
308, pripadnik segmenta, ki sicer v zadnjih letih pada, pa je sedaj doletela prenova, da bo lahko še nekaj časa dobro vozil ob ostali konkurenci. Zanimivo je, da je bilo narejenih že blizu milijon vozil 308, med njimi pa je bil jasno najbolje prodajan model s petimi vrati; četrtina je padla na karavan, v dveh letih pa jim je uspelo prodati tudi skoraj 50 tisoč CC-jev. Še bolj zanimivo: kar dve tretjini 308-ic poganjajo dizelski motorji, na katere smo Evropejci očitno nori, saj jih drugod v svetu praktično niti vidite ne.
Zato je tudi pri novem glavni poudarek na teh varčnih motorjih, sploh z različico e-HDi, ki ima 1,6-litrski dizelski agregat z 82 kilovati. Ta se lahko izklaplja že pri 20 kilometrih na uro, ko se ustavljate in imate ročni menjalnik, poseben indikator med števci, ki mu pravijo ekometer, pa šteje, koliko časa ste imeli med vožnjo izklopljen motor in niste po nepotrebnem trošili goriva in seveda onesnaževali okolja. Ponovno se zažene že v 400 milisekundah (konkurenca 650 ms) in brez neprijetnih vibracij, vse skupaj v kombinaciji z novim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, lahko pa si ga omislite tudi z robotiziranim z enakim številom stopenj.
Ostali motorji imajo prav tako 1,6 ali 2,0 litra delovne prostornine ter moč od 72 do 147 kilovatov, kar pomeni od 98 do 200 'konjev', kolikor jih ima GTi.
In kako ga boste spoznali na cesti? Nova je maska z 'lebdečimi' režami, nove so luči, še posebej led dnevne luči in nov je velik lev. Več je še kroma, ksenonske luči pa imajo črno podlago. GTi-ju so namenili še več pozornosti, da se bolj razlikuje od ostalih različic.
Notri so novi malo boljši materiali in črno lakirana sredinska konzola, pri vseh pa imate lahko tudi panoramsko streho, tako da pri polno opremljenem karavanu steklene površine merijo kar 5,6 kvadratnega metra. Peugeot 308 je bil vedno malenkost višji avtomobil (3 do 5 cm) od konkurence, zaradi česar je znotraj nekaj več prostora, karavan pa edini v segmentu ponuja tudi sedem sedežev. Seveda je bila prenovljena celotna družina, kar pomeni, da je nov tudi CC, ki so ga kupci vzljubili zaradi uporabnosti v vseh letnih časih in da se lahko v njem vozijo štiri osebe.
V Sloveniji bo naprodaj v začetku maja, osnovni 1,4-litrski bencinski pa bo stal 15.980 evrov. Varčni e-HDi, ki ga bodo najbolj promovirali, bo stal najmanj 19.780 evrov.
nekatere cene:
peugeot 308 1,4 VTi 98 access – 15.980 EUR
peugeot 308 1,6 VTi 120 active – 17.630 EUR
peugeot 308 1,6 HDi 92 active – 18.430 EUR
peugeot 308 1,6 e-HDi 112 active – 19.780 EUR
peugeot 308 1,6 THP 156 allure – 20.440 EUR
peugeot 308 2,0 HDi 150 allure – 22.340 EUR
peugeot 308 1,6 THP VTi 200 GTi – 25.950 EUR
peugeot 308 SW 1,4 VTi 98 access – 16.680 EUR
peugeot 308 SW 1,6 HDi 92 access – 18.180 EUR
peugeot 308 SW 1,6 VTi 120 active – 19.180 EUR
peugeot 308 SW 1,6 e-HDi 112 active – 21.330 EUR
peugeot 308 SW 2,0 HDi 163 avt. active – 24.080 EUR
peugeot 308 CC 1,6 VTi 120 sport – 24.000 EUR
peugeot 308 CC 1,6 e-HDi 112 sport – 26.150 EUR
peugeot 308 CC 1,6 THP 156 feline – 29.450 EUR
peugeot 308 CC 1,6 THP VTi 200 feline – 31.450 EUR
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















