V tretje gre rado, pravijo. Japonci so mu torej vdahnili že tretje življenje, tokrat so oblikovno naredili tudi konkretnejše spremembe, da ne bo edini v floti znamke, ki spredaj še nima dinamičnega oklepa, kot prevedeno v naš jezik pravijo oblikovalskemu jeziku Dynamic shield. Zdaj bolj samozavestno zre v svet, sploh z najbogatejšo opremo intense+ navi, kjer so ksenonska žarometa zamenjale polne LED-luči. Tudi dve barvi sta novi, bela je ena od njiju in mu v živo zelo pristoji. Takisto mini spojler na strehi zadaj in precej atraktivna platišča skrbijo za zanimiv izgled, da o umetnem difuzorju zadaj, ki daje vtis dinamičnosti, sploh ne govorim.
slika
Nad prvim testnim space starom smo bili pred leti še kar navdušeni, ne zato, ker bi bil v kakršnemkoli pogledu presežek avtomobilske industrije, je pa bil simpatičen, enostaven in vozniško nas je spomnil na enostavnost vozil pred petnajstimi leti. Takšen občutek nam je ponudil, zato smo ga bili veseli. Potem je sledila prenova, ki nas sploh ni navdušila, še najmanj zaradi dviga cene in dejstva, da so pustili voznikovo okolje praktično nespremenjeno - zastarelo. Druga prenova grehe popravlja.
slika
Zdaj ob pogledu v notranjost ne bi več takoj rekli, da je v osnovi avto star 8 let. Za moderen pridih je kriv 6,5-palčni zaslon na dotik na armaturni plošči, kjer zelo lepo deluje navigacija Tom Tom. Če jo želite imeti, hkrati ne morete imeti še vzvratne kamere, kar se na prvo žogo sicer sliši nelogično, ampak ima zaslon z navigacijo tudi DVD-predvajalnik, ki očitno v drobovju zapolni prazno mesto za kabel od kamere. Če navigacije ne rabite, boste plačali 500 evrov manj in tudi zaslon bo malenkost manj kot pol palca večji, kar se zdi v času mobilnih telefonov z navigacijo boljša rešitev.
slika
Ker računajo na mlade kupce, kjer bi bil to prvi avto, pa tudi družine, kjer bi bil drugi, in starejše, ki želijo precej enostaven avto, so nekako poskrbeli kar za vse. Osrednji zaslon bo všeč predvsem prvim, ker potem okolje izgleda bolj moderno, sicer je pa notranjost ostala preprosta, da se boste v njej tudi starejši dobro znašli. Stikal je malo in so smotrno razporejena, zdaj je več mehkejših materialov, odlagališč nekaj malega že, sam cenim predvsem boljše sedeže, razlika je kar opazna. In merilniki so novi, ampak ostajajo klasično pregledni, zato posebne omembe niso vredni. Prostora pa tudi ni malo glede na gabarite, prtljažnik je sicer precej kratek in zaradi pravilnih oblik uporaben, predvsem pa zadnja klop ponuja kar veliko prostora in bosta dva brez težav sedela. Tudi odrasla.
slika
Ker space star ni potovalnik, s katerim se boste odpravljali na druge konce sveta in ves čas potrebovali navigacijo, bo vzvratna kamera v praksi prišla večkrat prav, ko boste manevrirali v mestu. Na avtocesti še nekako gre in avto ni pretirano glasen, ker ima petstopenjski ročni menjalnik sedaj malce drugačna razmerja, vseeno pa pozabite na normalen pogovor preko sistema za prostoročno komuniciranje pri avtocestnih hitrostih. To raje počnite na navadnih cestah, kjer se space star tudi najbolje počuti. Ali pa v mestu, kjer boste lahkotno švigali naokoli. Tam se njegov trivaljni motor z 59 kilovati oziroma 80 'konjički' kar dobro izkaže, tudi zato, ker je avtomobil lahek, niti 900 'kilc' nima. In zato zlahka porabi le pet litrov in pol ali pa dobrih šest, če boste dosti na avtocesti. Je pa vozniško še vedno precej hecen, za volanom se zdi kot kakšen precej starejši avtomobil, kar bo 'milenijce' motilo, meni pa je ta preprostost dejansko všeč.
slika
slika
Čeprav lega ni posebej briljantna in se v hitrih zavojih space star nagiba kot rahlo okajena oseba, je vozniško tako enostaven, da vedno veš, kaj se dogaja pod kolesi, in zato je lahko celo zabaven. Pravzaprav je zaradi majhne mase prav lepo ubogljiv in v tokratni kombinaciji s precej športnimi pnevmatikami Bridgestone potenza RE050 na cesti dobro čepi, zato ga je pravo veselje pognati malo hitreje. Menjalnik? Povprečno natančen, ni na nivoju najsodobnejših, ker ima ročica malce več hoda, je pa zadovoljivo natančen, da vas ne bo motilo, če z ročico ne boste prehitri.
slika
Po prenovi je space star postal bolj sodoben na pogled, znotraj ima boljše sedeže in nov zaslon, kmalu pa pričakujemo še nekaj dodatnih asistenčnih sistemov. Ravno brez njih deluje zastarelo, čeprav, kot smo slišali, starejši kupci iščejo ravno to. Vseeno bo v kratkem tudi na tem področju lažje držal korak z ostalimi podobnimi predstavniki. Ključna je tudi cena, saj takšen z zelo bogato opremo intense+ z navigacijo in celo polnimi LED-lučmi spredaj stane 15 'jurjev'. Dva takoj odštejete, ker nudijo toliko popusta, še 500 evrov, ker navigacije ne potrebujete, pa smo na precej znosnih 12.500 evrih - za nenaporen in lahkoten majhen avtomobil, ki dobro kljubuje letom in po novem z bolj drznimi potezami bolj opozarja nase. Ni pojem sodobnega avtomobilskega razvoja, je pa eden redkih, ki nas še lahko opomni na preprostost ter lahkotnost nekdanjih avtomobilov. To pa bo marsikomu izjemno všeč, ker ne bo potreboval posebnega privajanja in mu bo avtomobil takoj domač.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Mitsubishi space star 1.2 MIVEC intense+ navi
Vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1190
Moč v KW (KM) pri vrt./min 59 (80) pri 6.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 106 pri 4.000
Menjalnik ročni, petstopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 3845 x 1665 x 1505
Medosna razdalja v mm 2405
Prtljažnik v litrih 235
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 875 (465)
Največja hitrost v km/h 180
Pospešek 0-100km/h v s 12,6
Poraba (po normah EU) v l/km 5,3
Poraba na testu v l/km 6,2
Cena osnovnega vozila v EUR 10.690 (*2.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 14.590 (*2.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.040 (*2.000 EUR popusta)
Posted on

Konzerva sreče

Medtem ko se marsikateri model avtomobila že poslovi, so pri Mitsubishiju svoj mali space star prenovili še drugič in mu po osmih letih na cesti vdahnili dovolj energije, da bo šarmiral kupce še naprej.

Beri dalje
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc