Na koncu je zmago slavil ravno passat, ki ne predstavlja le skupka dovolj dobrih vrlin, ampak je skoraj v vseh segmentih boljši od konkurence. Torej ni povsod le 'dokaj dober', ampak odličen. Če vas seveda že v startu ne zmoti dejstvo, da je oblikovno dokaj neopazen in bo takšen tudi zaradi dejstva, da jih je na cestah ogromno. Mogoče je tudi to razlog, da so si ga kranjski policisti izbrali za vozilo Provida. Ob poplavi passatov boste policijskega precej težko opazili.
slika
Čeprav je to segment, ki ob poplavi križancev še zdaleč ni med najatraktivnejšimi, številke še vedno niso zanemarljive. In za polovico celotne prodaje karavanov tega velikostnega segmenta poskrbi kar passat, razlog pa ni le v tem, da imamo znamko Volkswagen Slovenci pač izjemno radi, ampak tudi v ugodni ceni in dejstvu, da je res dober avtomobil. Za začetek je prostoren, in to celo bolj kot velika večina tekmecev. Edino škoda superb mu malce nagaja pri tem, sicer pa je v passatu za potnike prostora ogromno, prtljažnik je uporaben in velik, pa še sredinski del se mu lahko podre, da je prevoz smuči lažji. Tega ne ponuja noben tekmec, če že, imajo le odprtino za smuči, ki je seveda manjša od prostornosti odprtja celotnega osrednjega dela, pri čemer še vedno zadaj lahko sedita dva potnika.
slika
Zadaj je prostora veliko in klop je udobna, edina manjša zamera gre le sidriščem isofix, ki imajo pokrovčke, da lepše izgledajo, ko otroška sedeža nista nameščena, a jih je potrebno odstraniti, preden ju boste vpeli, kar je nerodno, pa še nekam jih je treba odložiti. Ampak to ni neka huda kritika. Dobro oceno si zaslužita tudi sprednja sedeža, sta zelo udobna in prostorna, precej dobro objameta hrbta potnikov in v zavojih ponudita dovolj opore.
slika
Armaturna plošča vas ne bo navdušila kot tista v peugeotu 508, to je res. Ni tako razgibana in vizualno privlačna, tudi materiali niso na čisto enakem nivoju. Ampak po drugi strani vseeno passatu ne morem nameniti kritike, ker so materiali še vedno zelo dobri, nič ne bo med vožnjo zaškripalo in vse skupaj je prijetno, pomanjkanje drznosti pa passat nadoknadi z uporabnostjo. Se mi zdi, da so pri Volkswagnu namenoma uporabili vse znanje stoletja avtomobilskega obstoja in vse funkcije postavili tja, da so karseda uporabne. Nekatera stikala so velika, predvsem imajo vse pomembnejše funkcije še vedno gumbe, kar je super, vse skupaj pa zaokrožuje velik zaslon na dotik z odlično ločljivostjo in hitrim delovanjem. Ne bom rekel, da je notranjost dolgočasna, ker ob popolni uporabnosti pač ne more biti, namesto drznosti je enostavno raje prečiščena in ergonomska.
slika
Motorna paleta je precej bogata in čeprav od viška glava ne boli, kot pravijo, takšen dvolitrski TDI s 110 kW moči oziroma 150 ’konjički’ obkljuka vse potrebe. Je dovolj prožen in živahen, da nikoli ne bo deloval podhranjeno. Zlahka porabi le dobrih pet litrov in pol za vsakih sto prevoženih kilometrov in tudi kultivirano teče. V bistvu je zelo prijeten, še posebej lahkotna pa bo vožnja v kombinaciji s 7-stopenjskim menjalnikom DSG, ki je dober kot vedno. Predvsem je boljši in manj cuka pri speljevanju, kot so to počeli nekdanji 6-stopenjski menjalniki DSG.
slika
Predvsem pa je passat vozniško tako lepo nevtralen in nenaporen, da vam bo to všeč. Prav lepo se zmore skozi ovinke zapeljati tudi nekoliko hitreje, ampak, ker to ni posebej pomembno, je odličen predvsem tam, kjer šteje. Občutek na volanu je dober, lega zanesljiva, podvozje pa predvsem udobno in vozniško lahkotno. Vse skupaj je odličen primer tega, kar pri Volkswagnu trdijo za vse svoje modele, da novi oziroma prenovljeni nikoli niso revolucija, ampak le evolucija že tako dobrega. In passat zato po tej prenovi ni nekaj povsem novega, le gubice so mu zgladili. Z uporabniškega vidika so še najbolj opazna stvar matrične LED-luči. Če imate starega in vas mika prenovljeni, je to daleč najbolj privlačna novost, ker matrične pač svetijo občutno bolje od klasičnih LED.
slika
Dober skupek lastnosti še ne pomeni dobre prodaje, če cena ni tista, ki pritegne. In passat tudi na tem področju skriva aduta. Odlične prodajne številke pomenijo, da je cena lahko nižja, v primeru točno takšnega z opremo elegance je to 38.000 EUR. Seveda v tem primeru oprema ni popolna, a sam dejansko pogrešam le digitalne merilnike in morda, ampak res le morda, za palec večja platišča. Bi izgledal še malo bolje, pri udobju pa se bistveno ne bi poznalo.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Volkswagen passat variant 2.0 TDI evo DSG elegance
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1968
Moč v KW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.000 do 4.200
Največji navor v Nm pri vrt./min 360 od 1.600 do 2.750
Menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DSG
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4773 x 1832 x 1516
Medosna razdalja v mm 2786
Prtljažnik v litrih 650
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1590 (580)
Največja hitrost v km/h 210
Pospešek 0-100 km/h v s 9,1
Poraba (po normah EU) v l/km 4,6/3,9/4,1
Poraba na testu v l/km 5,5
Cena osnovnega vozila v EUR 26.418
Cena testnega vozila v EUR 35.327
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 38.169
Posted on

Kljukica na vseh področjih

Nekatere bi motilo, drugim pa se zdi odlično, da imajo pred hišo avtomobil, ki sploh ne izstopa, vseeno pa poskrbi, da vse štima. Govorim seveda o passatu, zmagovalcu velikega primerjalnega testa PRIMA.

Beri dalje
Leta mu dobro denejo
TESTI
Leta mu dobro denejo
lexus UX 300h F sport design
Iztok Krajnc
Nizek prelet
TESTI
Nizek prelet
renault rafale e-tech full hybrid 200 esprit alpine
Iztok Krajnc
Z novo masko je zapeljal iz sence
TESTI
Z novo masko je zapeljal iz sence
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV DCT7 instyle
Iztok Krajnc
Vzhod vse bolj navdušuje
TESTI
Vzhod vse bolj navdušuje
MG HS 1.5 T-GDI DCT luxury
Iztok Krajnc
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc