Seveda je na posnetkih nov model, letnik ’19, zato se tako lepo sveti in zato so vse nalepke na njem še vedno tako lepe, ker je bil do takrat samo enkrat v pralnici. Ampak izgleda točno tako kot mini mora! Barvo so naredili prav posebej za obletnico in je tisti najlepši odtenek britanske dirkaško zelene. 60ic je še kar nekaj, med drugim tudi na krasnih sedežih pa volanu in pragovih, zunaj pa na pokrovu motorja in na reži za zrak na boku, zato ja, mini, ko je parkiran, še vedno očara!
slika
Kaj pa med vožnjo? Kdor o tem dvomi, verjetno ni še nikoli peljal minija, ker je to sinonim za užitek na cesti. Tako enostavno in lahkotno, kot se vozi ta avto, se skoraj noben drug ne. Pokažeš z volanom v desno in, ne boste verjeli, tja zavije. Pokažeš v levo in gre … ja, levo, ampak tako prepričljivo, da so ravne ceste prav tisto, pavza med pripravo na naslednji ovinek. Sicer smo imeli ravno v času tega avta na testu še Suzukijev swift sport, ki je podobno velik več kot 300 kilogramov lažji, in šele takrat sem pomislil, da je mini v bistvu težek. Seveda avta nista neposredno primerljiva, sta pa oba sinonim za užitek v vožnji, zato velja povedati, da mini ne deluje tako igrivo kot lahki swift, je pa zato po občutku bolj trdno na cesti. Zdi se kar zlepljen s podlago, če je ta lepa, zadek je ravno prav igriv, da privleče kakšen nasmešek na obraz, obenem pa je večja masa tudi posledica odlične zvočne izolacije, saj sem bil nemalo presenečen, kako dobro je zadušena kabina, če je vožnja umirjena. Spet bi si po drugi strani želel več hrupa izpuha, ampak se da takšne stvari rešiti tudi drugače, če denar ni problem.
slika
Cooper S pomeni tudi, da je motor več kot dovolj močan, 192 ’konjev’ (141 kW) iz dvolitrskega bencinskega motorja lepo rezgeta, turbo skrbi, da je vedno veliko navora, je pa nov še robotiziran menjalnik – 7 prestav ima in dvojno sklopko. Eden najboljših na trgu je, s sklopkama, ki se kopata v olju, pri speljevanju ni nadležnega cukanja, prestave pa menja kot za šalo. Vse pohvale, ker konkurenci še ni uspelo odpraviti omenjenih minusov tovrstnih menjalnikov. Zna tudi predvidevati voznikov način vožnje, ampak meni se še bolj dopade, da lahko prestavljam hitro z ušeskoma ob volanu. Ročica sama je sicer super postavljena in dobro oblikovana, ampak mi ni na videz niti malo všeč. Ne paše v lepo okolje v kabini.
slika
Vožnja z minijem je lahko poceni, če ga ne uporabljate tako, kot so imeli v mislih njegovi ustvarjalci. Porabi tudi samo 6 litrov na 100 kilometrov, ko ’konje’ poženete v dir, pa okoli 9. Sem kar s strahom odprl cenik, ker sem mislil, da bo ta mini spet drag kot diamant, pa ni. Ni poceni, ah, kje … 41 jurjev stane takšen z bogato opremo, ampak na trgu ni nobenega takšnega avtomobila več. In, pazite to, v posebni izdaji ’60 years’ jih bodo naredili samo 600!
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Mini cooper S 60 years
Vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1998
Moč v KW (KM) pri vrt./min 141 (192) od 5.000 do 6.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 280 od 1.350 do 4.600
Menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, steptronic
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 3850 x 1727 x 1414
Medosna razdalja v mm 2495
Prtljažnik v litrih 211
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1290
Največja hitrost v km/h 235
Pospešek 0-100km/h v s 6,7
Poraba (po normah EU) v l/km 6,4
Poraba na testu v l/km 7,6
Cena osnovnega vozila v EUR 18.400
Cena testnega vozila v EUR 26.450
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 41.002
Posted on

Kateri starček tako dobro izgleda?

Mini je bil vedno mladosten avtomobilček in, pazite, praznuje že 60 let! Piše povsod na testnem avtu, da se ne boste preveč čudili. Pa povejte, če poznate še kakšnega 60-letnika, ki tako dobro izgleda.

Beri dalje
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
TESTI
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
Iztok Krajnc
Lulanje proti vetru
TESTI
Lulanje proti vetru
Subaru impreza 2.0ie AWD lineartonic premium
Iztok Krajnc