Orjaška in tokrat zelo privlačno oranžna gmota ima le 1,3-litrski turbobencinski motor, zato je marsikdo kar čudno pogledal, ko je slišal za pogon. Ampak ni nujno narobe svet, če gledamo sodobne trende. V X-trailovem repertoarju je od bencinskih motorjev zdaj na voljo le še ta, motor pa v bistvu dobro poznamo. Razvit je v sodelovanju z Mercedes-Benzom, smo ga pa že testirali v qashqaiju, kadjarju in mercedes-benzu A.
slika
Pri Nissanu imajo dve različici, v X-trailu je seveda močnejša, 117-kilovatna oz. '160-konjska'. V qashqaiju nam je bil všeč, ker je bil prožen in živahen, tudi poraba je bila čisto v redu, pri X-trailu pa je zgodba kvečjemu podobna. Tu mora vleči približno 150 kilogramov več, zato je pospešek do stotice za sekundo in pol daljši, 11 in pol jih potrebuje. Jasno, da krvi ne bo poganjal po žilah, ampak kdo pa kupi X-trail za potešitev športnih potreb in dirk v pospeševanju z mesta? Poraba se bo ustalila pri 9 litrih, kar ni ravno pohvalno, zato ga je napram dizlu v tem primeru težko priporočati. Pa tudi značaju avtomobila nekako ne ustreza najbolj. Štirikolesni pogon v kombinaciji z bencinskim motorjem tudi ni možen, tako da ste obsojeni na sprednje gnan kolesni par in v tem primeru se kolesi kar pogosto zavrtita v prazno.
slika
Kar se zmogljivosti tiče, sem imel dvome, ampak jih nimam več; 270 Nm navora je dovolj, ker se motor rad vrti, z robotiziranim dvosklopčnim menjalnikom pa tudi še kar lepo sodeluje. Če zaradi krajših poti ali kakšnih drugih, morda ekoloških, razlogov vztrajate pri bencinu, slednji nikakor ne bo slaba izbira, le pripravite se na več brnenja, če se boste morali kdaj hitro pognati. Pogosto tudi predolgo vztraja v določeni prestavi, ko bi že lahko prestavil v višjo, pa sem potem kar sam z ročico pretaknil naprej. Če lahko živite brez usnjenih sedežev in zvočnega sistema Bose, bo oprema tekna z zajetnih 3.400 evrov predraga, ima pa še 19-palčna platišča, ki seveda lepo izgledajo, je pa avto zaradi njih manj udoben.
slika
Z manjšimi pnevmatikami bi šlo lepše, ker so sedeži udobni, zadnja klop se odlično nastavlja tudi po naklonu, in ker je med vrstama sedežev veliko prostora, so dolge poti lahko prav prijetne. Sploh obloga na vratih, kjer počiva komolec, je dodatno odebeljena, da ne bo žuljev, tiste z daljšimi nogami pa bo motilo, da se volanski obroč ne da nastaviti bolj ven. Prtljažnik pogoltne veliko vsega, le plastika dna pod polico je preveč gladka in potem stvari niso med vožnjo nikoli pri miru, čeprav ima vmes pregrade, da jih lahko lepo ločite. X-trail tudi ni dobil nove maske od qashqaija, zato so dnevne LED-luči stare in na videz praktično nespremenjene, odkar je na trgu, armaturka z zaslonom in gumbi je pa tudi že za v pokoj.
slika
V bistvu ga leta 2019 in za slabih 36 tisočakov, kolikor stane, težko priporočam ob vsej bleščeči konkurenci, novemu motorju navkljub. Za toliko denarja je namreč ponudba tako bogata, da boste verjetno prej našli avto, ki bo znal bolje zaigrati na katero od strun vaše duše. Ampak tako je, ko leta hitro minevajo.
Tehnični podatki Nissan X-trail 1.3 DIG-T 160 2WD DCT tekna
Vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1332
Moč v KW (KM) pri vrt./min 117 (160) pri 5.500
Menjalnik 270 od 1.800 do 3.250
Menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DCT
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4690 x 1830 x 1740
Medosna razdalja v mm 2705
Prtljažnik v litrih 565
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1581 (599)
Največja hitrost v km/h 198
Pospešek 0-100km/h v s 11,5
Poraba (po normah EU) v l/km 6,8
Poraba (po normah EU) v l/km 8,8
Cena osnovnega vozila v EUR 27.800 (*3.500 EUR popusta za vozila iz zaloge)
Cena testnega vozila v EUR 34.700 (*3.500 EUR popusta za vozila iz zaloge)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.780 (*3.500 EUR popusta za vozila iz zaloge)
Posted on

Leta, leta

Starosta X-trail težko skrije svoja leta tudi z novim turbobencinskim motorjem in oranžnim usnjem v notranjosti. Zob časa se mu pozna na vseh področjih, je pa še vedno eden bolj udobnih na trgu.

Beri dalje
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc