Saj veste, klasični kupe je pri Audiju A5 z dvoje vrat in ločenim prtljažnikom, ampak čas se spreminja, z njim pa tudi želje in potrebe ljudi. Q3 k sreči v imenu nima dodanega coupe, kot je danes zavajajoča navada večine znamk, ampak sportback, torej Audi spoštuje tradicijo. Že pri testu Q8 sem rekel, da je takšno obliko nakazal koncept steppenwolf leta 2000. Na Kitajskem so 2007 pokazali cross coupe quattro, potem leta 2014 še TT offroad, torej so Nemci ves čas zelo očitno razmišljali o takšnem avtu in zdaj je na cestah končno serijski Q3 sportback.
slika
Čisto nič se ne sprenevedajo, da je v osnovi kar Q3. In če tistemu pravijo križanec, je sportback še toliko bolj ’polnokrvni’ križanec, ki dejansko križa razrede vozil, ne pa nekakšen neposrečen mutant. Večina mehanike je enaka in bi mu lahko rekli kar Q4, če ne bi bilo s tem nazivom kup nepotrebnih težav, v katere bi bilo potrebno vpletati odvetnike. Če je bila notranjost pri Q3 zelo dobra, enako velja tudi za sportback? Seveda, kvaliteta izdelave je enako dobra, materiali prav tako ponekod preveč plastični, če se radi dotikate mehkega, odlagalnih mest je pa veliko. Pri testnem sta bila na voljo celo oba USB-vhoda (USB-C in USB), ker nimate še vsi novih, super je, da je tudi pri tem audiju nastavljanje klime ločeno od osrednjega zaslona s fizičnimi gumbi, ker je to v tem času še vedno najbolj ergonomska in varna rešitev, sam zaslon je pa vrhunski. Lepo ločljivost ima, velik je in zelo odziven. Plus meniji so res enostavni, tako da gre zaenkrat težko bolje.
slika
Kljub nižji strehi notranjost ni bistveno manj uporabna. V bistvu se samo na klopi zadaj pozna, da je manj prostora za glave, ampak ni nobene panike, če niste visoki nad 180 cm, sama klop pa se še vedno pomika naprej, nazaj. Prtljažnik je v osnovi enako velik kot pri Q3, če merite do roloja, nad njim se pa seveda pozna, da je streha nižja, pa spet, ni neuporabno. Za razliko od pravih kupejev je Q3 sportback po uporabnosti skoraj kombi.
slika
slika
Največja zamera Audiju gre zato na račun voznih lastnosti. Tukaj bi se lahko bolj potrudili in naredili vseeno malo drugačen avto kot običajni Q3. Da bo jasno: že tisti se pelje zelo dobro, ampak ni pravega občutka povezanosti z avtom, da bi lahko rekel, kako uživam. Seveda, vožnja je zelo zanesljiva, krmiljenje natančno, vse deluje skoraj perfektno, manjkajo mi pa občutki! Tudi če je podvozje trdo, ne pomeni, da voznik totalno uživa. Pri sportbacku je kar neudobno na slabi cesti in si obvezno izberite še prilagodljivo blaženje. Nič ne bi škodil niti štirikolesni pogon quattro, ki je bil včasih standard modelov Q, danes pa so vse bolj priljubljeni modeli s samo sprednjim pogonom, zato boste uživali predvsem tisti, ki imate radi, da vas nič ne preseneti: torej da avto rine z nosom ven, da je volan dovolj lahkoten in da je zvočna zatesnitev dobra, ker je zato med vožnjo dovolj tiho, čeprav je dizelski motor pri pospeševanju precej glasen.
slika
35 TDI je oznaka na zadku za dvolitrski TDI s 110 kilovati, to je 150 ’konji’, in tudi ne paše preveč v ta avto. Vsaj 35 TFSI naj bo, še bolje 45 TFSI, da bo vsaj nekaj malo bolj športno. Daleč od tega, da motor ne bi bil dovolj zmogljiv, 9,3 sekunde pospešuje do 100 km/h takšen Q3 sportback, ampak sem že rekel, da je glasen pa tudi posebej varčen ni. Poraba ni padla pod 7 litrov na 100 km, kar je verjetno bistvo dizla, če ga že res moram imeti. Enako menjalnik S tronic z dvojno sklopko, ki smo ga včasih samo hvalili, danes pa je očitno že toliko dobrih na trgu, da me je v tem primeru občasno zmotila neodločnost in da takrat, ko močno pohodim plin in v trenutku želim polno moč, ne najde takoj primerne prestave, samo v najnižjo možno da, potem se pa lovi. Je bolje, da sam prestaviš dol, ko veš, da bo treba, kar seveda ni problem, ker ima tudi obvolanski ročici.
slika
Q3 sportback je en zanimiv miks vsega možnega. In saj veste, kako je s kompromisi; ko hočeš preveč vsem ugajati, nikjer nisi res dober. Vem, za večino voznikov je to dobitna kombinacija, mi, avtomobilski zanesenjaki pa včasih hočemo še nekaj več, mogoče preveč? Obožujemo avte, ki gredo v zgodovino po nečem posebnem. Ni dovolj samo dobro sestavljen avto in z dobro mehaniko, je pa v tem primeru Audiju uspelo pri morda celo najbolj pomembni stvari od vseh - zelo zanimivo izgleda. Večini je zelo všeč in po tem mi je jasno, da je Audi svoje delo v resnici opravil odlično. Izberite le močnejši bencinski motor, v nobenem primeru pa se ne boste mogli izogniti malenkosti, kot je 54 tisoč evrov za testni model.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Audi Q3 sportback 35 TDI S tronic S line
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1968
Moč v KW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 3.000
Menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, S tronic
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4500 x 1843 x 1567
Medosna razdalja v mm 2680
Prtljažnik v litrih 530/625
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1655 (500)
Največja hitrost v km/h 205
Največja hitrost v km/h 9,3
Poraba (po normah EU) v l/km 4,9
Poraba na testu v l/km 7,1
Cena osnovnega vozila v EUR 36.190
Cena testnega vozila v EUR 41.880
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 53.955
Posted on

Čas je idealen za križance

Audi je že zgodaj začel razmišljati o kupejevskih križancih, kakorkoli se to že sliši. Oblike so bile v avtomobilizmu včasih precej bolj natančno definirane, danes pa vam bo kakšen prodajalec celo Q3 sportback prodal kot kupe!

Beri dalje
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
TESTI
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
Iztok Krajnc
Lulanje proti vetru
TESTI
Lulanje proti vetru
Subaru impreza 2.0ie AWD lineartonic premium
Iztok Krajnc
Oranžni bes
TESTI
Oranžni bes
Ford focus 2.3 ecoboost ST-3
Iztok Krajnc
Videz bolj pomemben od zmogljivosti
TESTI
Videz bolj pomemben od zmogljivosti
Renault clio TCe 100 intens R.S. line
Iztok Krajnc
Enosobno stanovanje na štirih kolesih
TESTI
Enosobno stanovanje na štirih kolesih
Citroën berlingo BlueHDi 130 BVM6 XL feel flip camping box
Iztok Krajnc
Adrenalinski park na kolesih
TESTI
Adrenalinski park na kolesih
Porsche taycan turbo
Iztok Krajnc
Raketa in makadam
TESTI
Raketa in makadam
Mini cooper countryman JCW ALL4
Iztok Krajnc
Edina dobra bolezen v tem času
TESTI
Edina dobra bolezen v tem času
Ford kuga 2.5 duratec PHEV 165 kW FWD eCVT vignale
Iztok Krajnc
Modna torbica z motorjem
TESTI
Modna torbica z motorjem
DS 3 crossback 1.2 puretech 155 EAT8 grand chic
Iztok Krajnc
Zafira še živi
TESTI
Zafira še živi
Opel zafira life M 2.0 dizel 110 kW innovation
Iztok Krajnc
Energija za dušo
TESTI
Energija za dušo
Kia e-soul EV 150 kW EX energic
Iztok Krajnc
Tekmovanje s samim sabo
TESTI
Tekmovanje s samim sabo
BMW X4 M competition
Iztok Krajnc
Tiha voda bregove dere
TESTI
Tiha voda bregove dere
Mazda CX-5 CD150 AWD AT takumi
Iztok Krajnc
Superlativi
TESTI
Superlativi
Renault trafic grand passenger dCi 145 energy EDC spaceclass
Iztok Krajnc
Najmanjši električni velikan
TESTI
Najmanjši električni velikan
Nissan e-NV200 combi 7 comfort
Iztok Krajnc
Aktivno in avanturistično
TESTI
Aktivno in avanturistično
Renault kadjar Blue dCi 150 4WD Bose
Iztok Krajnc
Avtomobil, ki ima le eno nalogo
TESTI
Avtomobil, ki ima le eno nalogo
Mazda MX-5 G132 revolution
Iztok Krajnc
Magičnih 48
TESTI
Magičnih 48
Ford tourneo custom 2.0 ecoblue 136 kW L2H1 320 titanium X
Iztok Krajnc
Še je čas, da vas osvoji
TESTI
Še je čas, da vas osvoji
Opel astra 1.2 turbo 96 kW GS-line
Iztok Krajnc
Postavljanje trendov in sveže cunje
TESTI
Postavljanje trendov in sveže cunje
Volkswagen golf 2.0 TDI DSG style 1st edition
Iztok Krajnc
Pogum velja!
TESTI
Pogum velja!
Hyundai i10 1.25 DOHC AMT premium
Iztok Krajnc
Nov miselni vzorec
TESTI
Nov miselni vzorec
Opel corsa 1.2 turbo 74 kW GS-line
Iztok Krajnc
Električni ioniq 1.1
TESTI
Električni ioniq 1.1
Hyundai ioniq electric premium
Iztok Krajnc
Za iskanje prijateljev
TESTI
Za iskanje prijateljev
Volkswagen multivan T6.1 2.0 TDI 4MOTION DSG comfortline
Iztok Krajnc
Stari A4 za pozabo, novi za anale
TESTI
Stari A4 za pozabo, novi za anale
Audi A4 avant 40 TDI quattro S tronic S line
Iztok Krajnc
Zmagaj, če lahko!
TESTI
Zmagaj, če lahko!
Nissan juke 1.0 DIG-T 117 DCT tekna
Iztok Krajnc
Modularni športnik
TESTI
Modularni športnik
BMW M235i xDrive gran coupé
Iztok Krajnc
Več, kot imajo veliki
TESTI
Več, kot imajo veliki
Renault clio 1.3 TCe 130 EDC initiale Paris
Iztok Krajnc
Mijaaaav
TESTI
Mijaaaav
Ford puma 1.0 ecoboost mHEV 114 kW ST-line X
Iztok Krajnc
Ponosnih 15 let
TESTI
Ponosnih 15 let
Dacia sandero stepway 1.5 blue dCi proud
Iztok Krajnc
Polarna svežina
TESTI
Polarna svežina
Volvo S60 T5 A R-design
Iztok Krajnc
Konzerva sreče
TESTI
Konzerva sreče
Mitsubishi space star 1.2 MIVEC intense+ navi
Iztok Krajnc
Ljubljenec množic
TESTI
Ljubljenec množic
Renault captur TCe 130 EDC edition one
Iztok Krajnc
Iz malega je zraslo veliko
TESTI
Iz malega je zraslo veliko
BMW 118d M sport
Iztok Krajnc
2008 razlogov za (in kakšen proti)
TESTI
2008 razlogov za (in kakšen proti)
Peugeot 2008 1.2 puretech 130 BVM6 allure
Iztok Krajnc
Skrite mišice
TESTI
Skrite mišice
Volkswagen passat 1.4 TSI DSG GTE
Iztok Krajnc
Ali ga obožuješ, ali sovražiš
TESTI
Ali ga obožuješ, ali sovražiš
BMW X6 M50d
Iztok Krajnc
Zatišje pred viharjem
TESTI
Zatišje pred viharjem
Ford ecosport 1.0 ecoboost 92 kW AT titanium
Iztok Krajnc
Številke ne povejo dovolj
TESTI
Številke ne povejo dovolj
Mazda CX-30 G122 plus
Iztok Krajnc
Za skrite racionaliste
TESTI
Za skrite racionaliste
BMW X3 20d M sport
Iztok Krajnc
Aktivnosti na prostem
TESTI
Aktivnosti na prostem
Ford focus 1.5 ecoboost 110 kW AT active business
Iztok Krajnc
Na avanturo!
TESTI
Na avanturo!
Dacia duster 1.3 TCe 130 FAP 4x4 adventure
Iztok Krajnc
Denar in moč
TESTI
Denar in moč
BMW 840d xDrive gran coupe M sport
Iztok Krajnc
Lepe stvari
TESTI
Lepe stvari
Mercedes-Benz CLA 220 AMG line
Iztok Krajnc
Vroče-hladno
TESTI
Vroče-hladno
Ford focus karavan 2.0 ecoblue 140 kW ST-3
Iztok Krajnc
Z mislimi na vas
TESTI
Z mislimi na vas
Škoda kamiq 1.5 TSI ACT DSG style
Iztok Krajnc
Udobje v hibridu
TESTI
Udobje v hibridu
BMW 530e xDrive M sport
Iztok Krajnc
Dobrodošli v 3D-prihodnosti
TESTI
Dobrodošli v 3D-prihodnosti
Peugeot 208 1.2 puretech 100 BVM6 allure
Iztok Krajnc
Kljukica na vseh področjih
TESTI
Kljukica na vseh področjih
Volkswagen passat variant 2.0 TDI evo DSG elegance
Iztok Krajnc
Za velike fante
TESTI
Za velike fante
Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC AMG line
Iztok Krajnc
V škornjih na šprint
TESTI
V škornjih na šprint
BMW X3 M competition
Iztok Krajnc
Strela z jasnega
TESTI
Strela z jasnega
Jaguar I-pace EV400 AWD HSE
Iztok Krajnc
Razburljivost 1.5
TESTI
Razburljivost 1.5
Toyota C-HR 2.0 VVT-i e-CVT HSD launch edition
Iztok Krajnc
Umazane gume? Fuj!
TESTI
Umazane gume? Fuj!
Fiat 500X 1.6 multijet II 16v TCT city cross
Iztok Krajnc
Naj bo dan!
TESTI
Naj bo dan!
Volkswagen amarok 3.0 V6 TDI 4MOTION AT canyon
Iztok Krajnc
Na vrhu smetane
TESTI
Na vrhu smetane
BMW 330d xDrive touring M sport
Iztok Krajnc
Revolucionarna črka X
TESTI
Revolucionarna črka X
Mazda3 X180 GT plus
Iztok Krajnc
Japonski karavan za češke popotnike
TESTI
Japonski karavan za češke popotnike
Toyota corolla TS 2.0 VVT-i e-CVT HSD executive
Iztok Krajnc
Močnejši motor, a počasnejši avtomobil
TESTI
Močnejši motor, a počasnejši avtomobil
Nissan qashqai 1.7 dCi 150 4WD X-tronic tekna
Iztok Krajnc
Tudi dolgočasno je zabavno
TESTI
Tudi dolgočasno je zabavno
Škoda scala 1.6 TDI ambition
Iztok Krajnc
Najmočnejši duster kadarkoli
TESTI
Najmočnejši duster kadarkoli
Dacia duster 1.3 TCe 150 FAP 4x4 techroad
Iztok Krajnc
Plebejec
TESTI
Plebejec
Kia Xceed 1.4 T-GDi LX joy
Iztok Krajnc
Piše se zgodovina
TESTI
Piše se zgodovina
Tesla model 3 long range AWD
Iztok Krajnc
Ni se še naveličal
TESTI
Ni se še naveličal
Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT intense+ GT
Iztok Krajnc
Baby raptor
TESTI
Baby raptor
Ford ranger DC 2.0 TDCi 157 kW 4x4 AT wildtrak
Iztok Krajnc
Čas je idealen za križance
TESTI
Čas je idealen za križance
Audi Q3 sportback 35 TDI S tronic S line
Iztok Krajnc
Patricij
TESTI
Patricij
Kia Xceed 1.4 T-GDi DCT EX stream
Iztok Krajnc
Odskočna deska v razredu T
TESTI
Odskočna deska v razredu T
Volkswagen T-cross 1.0 TSI 1st edition
Iztok Krajnc
Mali veliki
TESTI
Mali veliki
Renault clio Blue dCi 115 edition one
Iztok Krajnc
Qlinarično doživetje
TESTI
Qlinarično doživetje
Audi Q3 35 TFSI S tronic S line
Iztok Krajnc
Poslednji mohikanec
TESTI
Poslednji mohikanec
Ford mustang GT 5.0 V8 AT fastback
Iztok Krajnc
EliteWagen
TESTI
EliteWagen
Volkswagen touareg 3.0 TDI V6 4motion tiptronic R-line
Iztok Krajnc
Ima več, kot imajo veliki
TESTI
Ima več, kot imajo veliki
Mercedes-Benz A 200 AMG line
Iztok Krajnc
Že v prvo je šlo rado
TESTI
Že v prvo je šlo rado
Mercedes-Benz CLS 350 d 4MATIC AMG line
Iztok Krajnc
Kanarski vitamini
TESTI
Kanarski vitamini
Seat arona 1.5 TSI FR
Iztok Krajnc
Zlatarjeva izbira
TESTI
Zlatarjeva izbira
Audi Q2 1.4 TFSI CoD S tronic sport S line
Iztok Krajnc
Ko sosedje vplivajo na nakup
TESTI
Ko sosedje vplivajo na nakup
Audi Q3 2.0 TDI quattro sport
Iztok Krajnc