Samo poglejte ga, kakšen je bil. No, osveženi cherokee je zdaj dobil nove luči in je končno normalen na pogled. Malce so ga osvežili, ampak imam občutek, da gre samo za umetno podaljševanje življenjske dobe brez nekih pravih novitet, kajti čez leto ali dve nedvomno pride že nov. Ali pa so prejšnje luči šle tako na živce kupcem, da so Jeepovci končno klonili vsem protestom.
slika
Torej, poleg tega, da zunaj končno izgleda kot avto in ne kot karikatura povprečnega Azijca, imate v notranjosti malce drugačne merilnike, malenkost posodobljen računalniški vmesnik, ampak res malenkost, in zelo nenavadno tanek odlagalni prostor pri prestavni ročici. Sicer pa je še vedno občutek za takšen (sploh ne majhen) avto zelo utesnjen. Pa ne samo občutek, objektivno je v kabini manj prostora kot v marsikaterem po razredu manjšem avtomobilu. Če ga primerjam z ženino mazdo3, kamor pred sovoznikov sedež brez kakršnihkoli težav spravim zložen otroški voziček, sem imel v cherokeeju v lovu za milimetri obilico težav. Pa je slednji za 6 centimetrov in pol širši in nasploh dosti bolj glomazen avto kot prejšnja mazda3. Enako ni ekstra prostoren prtljažnik, se pa zato v drugi vrsti sedi malo višje, da bodo imeli otroci boljšo preglednost iz avta in manj težav z želodcem.
slika
Poslovil se je tudi ’170-konjski’ dizel, zdaj sta na voljo le še dva 2,2-litrska, 150- in '195-konjski', in v testnem je bil močnejši. Da je premočan, nikakor ne morem reči, ravno prav je. Ampak celotno vozno izkušnjo malenkostno kvari 9-stopenjski samodejni menjalnik, ki je baje nekoliko drugače programiran. Zdaj je prepočasen, včasih nikakor noče prestaviti iz 4. v 5. prestavo, enostavno vas pusti, da se vozite pri 2.500 vrtljajih. Dobro, to se ne dogaja pogosto, nekajkrat tekom testnih dni pa. Tudi ob speljevanju, ko na polno pohodite plin, nadpovprečno traja, da se odloči potegniti. Ob želji po kakšnem nenadnem speljevanju za vključitev v kolono raje dvakrat premislite.
slika
Pogon je na vsa štiri kolesa, seveda, pri močnejšem motorju sprednji sploh ni na voljo. Ampak kdo bi kupil le dvokolesno gnani jeep? Točno tako … Ta je imel active drive I, vstopni štirikolesni pogon, brez reduktorja in zapore diferenciala, ampak je čisto dovolj za praktično vse, kar boste rabili. Vendarle gre vseeno za bolj cestno orientirano vozilo z dobrimi plezalnimi sposobnostmi, za 'hardcore' vragolije pa vam ponujajo wrangler. Vseeno pa tisti vrtljivi gumbek pod armaturno ploščo pomeni marsikaj. Jeepovi vozni programi niso samo za okras, ampak prilagajajo in usklajujejo 12 različnih sistemov, ki pazijo na to, da bo avto imel najboljši možen oprijem glede na podlago. Manjka mu le program za kamenje, tisti je rezerviran za najboljši pogon active drive lock z mehansko zaporo zadnjega diferenciala in modele trailhawk.
slika
Ko boste šli na njegovo spletno stran, boste našli kup nekih podatkov. O bredenju čez vodo, vstopnih in izstopnih kotih, gibih koles, razmerjih pri plazenju, skratka, vedite, kaj kupujete: to je terenec in ne križanec ali SUV. Zato za vožnjo samo po cesti raje izberite katerega od nemških konkurentov. Tam boste bolj udobno sedeli, tudi ne tako visoko, in predvsem boste raje zapeljali v ovinke. Čeprav se bere obetavno, da ima neodvisno in večvodilno vzmetenje, je v ovinkih bolj lene sorte, tudi občutek na volanu je bolj ali manj odsoten. Je pa zato precej udoben, tudi na slabih cestah krasno požira luknje.
slika
Med podatki pa boste našli še nekaj, in sicer kombinirano porabo pri 7,7 litra. Si boste mislili, jah, spet buče, dva litra prištejmo zraven, kajne? No, ne, prvo polovico testa, dokler nismo začeli snemati, je računalnik kazal točno 7,7 litra. Kasneje je poraba skočila za slab liter, ampak vseeno, varčnost hvalimo. Cena je 53 tisočakov. Če boste vozili le po cesti, dobite boljše avte za pol manj denarja, če ga boste dejansko peljali do meje zmogljivosti, je pa cena zmerna.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Jeep cherokee 2.2 multijet II 16v 195 AWD AUT limited
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 2184
Moč v KW (KM) pri vrt./min 143 (195) pri 3.500
Največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 2.000
Menjalnik samodejni, devetstopenjski
Pogon na vsa štiri kolesa, active drive I
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4651 x 1859 x 1683
Medosna razdalja v mm 2707
Prtljažnik v litrih 448/570
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2106 (388)
Največja hitrost v km/h 202
Pospešek 0-100km/h v s 8,8
Poraba (po normah EU) v l/km 7,7/6,0/6,8
Poraba na testu v l/km 8,6
Cena osnovnega vozila v EUR 39.990 (*4.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 52.990
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 53.580
Posted on

Končno z normalnim obrazom

Prenovljeni jeep cherokee je končno nehal (slabo) oponašati Kitajce. Ne veste, o čem govorimo? Berite dalje.

Beri dalje
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc