Na voljo je v dveh različicah, med katerima bo bolj priljubljena takšna karavanska, ki je ni težko spoznati zaradi drugačnih odbijačev, zaščitnih obrob blatnikov in strešnih nosilcev, ki so del serijske opreme. Lepša so še platišča (ta že v osnovi merijo 17 palcev), notranjost pa krasi le malce drugačno oblazinjenje. Mi je všeč, ker dobro izgleda, tudi material je na otip mehkejši in se zato bolj udobno sedi, vseeno pa bi si znotraj želel več. Vsaj kakšen napis, ki bi me spomnil, da tole ni običajni focus.
slika
Robustni active lahko izberete s praktično vsemi motorji, ki jih že poznamo iz običajnega modela, pri karavanski različici pa bo verjetno najbolj priljubljen takšen 2,0-litrski štirivaljni turbodizel ecoblue. 110 kilovatov moči (150 'konjičkov') razvije, ob tem pa ponuja še 370 Nm navora, zato je dovolj zmogljiv in tudi porabi ne veliko. Na testu celo manj kot šest litrov na sto kilometrov. Edini pomislek, ki ga imam, je ta, da ni med najtišjimi, je pa res, da je vsaj kabina dobro zvočno zatesnjena, zato vas to ne bo motilo preveč.
slika
Active vozniško ostaja prijeten in zaradi večje oddaljenosti od tal (spredaj 30, zadaj pa 34 milimetrov) na cesti ni prav nič manj prepričljiv. Nasprotno, v primeru z običajnim celo lepše pobira neravnine, ker ni tako čvrst. Za povezavo koles z motorjem tokrat skrbi nov osemstopenjski samodejni menjalnik. Vam ga priporočam? Ja in ne! Po eni strani je super, ker v kombinaciji z njim delujejo še številni asistenčni sistemi, ki sicer ne bi, in vožnja z njim je bolj enostavna, po drugi strani pa se mi zdi, da prestavlja prepočasi in ob speljevanju včasih malce pocuka, kar je za tip menjalnika precej neobičajno. Bolj kot nad menjalnikom sem razočaran, da Ford activa ne ponuja s štirikolesnim pogonom. Pravijo, da ga večina ne potrebuje, jaz pa si ga pri takšni obliki vseeno želim, sicer res kupujem le šminko.
slika
Ker se odlično pelje (vsi focusi active imajo zadaj dražjo večvodilno premo), kar sem pričakoval, vam ga vseeno lahko priporočam. Večina se s takšnim, ki ima za skoraj 6 tisočakov dodatne opreme in s popustom stane skoraj 35.000 evrov, itak ne bo vozila po terenu, pa čeprav sta na voljo dva nova vozna načina (slippery in trail). Še za kamenčke na makadamu jim ga bo škoda, pa vam povem, da se prav lepo pelje tudi tam! Ampak jaz vseeno hočem štirikolesno gnanega …
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Ford focus karavan 2.0 ecoblue 110 kW AT active business
Vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1997
Moč v KW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3.500
Največji navor v Nm pri vrt./min 370 od 2.000 do 2.500
Menjalnik samodejni, osemstopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4693 x 1844 x 1504
Medosna razdalja v mm 2700
Prtljažnik v litrih 575
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1559 (546)
Največja hitrost v km/h 192
Pospešek 0-100km/h v s 9,5
Poraba (po normah EU) v l/km 5,5/4,1/4,6
Poraba na testu v l/km 5,8
Cena osnovnega vozila v EUR 19.160 (*2.700 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 31.430 (*2.700 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.620 (*2.700 EUR popusta)
Posted on

Manjka samo še pika na i

Če ta trenutek iščete najbolj vsestranski ford, pozabite na goro križancev, za vas je focus active. V osnovi gre za robustno in od tal za tri centimetre bolj oddaljeno različico, okrogla dva tisočaka dražjo od običajne.

Beri dalje
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
TESTI
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
Iztok Krajnc
Lulanje proti vetru
TESTI
Lulanje proti vetru
Subaru impreza 2.0ie AWD lineartonic premium
Iztok Krajnc