Če ste mislili, da je Mitsubishi na svoj aktualni ASX pozabil in da so vmes že tuhtali ter snovali novo generacijo, ste imeli v bistvu prav, ampak samo napol, ker so se vseeno konkretno lotili tudi starega in ga posodobili, da bo kljub letom zdržal še kakšno leto ali tri. Zunaj vam bo zato takoj všeč. Po vzoru ostalih modelov z novo masko in ledicami izgleda zanimivo in bistveno bolj nastopaško kot prej. ’Dynamic shield’ rečejo Japonci svojemu oblikovnemu prijemu, prepoznali pa ga boste po velikem X na nosu.
slika
Znotraj je tudi bolj sodoben, sedaj je dobil velik sredinski zaslon na dotik, ki meri osem palcev in je dovolj hiter pri uporabi, čeravno ni posebej grafično privlačen. Edino postavljen je pod malce nenavadnim kotom in ima preveč svetlečo zaščito, zato se na njem pogosto odbija svetloba iz okolice in se potem slabo vidi nanj. Vseeno je uporaben, boljši so tudi materiali, znotraj so skratka poskrbeli, da se boste dobro počutili in se vam ne bo ves čas zdelo, da sedite v starem avtu, čeprav občutek ne bo nikoli povsem izginil.
slika
Prostorskih čudežev seveda ne pričakujte, ker so zunanji gabariti dokaj skromni, vseeno je za štiri potnike in njihovo udobje dovolj dobro poskrbljeno, prtljažnik pa je prav tako povsem spodobnih dimenzij.
slika
Da je osnova malce starejša, hitro pokaže vožnja. Pa to ni nujno slabo; danes so križanci precej čvrsti, njihovi volani zelo direktni in na cesti se to še prepogosto pokaže v slabšem požiranju na slabih podlagah. Krmilni sistem v ASXu ni tako neposreden, podvozje pa je dovolj mehko, da vas na terenu ne bo obrnilo na streho, in to se pozna tudi na cesti: avto je precej udoben, malo bolj pa se nagiba in zato nima rad hitre in agresivne vožnje.
slika
To ne pomeni, da je nevozen! Bolj mu paše normalna in umirjena vožnja kot piljenje ovinkov in v tem segmentu je to tudi edino pravilno, ker sem prepričan, da k svojemu novemu avtomobilu iz tega segmenta ne pogledujete zaradi dinamičnih vrlin. Na teren ga boste tudi zlahka peljali, ker ima lahko štirikolesni pogon z elektronsko ’zaporo diferenciala’. Vmes je takšen pogon izginil iz ponudbe, ampak na globalnem trgu skoraj polovica kupcev modela ASX izbere štirikolesno gnano različico (pri nas le vsak peti), zato je njihovim željam potrebno ustreči.
slika
Tudi močnejši motor je dobil, sedaj dvolitrski s 110 kilovati, in če boste želeli imeti štirikolesni pogon, bo menjalnik neskončnostopenjski CVT, sicer pa ročni. Sam bi raje imel ročno menjavo prestav, ker CVT vseeno (pre)večkrat poskrbi za več motornega tuljenja in malce izniči vse motorne mišice, čeprav je za tip menjalnika dober. Boste pa na terenu in v mestu z njim precej lažje shajali kot z ročnim.
slika
Motor je sam po sebi tudi dober in dejstvo, da je moči več kot prej, je vedno dobrodošlo. Sedaj se celo na avtocesti počuti dovolj suvereno, sicer je poraba pri teh hitrostih vsaj osem litrov, kar ni posebej malo, za takšen izkupiček pa poleg menjalnika najbrž poskrbi še visoka podoba. Najmanjši Mitsubishijev križanec zato še vedno precej dobro drži korak s tekmeci, je pa malce poseben. Če boste zanj odšteli 24.640 EUR v akcijski ponudbi, bo ob odlični ceni dobro založen z opremo in kot eden redkih skrival še zmogljiv štirikolesni pogon.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT intense+ GT
Vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1998
Moč v KW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 195 pri 4.200
Menjalnik samodejni, neskončnostopenjski, CVT
Pogon na vsa štiri kolesa
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4365 x 1810 x 1640
Medosna razdalja v mm 2670
Prtljažnik v litrih 406
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1470 (500)
Največja hitrost v km/h 190
Pospešek 0-100km/h v s 12,2
Poraba (po normah EU) v l/km 8,7/6,5/7,3
Poraba na testu v l/km 8,6
Cena osnovnega vozila v EUR 17.990 (*2.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 25.990 (*2.000 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.640 (*2.000 EUR popusta)
Posted on

Ni se še naveličal

Dve dejstvi sta zelo očitni pri prenovljenem mitsubishiju ASX: da je v osnovi tiste stare šole križanec, ki ima za razliko od večine današnjih še nekaj terenskih apetitov, in da z nekaj lepotnimi ter tehnološkimi prijemi še vedno lahko dobro skrije, da je v osnovi star deset let.

Beri dalje
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Kralj okretnosti
TESTI
Kralj okretnosti
Renault twingo TCe 95 EDC intens
Iztok Krajnc