Pelje se praktično enako dobro kot običajni focus, ki velja za enega najboljših med vožnjo, kar je zelo pomembno! 3 centimetre večja oddaljenost od tal se sicer malenkost pozna pri večjem nagibanju karoserije, ki potrebuje malo več časa, da se umiri med hitrejšo menjavo smeri, ampak je razlika tako majhna, da jo boste opazili samo najbolj zahtevni, vožnja je pa celo bolj udobna zaradi malo drugačne nastavitve podvozja. Torej je za vsakdanjo vožnjo aktivni focus še bolj prijeten kot ’tanizek’ in mu noben moderen križanec ne pride niti blizu. Težko avto bolj suvereno napade ovinke na slabi podlagi in obenem potnike v vsem udobju pripelje na cilj. Govorimo o serijski ponudbi in v primernem cenovnem razredu, jasno.
slika
Dober je tudi občutek na volanu in 1,5-litrski turbobencinski motor je kar prijeten za uporabo kljub samo trem valjem, čeprav ni preveč varčen v mestih. Je poraba kar hitro med 8 in 9, potem pa pade pod 8 litrov na avtocestah. Tudi pod 7 je bilo povprečje na daljši relaciji. Edino menjalnik ni tako dober kot ostalo, ker preveč cuka pri speljevanju, ko se motor izklopi. In pri prestavljanju v vzvratno in potem spet naprej traja predolgo, moraš prav počakati, da naredi svoje, da lahko spelješ, s čimer spominja na prejšnji menjalnik z dvojno sklopko, čeprav je ta klasični samodejni.
slika
Zaradi izgleda smo upravičeno lahko bolj zahtevni pri pogonu, dobili smo pa največ dodatna dva programa za speljevanje na spolzkem, ko pusti spredaj gnanima kolesoma nekaj več vrtenja. Štirikolesnega pogona sploh ni v ponudbi, zato bo mogoče kdo vihal nos in denar nesel h konkurenci. Tudi pri testih ostalih focusov smo napisali, da bi bila lahko notranjost bolj sodobna, predvsem merilniki v tem času digitalizacije delujejo zastarelo, čeprav so ravno zaradi svoje enostavnosti tako pregledni, medtem ko boste večino časa zrli v enostaven projekcijski zaslon. Je pa Ford naredil ogromen korak naprej pri kvaliteti izdelave, vsaj prvi občutek je takšen, zato bi si pod črto dejansko želel le kakšen bonbonček več, ki bi dajal vedeti, da je to posebna različica med focusi, tako pa je malo drugačno zgolj sedežno oblazinjenje.
slika
Nova odbijača, več zaščitne plastike, večja kolesa in vzdolžna strešna nosilca so torej tisto, kar boste videli zunaj, za volanom pa spoznali, da se lahko tudi (malo) višje nasajen avtomobil vozi odlično, če je to za vas pomembno. Mogoče še ena malenkost: prostora ni veliko v tem avtu. Če tovorite ogromno prtljage, obvezno nabavite karavan, ki je tudi lahko v preobleki active. Točno takšen pa bo stal s popustom dobrih 30 jurjev, kar je slaba dva tisočaka več od klasičnega focusa. Doplačilo ni tako veliko, kot je opazna razlika, res pa je že osnovna cena postavljena kar visoko.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Ford focus 1.5 ecoboost 110 kW AT active business
Vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1497
Moč v KW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.600
Menjalnik samodejni, osemstopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4397 x 1844 x 1483
Medosna razdalja v mm 2700
Prtljažnik v litrih 273
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1404 (501)
Največja hitrost v km/h 204
Pospešek 0-100km/h v s 9,7
Poraba (po normah EU) v l/km 7,6/5,0/5,9
Poraba na testu v l/km 7,2
Cena osnovnega vozila v EUR 21.430 (*2.700 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 26.980 (*2.700 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.040 (*2.700 EUR popusta)
Posted on

Aktivnosti na prostem

Trend križancev se pozna v vseh razredih avtomobilov in če za vas ni nujno, da izgleda ’terensko’, se pa še vedno sedi višje in ima nekaj okrasno-zaščitne plastike, je focus active veliko boljša izbira.

Beri dalje
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
TESTI
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
Iztok Krajnc
Lulanje proti vetru
TESTI
Lulanje proti vetru
Subaru impreza 2.0ie AWD lineartonic premium
Iztok Krajnc