Že od leta 1996 ga poznamo pod tem imenom, nekateri pa boste rekli, da je njegov pravi predhodnik model 50, ampak tistega ni bilo že od leta 1978. Leta 2013 so potem predstavili četrto generacijo, ki je še vedno osnova tej, ki so jo fino osvežili, da vam bo všeč še v letih, ki prihajajo.
slika
In kaj najbolj pritegne? Verjetno elementi, ki zelo spominjajo na modele RS, da izgleda precej bolj nastopaško, čeprav pod pločevino vseeno ni stroja s 400 ali več ’konji’. In pa seveda čisto nova dvignjena različica allstreet, ampak gremo po vrsti.
slika
Z A3 je Audi v bistvu načel segment premium kompaktnih avtov, lahko bi rekel, da avtov za tiste, ki so želeli nekaj v velikosti golfa, ampak tudi nekaj več. Boljše materiale, več opreme, več prestiža … in vse to jim je odlično uspelo, A3 se je prijel in postal kar velika uspešnica, zato pri osveženem nadaljujejo s podobnim receptom.
slika
Izgled je, kot sem napisal, bolj športen že v osnovi. Maska je bolj sploščena, spodnje odprtine so po vzoru zadnjega modela RS, ki smo ga imeli na testu lani in je bil seveda odličen, kar poglejte test, kako lepo brunda petvaljni turbomotor. Drugačna sta tudi odbijača in predvsem luči so nove in imajo zdaj prilagodljiv vzorec. Z ledicami je vse to zdaj možno, tako da izbirate med štirimi vzorci za dnevne luči, odvisno od tega, kako se počutite. Pa pozdrav je tudi lahko različen, to je takrat, ko odklenete in zaklenete avto, da bodo še ostali videli, kako vam vaš avto mežika.
slika
Čisto nova je tudi zelena barva, ki mu res lepo paše, tako da si ga kar omislite v tej barvi. Ampak novosti niso samo zunaj, zelo lepo so posodobili tudi notranjost, najprej z ambientalno osvetlitvijo, ki ni samo na armaturki in oblogah na vratih, ampak tudi v utorih za pijačo pa pri nogah … 4 leta nazaj je bilo veliko kritik na notranjost, da je premalo kvalitetna, premalo premium, tako da so močno zavihali rokave in imamo zdaj čisto drugačen občutek. Na primer z dvojnimi kontrastnimi šivi in tkanino na armaturni plošči. Meni je všeč, da je prestavna ročica zdaj manjša, ker ni potrebe po veliki in je prostor potem lepše pospravljen. In sploh mi je všeč, da obstajajo pred njo še pravi gumbi, da ni vse samo na lepem zaslonu na dotik, ker to potem preveč odvrača pozornost med vožnjo.
slika
Kaj pa sama vožnja? Za začetek bosta A3 poganjala 1,5-litrski bencinski in 2,0-litrski dizelski motor. Oba turbo in oba s 110 kilovati, to je 150 ’konji’. Še vedno se super peljeta oba, sam sem za začetek vozil dizelski model in moram priznati, da je res lepo uglašen, tih, varčen, za ljubitelje dizlov je to še zmeraj zmaga.
slika
A3 allstreet je pa novost, nekakšen allroad med A3, samo da ta nima štirikolesnega pogona, ampak zgolj dodatke za malo bolj robusten videz, na primer drgačne reže na maski, ki so bolj ’quattro’, obenem je pa tudi malo višji. Samo podvozje je za 15 milimetrov bolj oddaljeno od tal, potem so tu še večja kolesa, tako da vse skupaj pomeni 3 centimetre več, ko boste premagovali cestne luknje. Pa tudi sedež je postavljen malenkost višje, da boste imeli že tisti napol SUVjevski občutek, ko se bo lažje usesti na sedež in ko bo pogled iz avta malenkost boljši. Pri tem modelu so serijski tudi strešni nosilci, ker bo vseeno malo bolj za avanture v neznano. Od primerljivo opremljenega sportbacka bo za nekaj 100 evrov dražji.
slika
slika
slika
Ker je prenovljena cela družina, pa mora temu seveda slediti še model S. Pri tej družini se je pojavil leta ’99, tako da letos praznuje 25 let. In če je do zdaj veljalo, da je samo RS tista prava zverina, je po novem že S3 kar resen stroj. 245 kilovatov v osnovi, to je lepih 333 ’konjev’, ni slabo, a ne? 420 njutonmetrov navora za lepe vmesne pospeške, do 100 z mesta pa v 4,7 sekunde. Cifre, ki se jih prav nič ne bi sramoval niti stari RS, za novega pa seveda pripravljajo še nekaj več, tako da tudi ta pride, brez skrbi. Največja novost pri novem S3 je eletromehanski razdelilnik navora, uporablja pa dve sklopki, kar bistveno pomaga pri dinamični vožnji. Pomeni, da je treba manj vrteti volan, lažje ga aktivno stabilizira, bolj imaš občutek, da sta gnani zadnji kolesi in predvsem je manj podkrmiljenja, kar je bila tudi velikokrat kritika pri bolj navihanih audijih. S tem je dobil še nov vozni način ’dynamic plus’, motor je bolje odziven, ker turbina že pred pritiskom na plin dovaja nekaj zraka, za bolj varno ustavljanje pa bodo posrbele zavore z 18-palčnimi in 4 milimetre debelejšimi diski. In še to: po novem lahko imate tudi Akrapovič izpušni sistem za doplačilo ali sivo mat barvo, če vam je bolj pomemben izgled.
slika
Tudi limuzina bo na voljo, jasno, ta je bila prvič v družini predstavljena pred 11 leti, nekje na polovici leta pa dobimo še šibkejše verzije enako velikih motorjev, ki bosta imela po 85 kilovatov, kar je 116 ’konjev’. In konec leta obvezno še priključni hibrid, dve verziji bosta, ampak več tokrat še niso povedali.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Kmalu spet najmanjši audi

Premium znamke počasi opuščajo svoje manjše modele, tako da bo tudi pri Audiju kmalu vstopnica med avte s štirimi krogi spet model A3. Kot je bilo že nekoč.

Beri dalje
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš
Vse poti peljejo v elektriko
PREMIERE
Vse poti peljejo v elektriko
Mednarodna premiera: Kia EV days
Iztok Krajnc
Let pod radarjem
PREMIERE
Let pod radarjem
domača premiera: renault rafale e-tech plug-in hybrid
Gašper Miš
Tudi za zahtevne voznike
PREMIERE
Tudi za zahtevne voznike
Domača premiera: Honda CR-V
Iztok Krajnc
Na trg z dvema električnima dostavnikoma
PREMIERE
Na trg z dvema električnima dostavnikoma
domača premiera: farizona V6E in SV
Gašper Miš
Zapolnjuje vrzel
PREMIERE
Zapolnjuje vrzel
domača premiera: volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Najboljša imena ima Cupra
PREMIERE
Najboljša imena ima Cupra
domača premiera: cupra terramar
Iztok Krajnc
Velika toyota za delo
PREMIERE
Velika toyota za delo
domača premiera: Toyota proace max
Iztok Krajnc
Leto šestice
PREMIERE
Leto šestice
domača premiera: audija A6 e-tron in Q6 e-tron
Gašper Miš
Leteča preproga
PREMIERE
Leteča preproga
domača premiera: citroëna C4 in C4X
Iztok Krajnc