Če nimate vsaj treh otrok ali pa z dvema ne boste ravno vsak dan smučali, plezali, kolesarili, skratka zganjali aktivnosti, ki potrebujejo ogromno pripomočkov, potem je Fordov C-max povsem dovolj prostoren, pogosto celo boljša izbira. Ne glede na to, kako velik je enoprostornik, bo za prevoze koles znotraj v večini primerov še vedno premajhen. Za takšne vragolije ni boljšega od potniškega kombija, Ford ima v ta namen tournea custom.
slika
Zakaj je C-max lahko celo boljši od večjega brata? Za začetek je od S-maxa cenejši za okoli pet tisočakov, odvisno od opreme in motorja, včasih namreč malce več ali manj, obenem pa je v mestih okretnejši in ga boste lažje parkirali. Skoraj pol metra manjša dolžina se precej pozna in čeprav se tudi S-max pelje zelo lepo, je manjši še bolj lahkoten in voznikove ukaze res lepo uboga. Za enoprostornik se lahko pelje zelo dinamično, kljub temu da je namenjen predvsem umirjeni vožnji. No, Ford to obvlada, zato vseeno ni pretrd in se ne stresa ves čas, vozniško je v segmentu vsekakor eden najboljših. To je zelo pomembno, da bo mularija na zadnji klopi hitro zaspala. Moja dva sta takoj padla v komo.
slika
Predvsem pa je tudi C-max zelo prostoren. Glede na zunanje mere ni med večjimi v razredu, vendar zadaj niti dva odrasla potnika ne bosta imela nobenih pripomb. Prtljažnik bo s svojimi 471 litri prostornine za vsakodnevne potrebe povsem zadosten, koles in ostalih velikih predmetov pa niti v največje ne boste uspeli postaviti, to smo ugotovili že zgoraj. Tudi če ta avtomobil primerjam s tekmeci, recimo z golfom sportsvan, je več kot suveren.
slika
Po nedavni prenovi je navzven postal lepši in bolj moderno zaobljen, spredaj močno spominja na večji S-max, bolj moderen pa je tudi znotraj. Prav prenova notranjosti se mi zdi najpomembnejša in je bila najbolj potrebna, prejšnji osrednji del armaturne plošče je bil namreč že precej preživet. Zdaj je bolj sodoben, čeprav na videz še vedno ne tako moderen kot pri scenicu, predvsem pa je uporabniško bistveno boljši, večji zaslon je bil tudi že nujno potreben. Saj se spominjate uvoda, da mora biti danes vse večje, kajne? Kot platforma sistemu je tokrat služil še Sync 2, ta je le povprečno intuitiven in hiter, sedaj pa Ford ponuja že tretjo generacijo, ki je še bistveno boljša. Skratka, bolj sodobno notranjost je krvavo potreboval in jo tudi dobil, sedaj je med boljšimi v segmentu.
slika
Če bo C-max prvi ali edini avto v družini in boste z njim veliko na cesti, verjetno razmišljate o dizelskem agregatu. Če niste posebej zahtevni, priporočam 1,5-litrski motor TDCi z 88 kW moči, ker je dovolj živahen in prijetno prožen, porabi pa okoli 7 litrov; super varčni in umirjeni se boste lahko vozili z le šestimi. Sicer pa je v ponudbi tudi močnejši agregat, a za večino bo takšen povsem dovolj zmogljiv.
slika
Za C-max z zelo bogato opremo titanium plus ter s kopico dodatkov boste odšteli nekaj evrov manj od tridesetih tisočakov. Ford pogosto ponuja še dodatne pakete, kakšno stvar tako ali tako lahko odstranite s seznama, pa bo cena že zelo prijetna. Za znesek, ki ste ga prihranili, ko niste vzeli S-maxa, pa lahko kupite ogromen TV. Kriza srednjih let in to, saj veste. Ali pa srednjo varianto, grand C-max in še vedno en velik televizor.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki ford C-max 1.5 TDCi 88 kW titanium plus
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1499
Moč v KW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.600
Največji navor v Nm pri vrt./min 270 pri 1.500
Menjalnik ročni, šeststopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4379 x 1858 x 1610
Medosna razdalja v mm 2648
Prtljažnik v litrih 471
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1403 (512)
Največja hitrost v km/h 184
Pospešek 0-100km/h v s 11,3
Poraba (po normah EU) v l/km 4,7/3,7/4,1
Poraba na testu v l/km 6,4
Cena osnovnega vozila v EUR 19.300 (*3.700 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 24.340 (*3.700 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.820 (*3.700 EUR popusta)
Posted on

Izboljšave na pravih mestih

Vem, da skoraj vsak ‘fotr’, ki pričakuje drugega otroka, razmišlja o velikem enoprostorniku, recimo o modelu S-max. Tudi zato, ker so nas proizvajalci prepričali, da tako velike avtomobile preprosto potrebujemo. Kot seveda potrebujemo ogromne telefone, televizije in še kaj.

Beri dalje
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc