Volkswagen se je pred časom pohvalil, da ima njihov touareg najmočnejše LED-luči, kadarkoli vgrajene v avto, ampak moramo biti natančni. V avto, ne ‘NA’ avto, ker tukaj pa zmaga amarok s paketom canyon in dodatnimi strešnimi reflektorji.
V aktualni generaciji je bil amarok pri nas že na testu in stvar, ki takoj izstopa, je motor. Trilitrski šestvaljnik prede svilnato in je bistveno bolj prijeten od vseh konkurenčnih štirivaljnikov v ostalih pickupih. Ne glede na motorno moč, na voljo je namreč več različic in tokratna s 150 kilovati oziroma 204 ’konjički’ sploh ni najmočnejša. Seveda ne sune tako odločno kot najmočnejša, vseeno pa je moči in motornega navora več kot dovolj, da amarok vedno voljno potegne.

Prav takšen je tudi na pogled bolj zanimiv od klasičnega. Sliši na ime canyon, kar pomeni, da je opremi comfort dodan še paket vizualnih dodatkov in tokrat še atraktivna barva, vse skupaj pa ga naredi zelo opaznega. Edini pomislek imam pri tem, da je paket canyon na voljo le pri tej opremi, ki ni najbolj bogata, in škoda je, da si je ne morejo omisliti tudi tisti, ki bi že v osnovi kupili več opreme.

Znotraj sprememb pri takšnem ni in tudi niso potrebne. Amarok je morda eden bolj dolgočasno urejenih poltovornjakov pri nas, a je to tudi njegov največji adut. Voznikovo okolje je zelo prijetno in ergonomija odlična, materiali pa dovolj dobri, da vas čisto nič ne bo zmotilo. Sam bi izbral le večji zaslon na dotik, ostalo je odlično. Glede prostora pa … podobno kot pri konkurenci, za potnike dovolj tudi zadaj, kjer je, jasno, udobja manj.

Ampak vseeno več kot marsikje drugje, ker je podvozje odlično nastavljeno. Nosilnost prav takšnega z 800 kilogrami ne tekmuje z najboljšimi, posledično pa amarok tudi manj pretresa na manjših grbinah in je nasploh bolj prijeten. Postavljam ga ob bok rangerju raptor, ki je s posebnim vzmetenjem FOX terensko odličen in obenem še zelo udoben. Tudi amarok je, oba pa sta boljša od ostalih.

Tisto, kar vam je že na fotografijah padlo v oči, so dodatne luči na strehi. Kaj luči, reflektorji, ki svetijo tako močno, da boste lovci zlahka našli srno nekje na bregu hriba, policisti pa migrante v gozdu. Čeprav njihov snop najbrž ne prekaša tistega v modelu touareg po dolžini, pa ga brez dvoma v širini in višini ter v občutku spreminjanja teme v dan. Dvakrat po 7.000 lumnov dobesedno noč prelevi v dan in če se boste s svojim amarokom pogosto vozili po manj urejenih podlagah in izgubljali na avanturističnih poteh, so takšne luči odlične. Dodatna dva tisočaka stanejo in niso omejene le na paket canyon, torej si jih lahko omislite tudi pri drugih.

Seveda luči na strehi terjajo svoj davek v obliki hrupa zaradi vrtinčenja zraka med vožnjo. Ni grozno, se jih pa vsekakor sliši, ko greste malo hitreje. In poraba je najbrž za kakšen deciliter večja, na našem testu se je vrtela pri okoli desetih litrih, kar je čisto OK. Tudi pri konkurenci boste pri teh vozilih videvali podobno porabo goriva, tukaj vsaj obilica navora in bolj prijeten zvok motorja cmok v grlu pomagata lažje pogoltniti.

Z opremo canyon je takšen amarok zame drugi najbolj nastopaški pickup pri nas, takoj za raptorjem. 3.700 EUR stane in v kombinaciji z atraktivno barvo in dodatki je avto res privlačen. Če ne potrebujete terensko najbolj ekstremnega poltovornjaka in vam tokratna cena ne predstavlja težav, je amarok vsekakor pickup, vreden priporočila. Tako umirjenega in elegantnega poltovornjaka drugi namreč ne ponujajo.
Tehnični podatki | Volkswagen amarok 3.0 V6 TDI 4MOTION AT canyon |
---|---|
Vrsta motorja | turbodizelski, šestvaljni, V oblike, 4 ventili na valj |
Prostornina v ccm | 2967 |
Moč v KW (KM) pri vrt./min | 150 (204) od 3.000 do 4.500 |
Največji navor v Nm pri vrt./min | 500 od 1.250 do 2.750 |
Menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
Pogon | na vsa štiri kolesa, 4motion |
Mere (dolžina x širina x višina) v mm | 5254 x 1954 x 2018 |
Medosna razdalja v mm | 3097 |
mere tovornega prostora (dolžina x širina x višina) v mm | 1555 x 1602 x 508 |
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 2128 (792) |
Največja hitrost v km/h | 182 |
Pospešek 0-100 km/h v s | 9,2 |
Poraba (po normah EU) v l/km | 9,6/8,4/8,9 |
Poraba na testu v l/km | 10,0 |
Cena osnovnega vozila v EUR | 42.646 |
Cena testnega vozila v EUR | 42.646 |
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 57.716 |
Naj bo dan!
Beri dalje