Eden najbolj priljubljenih križancev na naših cestah, peugeot 2008, je bil deležen lepotnih posodobitev, ki so ga približale najnovejšim modelom znamke.
Še naprej na voljo tako s termičnim (bodisi turbobencinskim ali turbodizelskim motorjem) kot električnim pogonom. Z osnovno ceno 19.990 evrov želi letno prepričati kar 900 slovenskih kupcev. Posodobitev modela 2008, ki je v desetih letih pri nas prepričal že več kot 10.000 kupcev, je bila logična in pričakovana. Jasno je bilo tudi, kaj lahko od prenove pričakujemo in to smo tudi dobili – 2008, ki ima nov logotip, po vzoru prenovljenega modela 508 pa še nov svetlobni podpis tako spredaj kot zadaj. Zadek krasi še velik napis PEUGEOT, logotipa pa ni več, ker je tako pač bolj moderno. Nova so tudi lita platišča, velika 17 ali 18 palcev, med skupaj šestimi karoserijskimi barvami pa najdemo dve novi – belo in brezplačno sivo na fotografijah (ta je enaka barvi peugeota 508 PSE).
Nekaj novosti je tudi v notranjosti, kjer boste najprej opazili nov 10-palčni zaslon multimedije, ki je zdaj del serijske opreme. Nov je tudi multimedijski vmesnik, ki ga poganja, rezultat pa so meniji, prevedeni v slovenščino, ki jih je za nameček moč še izdatno personalizirati. Povezavo s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto lahko po novem vzpostavite brezžično, brezžično pa lahko polnite tudi pametne mobilne naprave (po prenovi z močjo 15 W). Pri Peugeotu so se obenem pohvalili še z novo prestavno ročico samodejnega menjalnika, bolj kakovostno kamero za vzvratno vožnjo in nasploh bolj kakovostnimi materiali.
Pomembno novost prestavlja tudi posodobljen pogonski sklop električne različice e-2008 (po kateri bo poseglo približno 10 odstotkov kupcev). Ta ima po prenovi močnejši elektromotor, ki namesto okroglih 100 kilovatov moči (136 KM) razvije 115 kilovatov (156 KM), medtem ko maksimalni navor z 260 Nm ostaja enak. S prenovo se povečuje še kapaciteta litij-ionske baterije, ki se nahaja v dno vozila in zdaj namesto 50 kWh znaša 54 kWh bruto. To po podatkih tovarne pomeni daljši doseg, ki znaša 406 kilometrov. Ko bo baterija prazna, bo bolj pomembno, da ima prenovljeni e-2008 že serijsko vgrajen močnejši 11 kW polnilnik, kar pomeni, da bo baterijo na domači polnilnici od 20 do 80 odstotkov moč napolniti v dobrih treh urah, na polnilnicah z enosmernim tokom pa v pol ure (z do 100 kW). V kratkem (predvidoma februarja) bo ponudbo obogatila še 100-kilovatna (136 KM) blagohibridna različica 1.2 puretech 136 MHEV, ki bo povezana z novim šeststopenjskim robotiziranim menjalnikom e-DCT6.
Večini kupcev bodo bolj zanimive termične različice, ki so že na voljo in jih obenem že dobro poznamo – gre za 1,2-litrski turbobencinski različici puretech 100 in puretech 130 ter 1,5-litrsko turbodizelsko BlueHDi 130. Prva razvije 75 kilovatov moči (102 KM) ter 205 Nm navora in je na voljo le s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, medtem ko boste ljubitelji avtomatike primorani pogledati proti močnejši trivaljni različici s 96 kilovati (131 KM). Ta, do danes najbolj priljubljena različica, 230 Nm navora na sprednji kolesi prenaša preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika EAT8, enak menjalnik pa najdemo tudi v štirivaljni turbodizelski različici s prav tako 96 kilovati moči (131 KM) ter 300 Nm navora. Ta na trgu najbrž ne bo ne vem kako priljubljena, jo pa v ponudbi vseeno ohranjajo, ker menijo, da bo zanimiva za službena vozila, ki letno prevozijo veliko kilometrov.
Prenovljeni 2008 je kupcem na voljo le še s tremi paketi opreme, in sicer osnovnim active, najbolj priljubljenim allure in najbolj športnim GT. Paket GT line je s tem postal del zgodovine, vsi drugi pa bolje opremljeni kot prej. Cene po besedah zastopnika znamke ostajajo konkurenčne, saj najcenejši stane 19.990 (2008 1.2 puretech 100 BVM6 active, 6-st. roč.), najdražji s termičnim motorjem pa 27.890 evrov (2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 GT, 8-st. sam.). Ko primerjamo cene primerljivo opremljenih različic tik pred prenovo s tistim danes, vidimo, da je razlike med njimi le nekaj deset do 250 evrov, kar se ne zdi pretirano, še bolj zanimiva pa se zdi cena električne različice e-2008. Ta je na voljo od 34.030 evrov naprej, kar je kljub močnejšemu elektromotorju in večji kapaciteti baterije 1.850 evrov manj kot pred prenovo.
V primeru nakupa preko Peugeot financiranja lahko kupci termičnih različic pričakujete bonus v vrednosti 1.000, kupci električne e-2008 pa 1.500 evrov. To pomeni, da boste pri električni različici lahko deležni večje subvencije, ki pod 35 tisočaki znaša 6.500 evrov (sicer 4.500). Bonusa za nakup polnilne postaje ni več (pri zastopniku znamke menijo, da jo veliko kupcev zdaj že ima), velja pa omeniti, da so vsa vozila znamke Peugeot od prvega maja lani pri nas serijsko na voljo s petletnim jamstvom Flexcare (oziroma do 100.000 prevoženih kilometrov), le-to pa ni pogojeno s financiranjem.
Cene:
peugeot 2008 1.2 puretech 100 BVM6 active, 6-st. roč. (75 kW) – 19.990 EUR
peugeot 2008 1.2 puretech 100 BVM6 allure, 6-st. roč. (75 kW) – 22.610 EUR
peugeot 2008 1.2 puretech 130 EAT8 allure, 8-st. sam. (96 kW) – 25.270 EUR
peugeot 2008 1.2 puretech 130 EAT8 GT, 8-st. sam. (96 kW) – 26.220 EUR
peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 allure, 8-st. sam. (96 kW) – 26.940 EUR
peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 GT, 8-st. sam. (96 kW) – 27.890 EUR
peugeot e-2008 54 kWh 156 e-active, 1-st. sam. (115 kW) – 34.030 EUR
peugeot e-2008 54 kWh 156 e-allure, 1-st. sam. (115 kW) – 35.040 EUR
peugeot e-2008 54 kWh 156 e-GT, 1-st. sam. (115 kW) – 36.830 EUR
peugeot 2008 1.2 puretech 100 BVM6 active, 6-st. roč. (75 kW) – 19.990 EUR
peugeot 2008 1.2 puretech 100 BVM6 allure, 6-st. roč. (75 kW) – 22.610 EUR
peugeot 2008 1.2 puretech 130 EAT8 allure, 8-st. sam. (96 kW) – 25.270 EUR
peugeot 2008 1.2 puretech 130 EAT8 GT, 8-st. sam. (96 kW) – 26.220 EUR
peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 allure, 8-st. sam. (96 kW) – 26.940 EUR
peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 GT, 8-st. sam. (96 kW) – 27.890 EUR
peugeot e-2008 54 kWh 156 e-active, 1-st. sam. (115 kW) – 34.030 EUR
peugeot e-2008 54 kWh 156 e-allure, 1-st. sam. (115 kW) – 35.040 EUR
peugeot e-2008 54 kWh 156 e-GT, 1-st. sam. (115 kW) – 36.830 EUR
Nabrušeni kremplji
Beri dalje