Za številko manjši ioniq 5 smo imeli na testu, bil je tudi del velikega testa PRIMA in nobenega dvoma ni, da Hyundai ponuja vrhunski električni avtomobil. Obenem pa še avtomobil s sila zanimivo obliko. Zdaj je tukaj ioniq 6, ki prav tako uporablja 800-voltno omrežje, to zagotavlja občutno hitrejše polnjenje baterije, šestica se ponaša še z zelo majhnim količnikom zračnega upora 0,21, kombinacija pa v določenih različicah zagotavlja preko 600 kilometrov dosega. Tako vsaj pravi WLTP. Letos si bo ioniq 6 lahko omislilo okoli 30 kupcev, ker več vozil slovenski uvoznik najbrž niti ne bo uspel dobiti, povpraševanje je namreč povsod zelo veliko.
slika
Ioniq 6 ni majhen avtomobil. Skoraj 4,9 metra je dolg in malce manj kot 1,9 metra širok, obenem pa nizek in v višino ne meri niti meter in pol. Kljub nizki podobi in kupejevsko spuščajoči se strehi znotraj prostora ni malo. Seveda dva metra visoki potniki zadaj ne boste udobno sedeli, ostalim pa ne bo hudega, predvsem sem bil na kratki vožnji presenečen nad prostorom za noge potnikov na zadnji klopi, me je razkošje spomnilo na tisto v ogromni škodi superb. Tudi materiali se zdijo odlični, a več o tem, ko ga dobimo na test.
slika
Atraktivna oblika skriva komplet sodobne tehnologije, od matričnih luči in neštetih asistenčnih sistemov, ki med vožnjo bdijo nad voznikom, notranjost je v določenih delih izdelana iz reciklirane plastike ali ribiških mrež, materiali delujejo prijetno in veliki zasloni okolje naredijo ultra moderno. Tudi glede tega več zapišemo v testu, po vzoru modela ioniq 5, nad katerim smo bili glede notranjosti prav tako navdušeni, očitno tudi tukaj ne bomo vihali nosov. Ker pa govorimo o električnem vozilu, vem, da vas najbolj zanima prav pogonski sklop.
slika
Osnovna baterija je dokaj majhna in ponuja 53 kWh, poganja pa elektromotor s 111 kW moči, po takšni v tako velikem vozilu niti ne pričakujejo kaj dosti povpraševanja in ta različica je na voljo le zaradi ugodne vstopne cene. Večina bo torej izbrala večjo baterijo s 77,4 kWh in ob tem lahko izbrala zadnji ali pa štirikolesni pogon. V primeru zadnjega pogona je moč motorja 168 kW oziroma 228 ’konjičkov’, 350 Nm navora pa bo poskrbelo za pospešek do stotice v 7,4 sekunde.
slika
Najbolj zahtevi boste lahko izbrali štirikolesno gnano izvedenko z dvema elektromotorjema in enako veliko baterijo, v tem primeru bo moči za 239 kW oziroma 325 KM, navora pa kar 605 Nm in takšen ioniq 6 se bo do stotice izstrelil v petih sekundah. Seveda je poraba takšnega nekoliko večja in doseg 583 oziroma 519 kilometrov. Manjša vrednost je v primeru 20-palčnih pnevmatik.
slika
800-voltno omrežje zagotavlja zelo učinkovito polnjenje, to je dokazal že tehnološko sorodni ioniq 5, novinca boste od 10 do 80-odstotno napolnili v pičlih 18 minutah, če bo polnilnica dovolj zmogljiva. Polni se namreč z največ 239 kW moči in polnilna moč je precej linearna, obenem pa z njim lahko napajate tudi druge naprave. Tehnologija V2L namreč omogoča polnjenje drugih naprav z močjo do 3,6 kW, torej kakšnih 70 televizijskih zaslonov, dve klimatski napravi in podobno. Vgrajeni polnilnik je tukaj 11-kilovatni, tukaj posebnega napredka ali novosti ni. Upoštevajte še, da osnovna oprema style ne ponuja serijske toplotne črpalke, bogatejši opremi pa.
slika
Cenovno je ioniq 6 precej ob boku modelu ioniq 5, določene različice so nekoliko cenejše in druge malce dražje, večinoma le zaradi drugačne strukture serijske opreme. Torej bo izbira med obema lahka, odločili se boste pač za tistega, ki vam je bolj všeč ali prostorsko bližje. Takšen ioniq 6 ponuja 401 liter prtljažnega prostora zadaj in še 45 litrov spredaj.

hyundai ioniq 6 53,4 kWh style – 45.000 EUR
hyundai ioniq 6 77,5 kWh style RWD – 50.100 EUR
hyundai ioniq 6 77,5 kWh premium RWD – 53.800 EUR
hyundai ioniq 6 77,5 kWh impression RWD – 57.000 EUR
hyundai ioniq 6 77,5 kWh premium AWD – 57.500 EUR
hyundai ioniq 6 77,5 kWh impression AWD – 60.700 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Za številko večji ioniq je nižji

Na slovenske ceste je zapeljal atraktivni hyundai ioniq 6, ki si kar nekaj tehnologije deli z odličnim ioniq 5, podobna je tudi njegova cena. Bo pa s svojimi oblinami bolj privabljal tiste, ki hrepenite po limuzinski oziroma kupejevski obliki vozila.

Beri dalje
Ljubljenec slovenskih voznikov
PREMIERE
Ljubljenec slovenskih voznikov
Domača premiera: Škoda superb
Iztok Krajnc
S škornji v Škotskem višavju
PREMIERE
S škornji v Škotskem višavju
mednarodna premiera: toyota land cruiser
Iztok Krajnc
Tiger in legvan že tretjič
PREMIERE
Tiger in legvan že tretjič
Domača premiera: Volkswagen tiguan
Iztok Krajnc
Poplesavanje v vetriču
PREMIERE
Poplesavanje v vetriču
Mednarodna premiera: Suzuki swift
Iztok Krajnc
Žarek z daljnega vzhoda
PREMIERE
Žarek z daljnega vzhoda
Domača premiera: Geely coolray
Iztok Krajnc
ZRe V prihodnost
PREMIERE
ZRe V prihodnost
Domača premiera: Honda ZR-V
Iztok Krajnc
Razcvet med kombiji
PREMIERE
Razcvet med kombiji
Domača premiera: Ford tourneo custom
Iztok Krajnc
Tako podobna in tako različna
PREMIERE
Tako podobna in tako različna
Domača premiera: BMW X2 in mini countryman
Iztok Krajnc
Osvežitev manjših modelov
PREMIERE
Osvežitev manjših modelov
Škoda scala in kamiq
Iztok Krajnc
C-HR, ki ima rad tudi elektriko
PREMIERE
C-HR, ki ima rad tudi elektriko
Mednarodna premiera: Toyota C-HR plug in hybrid
Iztok Krajnc