Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Subaru levorg

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Levorg je zelo posrečena mešanica modelov impreza ter legacy in najbolj navduši pri voznih lastnostih. Torej je pravi subaru, pa čeprav na evropski trg prihaja v ne najbolj želeni kombinaciji motorja in menjalnika.
Subaru levorg
Foto: Anže Jereb
5. 10. 2015 ob 10:10
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera subaru levorg
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Majhno število novejših subarujev, ki se vozijo po slovenskih cestah, ne pomeni, da se znamki slabo piše. Letos bodo po svetu prodali okoli milijon vozil, le Evropa pač ni njihov primarni trg. Slovenija pa sploh ne, saj se za predstavnika te znamke letno odloči le nekaj deset kupcev in zato naj vas ne preseneča, da levorga na stari celini v njegovi najbolj brutalni '300-konjski' varianti z ročnim menjalnikom ne bomo videli. Torej nam ostane le kombinacija brezstopenjskega menjalnika Lineartronic in novega turbobencinskega motorja s 125 kW moči.

Kaj točno levorg sploh je? V bistvu je hecna že njegova oznaka, levorg je namreč zloženka treh besed. LE od legacy, VO od revolution in RG od touring. Hja, te črke bi itak lahko potegnil iz katerihokoli besed. Dobro, naj jim bo, je smiselno, ker si z legacyjem deli plaftormo in nadomešča njegovo karavansko različico, zato tudi touring, kar pomeni karavan. In očitno je tudi revolucionaren. Zato levorg ...

Revolucionaren, no, težko rečem. Je pa vse to, kar subaru absolutno mora biti. Ima štirikolesni pogon, bokser-motor, luknjo v pokrovu motorja in skoraj preveč športen volan. Že samo s tem so si zagotovili pozornost vseh zvestih oboževalcev subarujev. In v živo izgleda zelo privlačno, tudi to je eden od plusov. Težko je reči, komu sploh konkurira, ampak sami pravijo, da med drugim karavanski mazdi6 ali pa volvu V60. Kar je zanimivo, ker ravno ta dva nista tako tehnična in s simetričnim štirikolesnim pogonom.

V bistvu je tako, da je levorg do B-stebrička pravzaprav impreza, od tam naprej pa so karoserijo naredili povsem na novo. Da si boste lažje predstavljali, levorg je točno deset centimetrov krajši od aktualnega legacyja in v dolžino meri 4,7 metra, njegov prtljažnik pa ponuja 522 litrov prostora oziroma 1.446, če boste podrli zadnje sedeže. Od legacyja je tudi 5 centimetrov nižji in zato ob enaki širini izgleda precej nabito. Tudi agresivna maska pomaga.

Znotraj ni trdoplastičen, kot so bili subaruji včasih, ampak skoraj identičen takšnemu WRX STi, volanski obroč je, denimo, fantastičen in ga je nadvse prijetno držati v rokah, zaslon na dotik je lahko 6,2- ali 7-palčni, v bogatejšem od dveh paketov opreme so na voljo še opozorilnik pred trčenjem, sistem, ki nadzoruje promet za nami, pa sistem, ki spremlja okolico, ko se pomikamo s parkirnega mesta, samodejno prilagodljivi žarometi in še nekaj ostalih, predvsem pa je levorg zelo prepričljiv pri voznih lastnostih.

Nagiba se skorajda ne in občutek na volanu je odličen. Obenem sploh ni pretrd, saj nizko težišče omogoča, da dokaj mehko blaženje vseeno zagotavlja odlično lego. Kot merilo so mu postavili svoj lastni BRZ, ki je zelo okreten stroj in baje je levorg v zavojih čisto primerljiv z audijem S3. Po kratki vožnji težko ocenim, so pa vozne lastnosti vsekakor ena njegovih najboljših vrlin.

Samo en motor je na voljo, in sicer 1,6-litrski štirivaljni turbobencinar, novost torej. Ponudi 125 kW oziroma 170 'konjev', parametre pa so priredili tako, da je suveren tudi pri nizkih vrtljajih. 250 Nm navora je, denimo, na voljo pri nižjih vrtljajih kot pri STi-ju in ob normalni vožnji je motor zelo tih. Je pa povezan le z brezstopenjskim menjalnikom Lineartronic in čeprav je slednji eden boljših, mimo določenih slabosti ne gre. Ob priganjanju je vseeno motor malce glasnejši in ne tako živahen, kot bi lahko bil. Tudi poraba je mimogrede vsaj deset litrov na sto kilometrov.

Dejstvo je, da velikim štrenov ne bo mešal, ampak se bo gibal na obrobju trga, kar je logično, saj je zelo specifičen avto. Ampak, če si želite vroči karavan, ki se pelje nadvse prepričljivo in ni predrag, potem je levorg pravi. Osnovni vas bo stal 26.490 EUR, dobili pa boste praktičo vse, kar potrebujete, le zgoraj naštetih novodobnih sistemov ne. Če vas moti poraba goriva, vam lahko povem, da vas bo podobno opremljen A4 z dizelskim motorjem, samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom stal okoli 15 tisočakov več. Razlika v porabi je lahko še tako velika, pa bo levorg pod črto vedno cenejši.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: hotenc
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |