Bi lahko rekel, da je enako, kot če bi vas nekdo vprašal, kje je najboljša pica. Sem že večkrat rekel v svoji družbi in smo se potem skregali, ker je toliko različnih okusov, zato sem zdaj raje tiho. Podobno se odzovem ob vprašanju, kateri je najboljši avto, ampak če je za nekoga 85 jurjev, kot stane testni BMW, enako kot zame 15 jurjev, naj kar leti ponj, ker se splača!
slika
Trojka karavan je že v osnovi avto, ki bi moral zadovoljiti večino potreb neke normalne družine, ker je dovolj prostora v kabini, prtljažnik ima 500 litrov, kar je seveda za četrtino manj kot pri 4krat cenejšem golfu, ampak je tako lepo obdelan in praktičen s šipo, ki se ločeno odpira, da lahko povsem mirno zapišem, da je dober. Seveda, na nobenem področju ni prostorski rekorder, večina podobno dolgih karavanov za bistveno manj denarja ima občutno več uporabnega prostora, ni pa v nobenem za volanom tako dobrega občutka, da ne omenjam voznih lastnosti. Voznik se takoj zlije z avtom, kokpit pa je dodelan do potankosti, čeprav je moja edina kaprica, da mi merilniki niso preveč všeč. Pa smo spet na začetku pri različnih okusih, a ne.
slika
Za Slovenca je idealen tudi pogon. Trilitrski vrstni šestvaljnik je turbodizelski, ker pri nas še vedno ne maramo ’bencinarjev’, čeprav mi ni čisto jasno, zakaj ne. Mislim, mi je do določene mere, ampak za povprečnega Slovenca, ki na leto prevozi 12 tisoč kilometrov, je dizelski motor neprimerna izbira. Kdor se vozi (veliko) več, pa o čem drugem niti razmišljal ne bo in pri BMWju so mu dali zelo dober razlog, da bo tako; motor je namreč odličen, zelo lepo vleče, v bistvu zelo konkretno, saj ima 195 kilovatov, kar je 265 ’konjev’, pospešek do 100 km/h pa samo 5,4 sekunde! Še bolj me navdušuje zvok, ki sicer je dizelski, ampak niti malo tako moteč kot pri štirivaljnih. In poraba? Ja, verjetno je to res najbolj pomembno pri avtu za 85 jurjev, ampak to vsak vpraša, zato je informacija na mestu: dobrih 8 litrov, če ne boste pazili, sicer pa tudi kakšen liter manj.
slika
Najboljša stvar pri tem avtu? Vožnja. Tako dobro se pelje malokateri tako velik in uporaben avto. Še štirikolesni pogon ima, zato je tudi primeren za nas, če je ravno kakšen dež ali sneg. Na vsaki podlagi potegne kot bik, v ovinku zna odlično razporediti navor med osema, da je ves čas stabilen, in s podvozjem zna odlično kompenzirati svojo kar veliko maso. Več kot 1.800 kilogramov tehta, zato je jasno, da ni tako uživaško lahkoten kot 330i s štirivaljnim bencinarjem in zadnjim pogonom. Še vedno se pa pelje bolje kot praktično vse na cestah, čeprav je res tudi, da malenkost manj udobno kot glavna konkurenta. Torej je najboljši avto? Bi lahko rekel, da je (vstavi svoj priljubljen avto) še boljši, pa ne bom, ker je ta res dober.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki BMW 330d xDrive touring M sport
Vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 2993
Moč v KW (KM) pri vrt./min 195 (265) pri 4.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 580 od 1.750 do 2.750
Menjalnik samodejni, osemstopenjski, steptronic
Pogon na vsa štiri kolesa, xDrive
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4709 x 1827 x 1445
Medosna razdalja v mm 2851
Prtljažnik v litrih 500
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1835 (515)
Največja hitrost v km/h 250
Pospešek 0-100km/h v s 5,4
Poraba (po normah EU) v l/km 6,5/5,1/5,6
Poraba na testu v l/km 7,7
Cena osnovnega vozila v EUR 40.450
Cena testnega vozila v EUR 57.414
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 84.961
Posted on

Na vrhu smetane

Med toliko vrhunskimi avtomobili, kot jih je danes na trgu, je res težko izbrati najboljšega. Lahko pa brez dvoma zapišem, da je testni BMW 330d touring povsem pri vrhu.

Beri dalje
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc