Testni A je na pogled zelo drzen in atraktiven, tudi zaradi paketa športnih dodatkov AMG line, s katerim res dobro izgleda. Oblika sama ni novost, je pravzaprav evolucija pretekle, le da po novem vstopni razred zelo spominja na večji CLS, kar je še dodaten plus. In še en zelo pomemben podatek za oboževalce razreda A: na maski je kar 264 diamantkov, da ne boste rabili sami šteti. Lep izgled zaokrožata LED-žarometa spredaj, ki sta sicer med dodatno opremo, vsak pa ima po 18 diod, ki se lahko posamezno izključijo in prilagodijo snop svetlobe v vseh vremenskih razmerah. Cestišče zelo dobro osvetlijo in pri tem nikogar ne motijo, boste pa za lepši izgled in bolj varen pogled hoteli doplačati 1.073 oziroma 1.616 evrov.
slika
Doplačil bo kar nekaj tudi v zelo futuristični notranjosti, ki v osnovi preseneti z dvema digitalnima zaslonoma, ki v diagonalo merita 7 palcev. Analognih merilnikov pri razredu A sploh ne morete dobiti, lahko pa doplačate za večji zaslon na dotik multimedijskega sistema, ki potem v diagonalo meri 10,25 palca, kar vas bo olajšalo za 840 evrov, potem pa boste seveda hoteli še večji in enako velik zaslon za digitalne merilnike, za kar boste odšteli še dodatnih 540 evrov. Se splača? Če ste tehnoljub, vsekakor, saj boste imeli ob dveh velikih zaslonih pred sabo vedno občutek, da vozite napredno zvezdno ladjo. Če ste skeptični, vam lahko povem, da je v dneh, ko smo imeli avtomobil na testu, vsak dan noro žgalo sonce, a se je na zaslone vedno dobro videlo. In še merilniki so dobili zelo zanimivo obliko, saj jim lahko na veliko načinov prilagodite izgled in prikaz informacij. Dejansko izgledajo napredno in niso le klasični merilniki, izrisani na digitalnem zaslonu, kot se nove tehnologije lotevajo nekateri konkurenti. Celotna notranjost je kvalitetno sestavljena in iz dovolj kvalitetnih materialov, mogoče bi samo obvolanske ročice lahko bile iz boljše plastike, saj se jih med vožnjo največ uporablja.
slika
Verjetno ste že videli, kako se pri znanstvenofantastičnih filmih v prihodnosti vedno vsi pogovarjajo z umetno inteligenco? No, tudi razred A jo ima, sicer ne tako zelo napredne, vsekakor pa se lahko s svojim najmanjšim mercedesom tudi pogovarjate, če odštejete še dodatnih 582 evrov, da omogočite razširjene funkcije multimedijskega sistema. Tehnologijo so Nemci poimenovali MBUX (Mercedes-Benz User eXperience) in omogoča pogovor z osebno asistentko, ki dejansko prepozna veliko govornih ukazov, še posebej, ko ste povezani s svetovnim spletom. Po tem, ko rečete 'hey mercedes', ji lahko ukažete, da nekomu pošlje sporočilo, ga pokliče, zažene navigacijo do želene lokacije … To je vse sicer precej klasično, zna pa vključiti tudi masažo sedežev, spremeniti delovanje klimatske naprave in podobno, ker nočete imeti prstnih odtisov na zaslonu. Seveda ostaja še upravljanje preko zaslona in s pomočjo na dotik občutljive ploščice med sedežema, ki deluje bistveno bolje kot prej.
slika
Ker je mercedes-benz A eden najbolj naprednih avtomobilov, je jasno, da je upravljanje mogoče še preko aplikacije Mercedes me na vašem pametnem telefonu. Tam lahko pregledujete stanje goriva in tlaka v pnevmatikah ali omogočite gretje na mestu (+1.422 EUR), če ima vaš telefon čip NFC, pa ga lahko z njim celo odklenete. Ne, mercedes-benz A ni eden najbolj, ampak je gotovo najbolj napreden v razredu. Umetna inteligenca se tudi ves čas uči, zato si zapomni, koga najbolj pogosto kličete in kam pogosto vozite, potem pa sporoči, da so zastoji in podobno. Še to, v kabini so poslej USB-vhodi tipa C, kar pomeni, da boste za poslušanje svoje glasbe in polnjenje naprav morali uporabiti adapter ali zamenjati naprave.
slika
V ekipi smo se vsi strinjali, da je Robert Lešnik opravil nalogo z odliko, saj je 12 centimetrov daljšemu avtomobilu lepo skril prirastek. Novi centimetri so prinesli še 3 centimetre daljše medosje, zaradi česar je v notranjosti, smešno, samo malenkost več prostora. Dejansko smo ga pričakovali več za potnike zadaj, nad čimer so tarnali že pri pretekli generaciji, pa ga je po novem za cele 3 milimetre več, glavam pa so odmerili 8 dodatnih milimetrov. Prtljažnik je tudi večji za 29 litrov, skupno gre po novem vanj 370 litrov prtljage.
slika
Pri motorju, ki so ga razvili skupaj z Renaultom, so se zgledovali po tistem od nissana GT-R. Torej je A 200 skoraj dirkalnik? Daleč od tega. Če sem čisto pošten, ravno motor je od vsega najmanj navdušil pri tem avtu. 1,33-litrski turbobencinski štirivaljnik na papirju obljublja veliko. 120 kilovatov ali 163 ’konjev’ sicer lepo potegne in do stotice A požene v dobrih osmih sekundah, ampak nikoli nimaš občutka, da je moči veliko. Največji navor, 250 njutonmetrov, ponudi že pri 1.620 vrtljajih in je najbolj navdušujoč do okoli 4.000 vrtljajev, nad 5.000 pa je precej glasen. Ja, zvok med priganjanjem tudi ni prijeten, preveč zamolkel je, na avtocesti ga pa skoraj ne slišiš. Zadnje je seveda dobro, A ima zelo dober količnik zračnega upora, samo 0,25, zato je res tih med hitro vožnjo. Obljubljajo, da je med vožnjo po avtocesti tako tiho kot pri večjem razredu C. Poraba je z lepo vožnjo pod 7 litrov, sicer 8, celo dva valja zna izklapljati za večjo učinkovitost, zato je pa potem odzivnost malo slabša. Moč se seveda prenaša na sprednji kolesi in sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik zna biti včasih zmeden pri speljevanju in manjših hitrostih, potem pa lepo deluje. Je tudi edina izbira, tako da vedite, zakaj je že osnovna cena novega A visoka.
slika
Tudi nasploh od vožnje ne pričakujte ničesar, kar nakazuje izgled. Vse je usmerjeno na varnost, nič drame in s tem nič zabave. Z velikimi platišči, testni avtomobil je imel 18-palčna, je blaženje tudi precej trdo, čeprav ga nastavite na comfort. Če je že tako, bi bil lahko vsaj servo bolj obtežen, tako pa je malo premehak in nudi premalo dobrih občutkov med vožnjo. Ker vem, da vi ne kupujete avta za postavljanje rekordov čez Vršič in ker A v zelo velikem deležu kupujejo ženske, je verjetno vse tole nepomembno, morda pa koga zanima. Asistenčnih sistemov je več kot celo v najbolj prestižnem S, čeprav vsi še niso na voljo, vse skupaj pa pomeni, da je A eden najbolj naprednih avtomobilov nasploh. Seveda ima zato svojo ceno, vstopni slabih 25, testni z veliko opreme in bolj zmogljivim motorjem pa 50 tisočakov. Lahko bi rekli, da ima vse, kar imajo veliki, ampak v resnici ima še marsikaj več.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Mercedes-Benz A 200 AMG line
Vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1332
Moč v KW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 5.500
Največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1.620
Menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4419 x 1796 x 1440
Medosna razdalja v mm 2729
Prtljažnik v litrih 370
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1375 (510)
Največja hitrost v km/h 225
Pospešek 0-100km/h v s 8,0
Poraba (po normah EU) v l/km 8,5/5,0/6,3
Poraba na testu v l/km 7,4
Cena osnovnega vozila v EUR 24.990
Cena testnega vozila v EUR 28.670
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.468
Posted on

Ima več, kot imajo veliki

Proizvajalci imajo svoje avtomobile očitno za rastline. Ob vsaki prenovi ali novi generaciji pravijo, da je dozorel. Torej so bili vsi mercedes-benzi A do zdaj nezreli, novi pa končno je – zrel?

Beri dalje
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
TESTI
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
Iztok Krajnc
Lulanje proti vetru
TESTI
Lulanje proti vetru
Subaru impreza 2.0ie AWD lineartonic premium
Iztok Krajnc
Oranžni bes
TESTI
Oranžni bes
Ford focus 2.3 ecoboost ST-3
Iztok Krajnc
Videz bolj pomemben od zmogljivosti
TESTI
Videz bolj pomemben od zmogljivosti
Renault clio TCe 100 intens R.S. line
Iztok Krajnc
Enosobno stanovanje na štirih kolesih
TESTI
Enosobno stanovanje na štirih kolesih
Citroën berlingo BlueHDi 130 BVM6 XL feel flip camping box
Iztok Krajnc
Adrenalinski park na kolesih
TESTI
Adrenalinski park na kolesih
Porsche taycan turbo
Iztok Krajnc
Raketa in makadam
TESTI
Raketa in makadam
Mini cooper countryman JCW ALL4
Iztok Krajnc
Edina dobra bolezen v tem času
TESTI
Edina dobra bolezen v tem času
Ford kuga 2.5 duratec PHEV 165 kW FWD eCVT vignale
Iztok Krajnc
Modna torbica z motorjem
TESTI
Modna torbica z motorjem
DS 3 crossback 1.2 puretech 155 EAT8 grand chic
Iztok Krajnc
Zafira še živi
TESTI
Zafira še živi
Opel zafira life M 2.0 dizel 110 kW innovation
Iztok Krajnc
Energija za dušo
TESTI
Energija za dušo
Kia e-soul EV 150 kW EX energic
Iztok Krajnc
Tekmovanje s samim sabo
TESTI
Tekmovanje s samim sabo
BMW X4 M competition
Iztok Krajnc
Tiha voda bregove dere
TESTI
Tiha voda bregove dere
Mazda CX-5 CD150 AWD AT takumi
Iztok Krajnc
Superlativi
TESTI
Superlativi
Renault trafic grand passenger dCi 145 energy EDC spaceclass
Iztok Krajnc
Najmanjši električni velikan
TESTI
Najmanjši električni velikan
Nissan e-NV200 combi 7 comfort
Iztok Krajnc
Aktivno in avanturistično
TESTI
Aktivno in avanturistično
Renault kadjar Blue dCi 150 4WD Bose
Iztok Krajnc
Avtomobil, ki ima le eno nalogo
TESTI
Avtomobil, ki ima le eno nalogo
Mazda MX-5 G132 revolution
Iztok Krajnc
Magičnih 48
TESTI
Magičnih 48
Ford tourneo custom 2.0 ecoblue 136 kW L2H1 320 titanium X
Iztok Krajnc
Še je čas, da vas osvoji
TESTI
Še je čas, da vas osvoji
Opel astra 1.2 turbo 96 kW GS-line
Iztok Krajnc
Postavljanje trendov in sveže cunje
TESTI
Postavljanje trendov in sveže cunje
Volkswagen golf 2.0 TDI DSG style 1st edition
Iztok Krajnc
Pogum velja!
TESTI
Pogum velja!
Hyundai i10 1.25 DOHC AMT premium
Iztok Krajnc
Nov miselni vzorec
TESTI
Nov miselni vzorec
Opel corsa 1.2 turbo 74 kW GS-line
Iztok Krajnc
Električni ioniq 1.1
TESTI
Električni ioniq 1.1
Hyundai ioniq electric premium
Iztok Krajnc
Za iskanje prijateljev
TESTI
Za iskanje prijateljev
Volkswagen multivan T6.1 2.0 TDI 4MOTION DSG comfortline
Iztok Krajnc
Stari A4 za pozabo, novi za anale
TESTI
Stari A4 za pozabo, novi za anale
Audi A4 avant 40 TDI quattro S tronic S line
Iztok Krajnc
Zmagaj, če lahko!
TESTI
Zmagaj, če lahko!
Nissan juke 1.0 DIG-T 117 DCT tekna
Iztok Krajnc
Modularni športnik
TESTI
Modularni športnik
BMW M235i xDrive gran coupé
Iztok Krajnc
Več, kot imajo veliki
TESTI
Več, kot imajo veliki
Renault clio 1.3 TCe 130 EDC initiale Paris
Iztok Krajnc
Mijaaaav
TESTI
Mijaaaav
Ford puma 1.0 ecoboost mHEV 114 kW ST-line X
Iztok Krajnc
Ponosnih 15 let
TESTI
Ponosnih 15 let
Dacia sandero stepway 1.5 blue dCi proud
Iztok Krajnc
Polarna svežina
TESTI
Polarna svežina
Volvo S60 T5 A R-design
Iztok Krajnc
Konzerva sreče
TESTI
Konzerva sreče
Mitsubishi space star 1.2 MIVEC intense+ navi
Iztok Krajnc
Ljubljenec množic
TESTI
Ljubljenec množic
Renault captur TCe 130 EDC edition one
Iztok Krajnc
Iz malega je zraslo veliko
TESTI
Iz malega je zraslo veliko
BMW 118d M sport
Iztok Krajnc
2008 razlogov za (in kakšen proti)
TESTI
2008 razlogov za (in kakšen proti)
Peugeot 2008 1.2 puretech 130 BVM6 allure
Iztok Krajnc
Skrite mišice
TESTI
Skrite mišice
Volkswagen passat 1.4 TSI DSG GTE
Iztok Krajnc
Ali ga obožuješ, ali sovražiš
TESTI
Ali ga obožuješ, ali sovražiš
BMW X6 M50d
Iztok Krajnc
Zatišje pred viharjem
TESTI
Zatišje pred viharjem
Ford ecosport 1.0 ecoboost 92 kW AT titanium
Iztok Krajnc
Številke ne povejo dovolj
TESTI
Številke ne povejo dovolj
Mazda CX-30 G122 plus
Iztok Krajnc
Za skrite racionaliste
TESTI
Za skrite racionaliste
BMW X3 20d M sport
Iztok Krajnc
Aktivnosti na prostem
TESTI
Aktivnosti na prostem
Ford focus 1.5 ecoboost 110 kW AT active business
Iztok Krajnc
Na avanturo!
TESTI
Na avanturo!
Dacia duster 1.3 TCe 130 FAP 4x4 adventure
Iztok Krajnc
Denar in moč
TESTI
Denar in moč
BMW 840d xDrive gran coupe M sport
Iztok Krajnc
Lepe stvari
TESTI
Lepe stvari
Mercedes-Benz CLA 220 AMG line
Iztok Krajnc
Vroče-hladno
TESTI
Vroče-hladno
Ford focus karavan 2.0 ecoblue 140 kW ST-3
Iztok Krajnc
Z mislimi na vas
TESTI
Z mislimi na vas
Škoda kamiq 1.5 TSI ACT DSG style
Iztok Krajnc
Udobje v hibridu
TESTI
Udobje v hibridu
BMW 530e xDrive M sport
Iztok Krajnc
Dobrodošli v 3D-prihodnosti
TESTI
Dobrodošli v 3D-prihodnosti
Peugeot 208 1.2 puretech 100 BVM6 allure
Iztok Krajnc
Kljukica na vseh področjih
TESTI
Kljukica na vseh področjih
Volkswagen passat variant 2.0 TDI evo DSG elegance
Iztok Krajnc
Za velike fante
TESTI
Za velike fante
Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC AMG line
Iztok Krajnc
V škornjih na šprint
TESTI
V škornjih na šprint
BMW X3 M competition
Iztok Krajnc
Strela z jasnega
TESTI
Strela z jasnega
Jaguar I-pace EV400 AWD HSE
Iztok Krajnc
Razburljivost 1.5
TESTI
Razburljivost 1.5
Toyota C-HR 2.0 VVT-i e-CVT HSD launch edition
Iztok Krajnc
Umazane gume? Fuj!
TESTI
Umazane gume? Fuj!
Fiat 500X 1.6 multijet II 16v TCT city cross
Iztok Krajnc
Naj bo dan!
TESTI
Naj bo dan!
Volkswagen amarok 3.0 V6 TDI 4MOTION AT canyon
Iztok Krajnc
Na vrhu smetane
TESTI
Na vrhu smetane
BMW 330d xDrive touring M sport
Iztok Krajnc
Revolucionarna črka X
TESTI
Revolucionarna črka X
Mazda3 X180 GT plus
Iztok Krajnc
Japonski karavan za češke popotnike
TESTI
Japonski karavan za češke popotnike
Toyota corolla TS 2.0 VVT-i e-CVT HSD executive
Iztok Krajnc
Močnejši motor, a počasnejši avtomobil
TESTI
Močnejši motor, a počasnejši avtomobil
Nissan qashqai 1.7 dCi 150 4WD X-tronic tekna
Iztok Krajnc
Tudi dolgočasno je zabavno
TESTI
Tudi dolgočasno je zabavno
Škoda scala 1.6 TDI ambition
Iztok Krajnc
Najmočnejši duster kadarkoli
TESTI
Najmočnejši duster kadarkoli
Dacia duster 1.3 TCe 150 FAP 4x4 techroad
Iztok Krajnc
Plebejec
TESTI
Plebejec
Kia Xceed 1.4 T-GDi LX joy
Iztok Krajnc
Piše se zgodovina
TESTI
Piše se zgodovina
Tesla model 3 long range AWD
Iztok Krajnc
Ni se še naveličal
TESTI
Ni se še naveličal
Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT intense+ GT
Iztok Krajnc
Baby raptor
TESTI
Baby raptor
Ford ranger DC 2.0 TDCi 157 kW 4x4 AT wildtrak
Iztok Krajnc
Čas je idealen za križance
TESTI
Čas je idealen za križance
Audi Q3 sportback 35 TDI S tronic S line
Iztok Krajnc
Patricij
TESTI
Patricij
Kia Xceed 1.4 T-GDi DCT EX stream
Iztok Krajnc
Odskočna deska v razredu T
TESTI
Odskočna deska v razredu T
Volkswagen T-cross 1.0 TSI 1st edition
Iztok Krajnc
Mali veliki
TESTI
Mali veliki
Renault clio Blue dCi 115 edition one
Iztok Krajnc
Qlinarično doživetje
TESTI
Qlinarično doživetje
Audi Q3 35 TFSI S tronic S line
Iztok Krajnc
Poslednji mohikanec
TESTI
Poslednji mohikanec
Ford mustang GT 5.0 V8 AT fastback
Iztok Krajnc
EliteWagen
TESTI
EliteWagen
Volkswagen touareg 3.0 TDI V6 4motion tiptronic R-line
Iztok Krajnc
Ima več, kot imajo veliki
TESTI
Ima več, kot imajo veliki
Mercedes-Benz A 200 AMG line
Iztok Krajnc
Že v prvo je šlo rado
TESTI
Že v prvo je šlo rado
Mercedes-Benz CLS 350 d 4MATIC AMG line
Iztok Krajnc
Kanarski vitamini
TESTI
Kanarski vitamini
Seat arona 1.5 TSI FR
Iztok Krajnc
Zlatarjeva izbira
TESTI
Zlatarjeva izbira
Audi Q2 1.4 TFSI CoD S tronic sport S line
Iztok Krajnc
Ko sosedje vplivajo na nakup
TESTI
Ko sosedje vplivajo na nakup
Audi Q3 2.0 TDI quattro sport
Iztok Krajnc