Novi CR-V stoji na platformi Honda Arhitecture, na kakršni stojita že civic in ZR-V. Oblikovno novinec od svojih predhodnikov znatno ne izstopa in je pri oblikovanju naredil bolj evolucijo. Dokaj zadržane linije malo očitneje presekajo le modernejše luči spredaj in zadaj, sicer pa gre še vedno za zadržano eleganten model, ki navdušuje predvsem s svojo praktičnostjo in prijetnostjo ter odlično notranjo izdelavo. V novi generaciji je tudi enajst centimetrov daljši od svojega predhodnika, za štiri centimetre je daljše še medosje, zato je prostora v njem veliko več.
slika
Pri prostornosti velja omeniti prtljažnik z okoli 600 litri prostora, zadnja klop je vzdolžno pomična za zajetnih 18 centimetrov, nastavljiv je tudi naklon naslonjal. Spredaj je delovno okolje prostorno in polno uporabnih odlagališč, obenem pa zdaj še občutno bolj moderno z 9-palčnim sredinskim zaslonom ter 10-palčnimi digitalnimi merilniki. Že v osnovni opremi so vsi sedeži odeti v usnje in sprednja dva tudi ogrevana, za doplačilo sta ogrevana še zadnja dva, sprednja pa obenem še prezračevana. Pri bogatejšem paketu opreme boste zraven dobili še ozvočenje Bose z dvanajstimi zvočniki.
slika
K vozniški enostavnosti v prvi vrsti pripomoreta že ozka A-stebrička, ki zagotavljata boljšo preglednost navzven, pa tudi moderno blaženje z zanimivim nazivom. Amplitudno reaktivni blažilniki se uspešneje prilagajajo najrazličnejšim neravninam in skrbijo za več udobja ter bojda bolj učinkovito odpravljajo manjše tresljaje ter blažijo večje anomalije. Preverimo kmalu na testu. K udobju nedvomno pripomoreta še laminirani stranski stekli spredaj, ki sta torej bolj zvočno izolativni. Serijska oprema je bogata in med manj običajnimi stvarmi vključuje torej že usnjene sedeže, panoramsko streho, enajstim zračnim blazinam pa družbo delajo led luči ter popoln nabor varnostnih sistemov Honda Sensing 360.
slika
Lahko izbirate med pogonom na sprednji kolesi ali štirikolesnim, v vsakem primeru gre za enak hibridni pogonski sklop, ki se mu bo še letos pridružila še priključnohibridna izvedenka z enako močjo, le z okoli sedemnajstkrat večjo baterijo. V takšni samopolnilni hibridni izvedenki ima slednja kapaciteto 1,06 kWh, skrita je v dnu prtljažnika, večja pa bo nameščena v dno vozila in prtljažnega prostora torej ne bo okrnila. Moči je nekoliko več kot pri modelu civic, dvolitrski bencinski motor ponudi 109 kW moči, elektromotor 135 kW, njuno skupno delovanje pa pomeni 151 kW sistemske moči oziroma 204 ’konjičke’. To je dovolj za pospešek do stotice v devetih sekundah in največjo hitrost 194 km/h, ob porabi manj kot šest litrov pa obljubljajo doseg preko 1.000 kilometrov. Preverimo na testu tudi to! Menjalnik je kajpak enak kot v prej omenjenem modelu, gre za samodejni menjalnik e-CVT.
slika
Trije paketi opreme so na voljo, pri čemer že osnovni elegance ponuja praktično vse in se mi pri dražjem elegance tech zanimiv dodatek zdi le ogrevan volanski obroč, najdražji advance pa ponuja 360-stopinjsko kamero, ozvočenje Bose, ventilacijo sprednjih ter ogrevanje zadnjih sedežev ter prilagodljiv snop luči.
slika
Še cene:

honda CR-V 2.0 e:HEV elegance 2WD – 44.990 EUR
honda CR-V 2.0 e:HEV elegance 4WD – 47.390 EUR
honda CR-V 2.0 e:HEV elegance tech 2WD – 46.490 EUR
honda CR-V 2.0 e:HEV elegance tech 4WD – 48.890 EUR
honda CR-V 2.0 e:HEV advance 4WD – 52.690 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Šesti CR-V

Največji Hondin križanec na tem delu sveta je ravnokar v povsem novi generaciji zapeljal na slovenske ceste. Tokratna je že šesta po vrsti, od leta 1996 pa je CR-V pri nas za svojega vzelo že preko 3000 kupcev.

Beri dalje
Ljubljenec slovenskih voznikov
PREMIERE
Ljubljenec slovenskih voznikov
Domača premiera: Škoda superb
Iztok Krajnc
S škornji v Škotskem višavju
PREMIERE
S škornji v Škotskem višavju
mednarodna premiera: toyota land cruiser
Iztok Krajnc
Tiger in legvan že tretjič
PREMIERE
Tiger in legvan že tretjič
Domača premiera: Volkswagen tiguan
Iztok Krajnc
Poplesavanje v vetriču
PREMIERE
Poplesavanje v vetriču
Mednarodna premiera: Suzuki swift
Iztok Krajnc
Žarek z daljnega vzhoda
PREMIERE
Žarek z daljnega vzhoda
Domača premiera: Geely coolray
Iztok Krajnc
ZRe V prihodnost
PREMIERE
ZRe V prihodnost
Domača premiera: Honda ZR-V
Iztok Krajnc
Razcvet med kombiji
PREMIERE
Razcvet med kombiji
Domača premiera: Ford tourneo custom
Iztok Krajnc
Tako podobna in tako različna
PREMIERE
Tako podobna in tako različna
Domača premiera: BMW X2 in mini countryman
Iztok Krajnc
Osvežitev manjših modelov
PREMIERE
Osvežitev manjših modelov
Škoda scala in kamiq
Iztok Krajnc
C-HR, ki ima rad tudi elektriko
PREMIERE
C-HR, ki ima rad tudi elektriko
Mednarodna premiera: Toyota C-HR plug in hybrid
Iztok Krajnc