MG oziroma Morris Garages je bila nekoč britanska znamka s precej široko paleto vozil, med katerimi je bil tudi malce bolj športen in precej nezanesljiv model MG F. Sama znamka je stara skoraj sto let, a zdaj v kitajskem lastništvu izdeluje povsem drugačne avtomobile.
Ponudba je tudi zdaj dokaj bogata in paleta vozil obsega takšne s klasičnimi motorji, pa hibridne in tudi električne. Slednje smo preizkušali tokrat, v ponudbi bodo kmalu štirje različni modeli, prvi in najbolj drzno oblikovan pa je model MG4. Malo manj kot 4,3 metra je dolg, torej kot kakšen ID.3 pri VW, baterija ima lahko 51 ali 64 kvur. Če boste izbrali manjšo, bo svojo energijo pošiljala elektromotorju s 125 kW moči, večja pa je povezana z močnejšim motorjem, ki ima 150 kW moči. Pogon je speljan k zadnjemu paru koles.

Sicer so bile naše vožnje precej kratke, vseeno pa lahko potrdim, da je MG4 precej živahen in konkretno pospešuje. Tudi samo blaženje je malce bolj čvrsto in nagibanja ni prav veliko, v voznem smislu se mi je zdel na prvi vožnji precej prijeten. Vgrajen polnilnik pri osnovnem paketu opreme in v kombinaciji z manjšo baterijo ponuja 7 kW moči, dva bogatejša paketa opreme pa imata 11-kilovatni polnilnik, tudi baterija je v tem primeru večja, zato se oba zdita precej bolj smiselna izbira.

Zanimiva je tudi cena. Osnovni MG4 stane malce manj kot 33 tisočakov, najdražji pa 39.500 evrov. Po odštetju subvencije je cenovno posledično skoraj na nivoju konkurenčnih avtomobilov s klasičnimi motorji, torej je tudi cena eden od adutov. Vseeno znotraj ne pričakujte zastarelega in siromašnega okolja, notranjost je lično izdelana, materiali so povečini precej dobri in oblikovanje je po svoje precej zanimivo. Tudi veliki digitalni merilniki pred voznikom ter sredinski zaslon z dobro ločljivostjo boste našli znotraj. Na premieri so se pohvalili še s tem, da je baterija izjemno tanka in meri le 11 cm v višino, je pa zanimivo, da je večja baterija s kapaciteto 64 kWh NMC (nikelj-kobalt-mangan), manjša pa litij-ionska. No, večja bo polna v okoli sedmih urah oziroma v dobre pol ure na hitri polnilnici z enosmernim tokom. Mimogrede, deklariran električni doseg je 450 kilometrov, bomo seveda preverili, ko ga vzamemo na test.

Če je MG4 z drznimi linijami in z malo manj prostora bolj za mlade ali pa tiste, ki vas muči pozna puberteta, sta modela MG5 in ZS za družinske kupce. Za tiste torej, ki bolj cenite, da otroški sedež zlahka postavite v avto in se obenem neradi obremenjujete, ko bo treba nekam postaviti kompletno dopustniško kramo. MG5 je karavan s 480 litri prtljažnika in nasploh precej veliko prostora, ob vozniku je velik zaslon na dotik, baterija ima kapaciteto 57 'kvur', motor 115 kW moči, polnilnik je tudi tukaj 7-kilovatni, zato bo baterija polna šele po 9 urah.

Drugi in morda še bolj atraktiven je model ZS EV. Tole je križanec, kar pomeni, da bo najbrž najbolj priljubljen. Moram reči, da znotraj sploh ni slab in je občutek prav prijeten, ima pa pred obema prejšnjima še eno veliko prednost, in sicer večjo baterijo. No, tudi manjša je na voljo, ampak velika ima malo manj kot 70 uporabnih kilovatnih ur, spet se ponavljam, da potrebuje dobrih deset ur pri polnjenju z močjo 7 kW, na ultrahitri polnilnici pa bo 80-odstotno polna v tričetrt ure. Dva motorja lahko izberete, močnejši ima 130 kW, takšnega smo vozili na premieri in je prijetno poskočen. Doseg pa od 440 do 596 kilometrov. V teoriji.

Najmočnejši je model marvel, ki smo ga tudi lahko že zapeljali, ga pa zaenkrat še ne morete naročiti. Morda pa celo ima kaj skupnega z Marvelovimi junaki, ker je v različici R oborožen s kar tremi motorji in skupna moč je 288 ’konjičkov’, pospešek do 100 pa v 4,9 sekunde. Še bolj navdušujoče se mi zdi pospeševanje z mesta do 50 km/h v 1,8 sekunde. Super za mestni taksi, bodo vsi zeleni prišli na cilj. Pogon je seveda štirikolesni. Znotraj kraljuje še bistveno večji zaslon kot v ostalih modelih, da izgleda super sodobno, materiali so dobri, obenem pa marvel lahko za seboj vleče do 750 kilogramov težko prikolico. In tukaj je tudi že serijski 11-kilovati polnilnik, zato bo ’70-kvurna' baterija polna v sedmih urah.
MG paleta električnih vozil
Beri dalje