Bi lahko rekel, da je enako, kot če bi vas nekdo vprašal, kje je najboljša pica. Sem že večkrat rekel v svoji družbi in smo se potem skregali, ker je toliko različnih okusov, zato sem zdaj raje tiho. Podobno se odzovem ob vprašanju, kateri je najboljši avto, ampak če je za nekoga 85 jurjev, kot stane testni BMW, enako kot zame 15 jurjev, naj kar leti ponj, ker se splača!
slika
Trojka karavan je že v osnovi avto, ki bi moral zadovoljiti večino potreb neke normalne družine, ker je dovolj prostora v kabini, prtljažnik ima 500 litrov, kar je seveda za četrtino manj kot pri 4krat cenejšem golfu, ampak je tako lepo obdelan in praktičen s šipo, ki se ločeno odpira, da lahko povsem mirno zapišem, da je dober. Seveda, na nobenem področju ni prostorski rekorder, večina podobno dolgih karavanov za bistveno manj denarja ima občutno več uporabnega prostora, ni pa v nobenem za volanom tako dobrega občutka, da ne omenjam voznih lastnosti. Voznik se takoj zlije z avtom, kokpit pa je dodelan do potankosti, čeprav je moja edina kaprica, da mi merilniki niso preveč všeč. Pa smo spet na začetku pri različnih okusih, a ne.
slika
Za Slovenca je idealen tudi pogon. Trilitrski vrstni šestvaljnik je turbodizelski, ker pri nas še vedno ne maramo ’bencinarjev’, čeprav mi ni čisto jasno, zakaj ne. Mislim, mi je do določene mere, ampak za povprečnega Slovenca, ki na leto prevozi 12 tisoč kilometrov, je dizelski motor neprimerna izbira. Kdor se vozi (veliko) več, pa o čem drugem niti razmišljal ne bo in pri BMWju so mu dali zelo dober razlog, da bo tako; motor je namreč odličen, zelo lepo vleče, v bistvu zelo konkretno, saj ima 195 kilovatov, kar je 265 ’konjev’, pospešek do 100 km/h pa samo 5,4 sekunde! Še bolj me navdušuje zvok, ki sicer je dizelski, ampak niti malo tako moteč kot pri štirivaljnih. In poraba? Ja, verjetno je to res najbolj pomembno pri avtu za 85 jurjev, ampak to vsak vpraša, zato je informacija na mestu: dobrih 8 litrov, če ne boste pazili, sicer pa tudi kakšen liter manj.
slika
Najboljša stvar pri tem avtu? Vožnja. Tako dobro se pelje malokateri tako velik in uporaben avto. Še štirikolesni pogon ima, zato je tudi primeren za nas, če je ravno kakšen dež ali sneg. Na vsaki podlagi potegne kot bik, v ovinku zna odlično razporediti navor med osema, da je ves čas stabilen, in s podvozjem zna odlično kompenzirati svojo kar veliko maso. Več kot 1.800 kilogramov tehta, zato je jasno, da ni tako uživaško lahkoten kot 330i s štirivaljnim bencinarjem in zadnjim pogonom. Še vedno se pa pelje bolje kot praktično vse na cestah, čeprav je res tudi, da malenkost manj udobno kot glavna konkurenta. Torej je najboljši avto? Bi lahko rekel, da je (vstavi svoj priljubljen avto) še boljši, pa ne bom, ker je ta res dober.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki BMW 330d xDrive touring M sport
Vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 2993
Moč v KW (KM) pri vrt./min 195 (265) pri 4.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 580 od 1.750 do 2.750
Menjalnik samodejni, osemstopenjski, steptronic
Pogon na vsa štiri kolesa, xDrive
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4709 x 1827 x 1445
Medosna razdalja v mm 2851
Prtljažnik v litrih 500
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1835 (515)
Največja hitrost v km/h 250
Pospešek 0-100km/h v s 5,4
Poraba (po normah EU) v l/km 6,5/5,1/5,6
Poraba na testu v l/km 7,7
Cena osnovnega vozila v EUR 40.450
Cena testnega vozila v EUR 57.414
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 84.961
Posted on

Na vrhu smetane

Med toliko vrhunskimi avtomobili, kot jih je danes na trgu, je res težko izbrati najboljšega. Lahko pa brez dvoma zapišem, da je testni BMW 330d touring povsem pri vrhu.

Beri dalje
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
TESTI
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
Iztok Krajnc
Lulanje proti vetru
TESTI
Lulanje proti vetru
Subaru impreza 2.0ie AWD lineartonic premium
Iztok Krajnc