Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota camry

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Očitno je, da pri Toyoti svoje avtomobile radi poimenujejo po kronah. Takšni so namreč prevodi modelov crown, corolla in corona. Tudi camry pomeni krona, po japonsko kanmuri, in ta je spet na evropskih cestah.
Toyota camry
Foto: Anže Jereb
19. 4. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 1
mednarodna premiera toyota camry
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Camry je svojo pot začel leta 1982, nova pa je osma generacija, ki je pred dvema letoma že zapeljala na ameriške ceste, po tem času so jo prenovili in olepšana je po dobrih štirinajstih letih sedaj spet na voljo evropskim kupcem. Starejši se boste njene predhodnice najbrž še spomnili, tista je svojo prodajno pot pri nas zaključila leta 2004.

Novinka stoji na novi Toyotini platformi TNGA (Toyota New Global Architecture), na kakršni je na primer tudi prius. Kam sodi? Ker Toyota že nekaj časa v ponudbi nima večje klasične limuzine, camry skupaj z manjšo corollo nekako zapolnjuje to vrzel, ki jo je včasih polnil avensis. Kdor bo torej hotel cenejši, manj premijski in še vedno precej prostoren avto, bo vzel corollo, ostali pa 4,9 metra dolgi camry. Med vsemi toyotami, ki so naprodaj pri nas, deluje najbolj premijsko in z vsemi režami celo nastopaško, znotraj pa bolj v slogu elegance.

Z imitacijo lesa okolje najprej izgleda uglajeno in mogoče celo malo rustikalno, ampak potem zaslon in nekateri ostali elementi poskrbijo, da se vse skupaj malo izravna in je notranjost tudi moderna. Si kar predstavljam, da bi se notri najbolj znašel nekdo v srajci in kravati, ker vse skupaj deluje mondeno.

Trg takšnih klasičnih limuzin se zadnja leta krči, zato je treba iskati precej specifične kupce. Toyota ima načrt dodobra izdelan, okoli 95 odstotkov vozil bo prodanih flotnim kupcem. Celo še bolj natančni so v svojih načrtih, večinoma naj bi iskali taksi službe, saj je v svojem življenjskem ciklu takšen camry zaradi manjše porabe in manjših stroškov vzdrževanja okoli 40.000 evrov cenejši od primerljivega dizelskega konkurenta. Torej več, kot je cena samega avtomobila, in to v obdobju kakšnih 5 let, ko bo posamezen taksi avtomobil najbrž prevozil že več sto tisoč kilometrov. Letošnja dobava za celotno Evropo znaša 12.000 vozil in bojda je v Nemčiji podpisanih že toliko prodajnih pogodb, da bodo zaloge vozil očitno kmalu pošle.

Ko ugotoviš, kateri so glavni kupci, postane jasno, da kakšen kos manj premijske plastike na armaturni plošči sploh ne igra pomembne vloge, tako kot precej ameriško enostavno voznikovo okolje ne. Pomembna pa sta prtljažna prostornost ter seveda velikost prostora za potnike zadaj. In tega je ogromno. Pri najbogatejši opremi sta zadnja dva sedeža celo električno pomična, potnika zadaj vse skupaj upravljata preko vgrajene tablice, si nastavljata svojo temperaturo, zadnje steklo pa ima zastor … Udobje zadaj je res hvalevredno.

Pod pokrovom sta 2,5-litrski bencinski in elektromotor, kombinacija je enaka kot v RAV4, hibridni sklop pa potem preko sprednjih koles na cesto spravi 160 kW moči, torej 218 ’konjičkov’. 8,3 sekunde potrebuje do sto in po prvi vožnji sploh ne vidim potrebe po čemerkoli drugem. Čisto dovolj je zmogljiv, predvsem pa večino časa neslišen. Če kdo med vami še vedno ni navdušen nad hibridi, naj se zapelje s tem. Morda se v petih odstotkih vožnje, ko slučajno močneje pospešujete, oglasi bencinski motor (mimogrede, njegov zvok sploh ni posebej tečen), sicer pa se boste naokoli vozili v čisti tišini. Pri dizlih smo vajeni, da ves čas malce neprijetno brbotajo, tukaj pa je vožnja ena sama tišina. In to navduši. Mi smo prevozili okoli 150 kilometrov in na koncu je bila poraba goriva točno 5 litrov, kar je tudi manj od kateregakoli dizla v tem segmentu.

Vozniško je klasična limuzina, kjer je udobje na prvem mestu in prav je tako..

Vozniško je pač klasična limuzina, kjer je udobje na prvem mestu in prav je tako. Je pa občutek na volanu vseeno presenetljivo dober, krmiljenje je lepo obteženo in podvozje dovolj suvereno, da tudi kakšen hitreje odpeljan ovinek ne bo povzročal nelagodja. Je pa jasno, da se camry najbolje počuti med bolj umirjeno vožnjo. Takrat navduši z udobjem, na avtocesti je odličen, pač, namembnosti primerno se tudi pelje. Drugega od hibrida ne bo v ponudbi, če vas to zanima, cena pa bo pod tridesetimi tisočaki za prvo stopnjo opreme.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Najprej Lexus ES, Ford Explorer potem Camry....kmalu bodo nase ceste kot ameriske...kar je kar uredu se mi zdi
(pred 1 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |