Najprej se mi je zdel na prvih slikah nekam preveč potlačen. Tudi ko sem ga prvič videl v živo na salonu, me ni preveč navdušil, zdaj, ko ga vidim v naravnem okolju, torej na cesti in parkiriščih, pa je jasno, da so vse mere ravno prave. Mogoče je pa prava barva kriva, ampak ne morem mimo dejstva, da je novi CLA zelo privlačen avto na pogled. In po odzivih sodeč nisem edini, ki tako misli.
slika
Seveda, brez paketa AMG line je takšen avto kot hamburger brez mesa, ker športna eleganca mora pokazati tudi malo krempljev, čeprav samo navidez. Luči so spredaj in zadaj ozke in lepo razširijo že tako nizka nos in zadek. Zadaj je celo difuzor ter zelo diskreten spojler in čeprav je zadek za moj okus malo preveč potlačen, je pokrov motorja dovolj dolg in streha dovolj počasi pada nazaj, da prav lepo skrije, da je osnova tudi za ta avto v resnici mali A. Ahaa, zato zadaj piše CLA, ker na prvi pogled marsikdo pomisli na CLS, s čimer ni seveda prav nič narobe. Sploh ob pol nižji ceni.
slika
Pri CLA je v primerjavi z osnovnimi Aji zadaj večvodilna prema in kolotek je širši, zato se bolje pelje skozi ovinke. Najbolje med vsemi mercedesi na tej platformi. Že v osnovi se sedi nizko, tudi streha je nizka, in ja, prostora ni veliko, ni ga pa premalo. Celo prtljažnik pogoltne 460 litrov, kar je sicer 10 litrov manj kot prej, edina ovira pa je spet nizek prostor, zato bo bolj primeren za torbe kot omare, čeprav je sama odprtina večja. S sedenjem spredaj pri takšnih avtomobilih nikoli ni težav, sedeža z integriranima vzglavnikoma sta fina, sem mislil, da bo dosti slabše zadaj, pa sem s svojo povprečno višino tudi tam lahko sedel. Ni razkošno, ampak potem tudi razred S ne bi imel smisla, a ne?
slika
Kar se vožnje tiče, ja, je OK, me pa z ničemer posebej ne navduši. Še najbolj mi je všeč, da je v bistvu precej udobno, glede na to da je avto nizek in ima nizkopresečne gume, in da je vožnja tudi na avtocesti dovolj tiha. Nenazadnje je CLA eden najbolj aerodinamičnih avtomobilov (Cw = 0,23) na svetu! In vozniki mercedesov vseeno niso takšni divjaki, da bi moralo biti vse trdo, če so, pa izberejo AMG. Ta pa je ’samo’ 220.
slika
Zdaj to pomeni, da je motor bencinski dvolitrski turbo. 140 kilovatov oziroma 190 ’konjev’ stisne od 5.500 vrtljajev naprej, zato lahko drvi največ 241 km/h in do 100 km/h z mesta pospeši v sedmih sekundah. Ni slabo, sploh ne, tudi zvok ni tako generičen kot pri manjšem motorju, je pa robotiziran menjalnik še iz prejšnje generacije tisti, ki mi ni všeč. Včasih deluje neodločno in avto pri majhnih hitrostih po nepotrebnem cuka, njihov novi osemstopenjski, ki je samo pri dizlih, je bistveno boljši. Bolje je, ko prestaviš v način ’dynamic’ in prestavljaš sam, zvok postane v kabini precej športen, motor se rad vrti, prestavlja tudi kar hitro, ampak ni posebnih športnih užitkov, ker se volan premalo upira in do rok pride premalo informacij. Vse deluje malo preveč spužvasto in zaletavo, zato, kot sem napisal, AMG, takšen, kot je testni, pa za bolj umirjeno vožnjo. V tem primeru bo tudi poraba pod 8 litrov na 100 kilometrov, na testu pa se je povprečje gibalo okoli devetih.
slika
Zelo mi je všeč velik projekcijski zaslon na šipi, ker ima res veliko informacij, pa tudi oba velika zaslona. Ja, Mercedes-Benz je na tem področju zelo napreden in vmesnik je odličen. Kakšna barva manj bi sicer lahko bila, da ne bi bilo tako kičasto, ampak tehnologija je odlična. Manj pa lahko pohvalim izdelavo. Ponekod je zelo dobra, tudi materiali so večinoma kvalitetni, na nekaterih delih pa ne in potem pusti mešan vtis. Morda spomladi tega niti opazil ne bi, v času testa pa je bilo precej mrzlo in je plastika marsikdaj rada zaškripala, če podlaga ni bila preveč lepa. Za avto, ki v tem trenutku praktično nima konkurence, se potem niti cena 61 tisoč evrov pri zelo bogati opremi ne zdi pretirana. Osnovni s tem motorjem je pod 36, da ne bo kdo skočil do stropa. Toliko stila pa s toliko denarja ne dobiš kar tako
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Mercedes-Benz CLA 220 AMG line
Vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1991
Moč v KW (KM) pri vrt./min 140 (190) od 5.500 do 6.100
Največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 1.800
Menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, 7G-DCT
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4688 x 1830 x 1439
Medosna razdalja v mm 2729
Prtljažnik v litrih 460
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1490 (530)
Največja hitrost v km/h 241
Pospešek 0-100km/h v s 7,0
Poraba (po normah EU) v l/km 8,0/4,8/6,0
Poraba na testu v l/km 9,1
Cena osnovnega vozila v EUR 29.990
Cena testnega vozila v EUR 35.800
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 61.388
Posted on

Lepe stvari

Ko razmišljam o lepih avtomobilih, Mercedes-Benzov CLA pač mora biti na seznamu. Še sam sem bil presenečen, kako lepo izgleda v živo, in ni samo lepota tista, s katero prepriča.

Beri dalje
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc