Vozniki, po mojem še veliko bolj voznice, bodo navdušeni nad stilom, materiali in kvaliteto izdelave. V živo izgleda zelo kul, tudi na cesti bo, zato že vidim, kako se nekaterim cedijo sline. V poplavi vseh možnih križancev se je Lexus odločil, da bo za premiero pripravil čisto drugačen dogodek, tokrat so nas povabili v London in ustvarili neke vrste parkirno garažo, kjer si se postavil v vlogo avta in iskal primerno parkirno mesto na poti po hodniku. Dogodek je bil seveda v prvi vrsti namenjen vplivnežem, sploh zelo privlačnim vplivnicam, ki so se na veliko postavljale pred svoje s kristalčki okrašene mobilne telefone, da bodo vsi njihovi sledilci vedeli, kaj je zadnji trend na cestah. Meni, očitno že zelo konzervativnemu avtomobilističnemu novinarju, pa so se zgolj nasmihale, ko sem s svojo kamero hitel snemati izjave, ki vsaj nekaj povedo o novincu, ki ga bomo očitno zapeljali šele konec leta. Ampak dotikal sem se ga pa lahko.
slika
Torej LBX. Ime je sestavljeno iz besed Lexus Breakthrough Crossover, če poslovenim, to pomeni Lexusov križanec za preboj. Malo hecno se sliši, v glavnem je to Lexusov križanec, s katerim želijo pisati novo poglavje svoje zgodovine in resnično verjamejo, da bo za njih postavil nova pravila igre v Evropi.
slika
Avto so zasnovali v Evropi, kar se je za to japonsko znamko zgodilo prvič, zato tudi računajo na takšen uspeh, avto pa se bo seveda prodajal tudi drugod po svetu. In mogoče bo komu kaj pomenilo še to, da je samo superšportni LFA doslej imel tri črke v imenu, ki je bil za znamko sploh nekaj posebnega. Mimogrede, to je bil avto z enim najboljših zvokov vseh časov! Obenem naj bi bil novi LBX tudi za malo mlajšo publiko, čeprav se za takšne manjše avte vedno zelo radi odločajo še starejši, ki ne rabijo toliko prostora v kabini in želijo, da je avto okreten v mestih, ko je treba kje parkirati.
slika
LBX obenem napoveduje tudi novo oblikovanje pri Lexusu, ki so ga poimenovali kar ’novo poglavje’. S čisto novim satovjem, ki se lepo zlije z odbijačem, so linije čimbolj tekoče in ne preveč agresivne, lučke so pa lepo povezane z letvico nad masko. Vse skupaj seveda tudi lepše reže zrak, da je avto karseda učinkovit, obenem pa izkazuje dinamičnost.
slika
Mere so precej kompaktne, v dolžino meri 4,19 metra, kar je recimo nekje med cliom in golfom, če ponazorim. Medosna razdalja z 2,58 metra glede na dolžino ni majhna in pomeni, da v kabini vseeno ni malo prostora, so pa inženirji želeli, da si lahko voznik sedež nastavi karseda nizko, da je bolj eno z avtom, če to želi, še vedno pa ima dober pregled iz vozila.
slika
Posebej so se potrudili pri nastavitvah podvozja, da imaš med vožnjo dober, lahkoten in dinamičen občutek, pri verziji s štirikolesnim pogonom so zadaj celo dvojna trikotna vodila. Osnovni model s sprednjim pogonom tehta samo 1280 kilogramov, kar je zelo dober dosežek za hibridni avto z dvema motorjema in baterijo.
slika
Za večino je pa najpomembnejši še podatek, da je to seveda moderen hibrid, ki se med vožnjo polni sam, glavni motor je 1,5-litrski bencinski trivaljnik, ki mu pomaga še elektromotor, torej se lahko del poti vozi tudi samo na elektriko, hibridna baterija je pa nikelj-metal-hidridna. Sistem ponuja 100 kilovatov moči, to je po domače 136 ’konjev, oziroma 185 Nm navora. Menjalnik je seveda neskončnostopenjski, ampak so ga nastavili tako, da bo skupaj z izdatno zvočno zaščito poskrbel za čim manj hrupa v kabini, da bodo lahko potniki uživali v vožnji. Če ste se spraševali, ali je tehnično v sorodu s toyoto yaris cross, je odgovor seveda da, ampak so ga pri Lexusu nastavili po svoje in sistemu tudi malo povečali moč, da bo upravičil pričakovanja malo bolj zahtevnih voznic in voznikov, zato vam po prvi vožnji povem in pokažem še kaj več o avtu kot vplivnice.
slika



Lexus AI experience

Izberite svoj lexus LBX s pomočjo Lexus AI experience, torej s pomočjo umetne inteligence, ki vam bo na podlagi vaše osebnosti in stila ustvarila izgled in pomagala opremiti vozilo, da bo ustvarjeno prav za vas. KLIKNI TUKAJ!




slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Lexus ima hit v rokavu

Bi radi majhen avto, v katerem se višje sedi, ima najnovejšo tehnologijo in je fensi? Lexus ima odgovor za vas, to je novi LBX. Najmanjši lexus v ponudbi je to, postal pa naj bi najbolje prodajan.

Beri dalje
Tiger in legvan že tretjič
PREMIERE
Tiger in legvan že tretjič
Domača premiera: Volkswagen tiguan
Iztok Krajnc
Poplesavanje v vetriču
PREMIERE
Poplesavanje v vetriču
Mednarodna premiera: Suzuki swift
Iztok Krajnc
Žarek z daljnega vzhoda
PREMIERE
Žarek z daljnega vzhoda
Domača premiera: Geely coolray
Iztok Krajnc
ZRe V prihodnost
PREMIERE
ZRe V prihodnost
Domača premiera: Honda ZR-V
Iztok Krajnc
Razcvet med kombiji
PREMIERE
Razcvet med kombiji
Domača premiera: Ford tourneo custom
Iztok Krajnc
Osvežitev manjših modelov
PREMIERE
Osvežitev manjših modelov
Škoda scala in kamiq
Iztok Krajnc
C-HR, ki ima rad tudi elektriko
PREMIERE
C-HR, ki ima rad tudi elektriko
Mednarodna premiera: Toyota C-HR plug in hybrid
Iztok Krajnc
Brad Pitt avtomobilskega sveta
PREMIERE
Brad Pitt avtomobilskega sveta
Domača premiera: Volkswagen passat
Iztok Krajnc
S popusti za manj kot 30 tisočakov
PREMIERE
S popusti za manj kot 30 tisočakov
Domača premiera: Hyundai kona electric
Gašper Miš
T-cross za vse
PREMIERE
T-cross za vse
Domača premiera: Volkswagen T-cross
Gašper Miš