Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nissan juke nismo

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pred petdesetimi leti se je ideja o športnih nissanih iz glave nekaterih navdušencev prelevila v papirnato obliko. Dvajset let pozneje je na ceste zapeljal prvi športnik oddelka Nismo. Nissan Motorsports, če ste slučajno premladi in ne poznate oznake.
Nissan juke nismo
Foto: Anže Jereb
14. 4. 2013 ob 10:00
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera - nissan juke nismo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nismo je v naslednjih dvajsetih letih pošiljal na ceste tako dodelane avtomobile, da so na večini tekmovanj pobirali najbolj laskave naslove. Nismo skyline iz leta 1983 je celo dobil nadimek Godzilla, ker je bil praktično nepremagljiv, tako hud, da mu ni bilo para. Potem je ime Nismo zamrlo in večina mlajših bralcev verjetno niti ne pozna oznake. Morda pa se motim in jo poznate, a ne zaradi vozil izpred dvajsetih in več let, temveč zato, ker je ime Nismo zopet popularno v računalniških igrah, kjer lahko izbirate njihove vrhunske stroje. Celo akademijo igranja imajo ...

Da ne bi vse ostalo le pri igrah, so se odločili zadevo obuditi. Počasi in previdno, a nikakor ne na način, ki bi ime onečastilo. Za začetek z modelom juke nismo, ki je precej bolj športno nastrojen od običajnega, a po drugi strani ostaja vsakodnevno uporaben, kot so bila uporabna tudi nekdanja vozila oddelka Nismo. Je pa to šele začetek, v ponudbo pa bodo prišla še bistveno bolj agresivna vozila. Celo juke bo v prihodnosti postal z različico RS še bolj dirkaško nastrojen, a zaenkrat podatki ostajajo še zaviti v tančico skrivnosti, govori pa se o slabih 200 kW moči.

Mi smo se tokrat na stezi v okolici Beograda zapeljali z različico juke nismo. Dvesto 'konjev' moči je nekoliko več od najbolj zmogljivega juka brez te oznake, je pa podvozje nižje in blažilniki bolj čvrsti, da so dinamične karakteristike bolj suverene. Za stezo to sicer še vedno ni pravo orožje, je pa zanimivo, da se precej visok avtomobil lahko vseeno pelje tako suvereno. Sam sem peljal različico s sprednjim pogonom, ker je povezana z bolj zanimivim ročnim menjalnikom, je pa na voljo še štirikolesno gnani juke nismo z brezstopenjskim menjalnikom. Po izklopu sistema ESP je avtomobil dokaj živahen, zadek se lahko hitro vrže s tira in nos usmeri v zavoj, zato je tudi juke lahko zanimiva igrača. Na cesti vseeno ni pretrd, upoštevajte pa, da trši vseeno je in ga ne vzemite le zato, ker vam je všeč zaradi izgleda.

In izgleda atraktivno z vsemi dodatki in spojlerji, zlasti v takšni beli barvi. Značilna za vse nismo različice je rdeča barva, juke ima denimo rdeča ogledala in rdeči črti spredaj ter zadaj, da deluje še nekoliko bolj agresivno. Kmalu pride še 370Z nismo, ki bo imel prav tako rdeče črte, bo bistveno trši od trenutnega in za okoli osemdeset kilogramov lažji. Tisto pa bo že pravo orožje za dirkališča. Mi smo imeli priložnost zapeljati drugačnega 370Z. Takšnega, ki ga uporabljajo za treninge drifta in ima zadaj močno zaporo diferenciala, zaradi česar zadek hitro 'cukne' po svoje. Dodajte temu še kletko, snemljiv volanski obroč, povsem dirkaški sedež in glasno okolje pa boste razumeli, zakaj smo tako uživali.

Sam osebno celo bolj kot nekoliko pozneje, ko sem se presedel še za vozniški sedež nissana GT-R. Godzilla mu pravijo, ker je tudi neverjetno hud in dejansko je skoraj neverjetno, kako se tako velik avtomobil lahko suvereno premika na stezi. Dirkaškega 370Z je uničil v nekaj sekundah, brez kakršnekoli možnosti, da bi mu slednji sledil. Tako hitro gre, da je zastrašujoče in me ne preseneča, da je hitrejši od večine vozil na stezah. Prava uživancija pa čeprav mi je bil zaradi nudenja dirkaškega užitka 370Z še bolj všeč.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |