malce pod petimi metri oba zelo dolga in znotraj nadvse prostorna. Pravzaprav je takšen tourer enako dolg kot limuzinski ID.7, le zadek je malce drugače zavihan in zato ponuja še nekaj več prostora, natančneje 605 prtljažnih litrov in še dodatnih 73, če boste naslonjala zadnjih sedežev pomaknili v položaj 'cargo'. Tudi v tem primeru bodo potniki lahko sedeli na zadnji klopi, le naslonjalo bo bolj pokonci in udobja bo manj. A za dodatne litre se včasih splača malo potrpeti.
slika
ID.7 tourer je na pogled celo skladnejši od limuzine. Zadek se zdi lepši, je pa takšna oblika malenkost manj aerodinamična, zato se lahko pohvali s količnikom upora 0,24, kar je skoraj zanemarljivo več od limuzinskih 0,23. Tudi tukaj torej lahko računate na skoraj enako porabo elektrike, to smo preizkusili že pri testu limuzine in bili na koncu zelo zadovoljni. Tourer prinaša kar nekaj novosti, ki se bodo kmalu pojavile tudi v limuzinski izvedenki, prva je malenkost večja baterija.
slika
Osnovni ID.7 tourer ima še vedno uporabnih 77 kWh, malce bolje opremljene izvedenke pa 86 kWh, zaradi česar obljubljajo doseg krepko preko 600 kilometrov. V podkožje so namreč bateriji dodali še en modul, zato je okoli trideset kilogramov težja, skupna masa vozila pa znaša okoli 2.200 kilogramov. Manjša baterija se polni z največjo močjo 175 kW, večja pa z 200 kW, v obeh primerih je serijski polnilnik 11-kilovatni.
slika
Znotraj sprememb ni in tudi tukaj lahko pričakujete zelo sodobno okolje z velikim 15-palčnim serijskim sredinskim zaslonom, zelo dobro zvočno zatesnitev in podvozje, ki zelo suvereno zagotavlja veliko udobja. Med pomembnimi doplačljivimi dodatki so tudi tukaj masažni sedeži, pa prilagodljivo podvozje, matrične led luči in s takšnimi je ID.7 tudi prvi Volkswagnov model z osvetljenim logotipom spredaj in zadaj. Različice z doplačljivimi lučmi boste torej prepoznali prav po tem. ID.7 tourer je hkrati tudi prvi njihov avtomobil, pri katerem vgrajena navigacija zna voditi v slovenskem jeziku in takšno posodobitev seveda kmalu pričakujte tudi lastniki limuzin. Karavanski tourer bo najbrž prevzel več kot polovico prodaje, saj so pri nas priljubljeni predvsem karavani, to je tudi razlog, da je novi passat na voljo le v takšni karoserijski obliki. In tourer je od limuzine dražji za dober tisočak.
slika
Še eno novost prinaša ID. 7 tourer, in sicer različico GTX. Ta je težja za dobrih sto kilogramov in dodaja še en elektromotor na sprednji osi, zato je takšen ID.7 gnan štirikolesno, skupna sistemska moč pa je 250 kW oziroma 340 ’konjičkov’, dovolj za pospešek do stotice v 5,5 sekunde, pri vseh različicah je končna hitrost omejena na 180 km/h. Štirideset kilovatov ima takšen torej več, številka navora pa se ustavi pri vrednosti 560 Nm.
slika
Tri različice so na voljo, in sicer pro, pro S in GTX, vsaka od njih pa še z dodano akcijsko oznako 4ALL, ki za majhno doplačilo ponudi kar precej dodatne opreme. Točno dva tisočaka doplačila pri opremi pro pomenita kovinsko barvo, navigacijo, ergoActive sedeža z masažno funkcijo in matrične luči IQ. light, vse skupaj vredno 7582 EUR.

Pa še nekaj cen:

volkswagen ID.7 tourer pro 77kW – 55.447 EUR
volkswagen ID.7 tourer pro 4ALL 77 kW – 57.447 EUR
volkswagen ID.7 tourer pro S 86 kW – 56.851 EUR
volkswagen ID.7 tourer pro S 4ALL 86 kW – 58.851 EUR
volkswagen ID.7 tourer GTX 86 kW – 63.578 EUR
volkswagen ID.7 tourer GTX 4 ALL86 kW – 65.579 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Evropejcem so karavani bolj všeč

‘Komur do limuzine ni, lahko ID.7 tourer omisli si’, bi lahko zapisal poetično. Z malenkostnim zamikom je namreč na naše ceste veliki ID.7 pripeljal tudi v različici tourer. Za še več prostora in enako mero udobja.

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
Z vsemi štirimi
PREMIERE
Z vsemi štirimi
Audi quattro
Iztok Krajnc
Najprej hibrid, potem ostali
PREMIERE
Najprej hibrid, potem ostali
domača premiera: MG ZS hybrid
Iztok Krajnc
Iz zaobljenega v oglato
PREMIERE
Iz zaobljenega v oglato
domača premiera: citroën C3
Iztok Krajnc
A5 za oceno pet
PREMIERE
A5 za oceno pet
domača premiera: audi A5
Iztok Krajnc
Takšen kot koncept
PREMIERE
Takšen kot koncept
domača premiera: cupra tavascan
Iztok Krajnc
Nov dom vozil znamke Porsche
PREMIERE
Nov dom vozil znamke Porsche
domača premiera: Destination Porsche
Gašper Miš
Prvi priključni hibrid Honde v Evropi
PREMIERE
Prvi priključni hibrid Honde v Evropi
domača premiera: honda CR-V e:PHEV
Gašper Miš
Novi gospodar lahkih gospodarskih vozil
PREMIERE
Novi gospodar lahkih gospodarskih vozil
domača premiera: renault master
Gašper Miš
Električni križanec ceedove velikosti
PREMIERE
Električni križanec ceedove velikosti
domača premiera: kia EV3
Gašper Miš
Nova zvezda med srednje velikimi križanci
PREMIERE
Nova zvezda med srednje velikimi križanci
domača premiera: geely starray
Gašper Miš