Mogoče bi lahko porabil kakšen deciliter dizla manj, kar konkurenca danes že zmore, v povprečju je poraba dobrih 6 litrov na 100 km. Tudi pospešuje včasih malo neodločno, kot da bi motor želel premisliti, če bi to res naredil. Ko se C-max enkrat spravi v tek pa je, kljub na papirju ne veliki moči, prav poskočen avtomobil. Zasluga gre odličnemu podvozju, ki je sicer zelo čvrsto, da je nagibanja manj in lega glede na segment vozila vrhunska, še vedno pa ne neudobno, čeprav bistveno manj mehko kot pri kakšni francoski ali japonski konkurenci. Odlično se pelje v ovinkih, smerna stabilnost je dobra in vsega tega povprečni kupci takšnega vozila sploh ne pričakujejo, kar je za C-max le plus, saj navdušuje tudi tiste, ki se za nižje avtomobile odločajo predvsem zaradi 'avtobusnih' voznih lastnosti.
slika
Tukaj pa poleg tega dobi še veliko uporabnosti, ki jo ponujajo zelo prilagodljiva druga vrsta sedežev, velik prtljažnik in visoka kabina. Predvsem sedalni deli sedežev bi morali biti malo daljši, ker po tem potniki dobijo občutek, da je C-max narejen za majhne ljudi, kvaliteta izdelave pa je kljub še nekaterim pomanjkljivostim in izbiri cenene plastike na določenih delih opazno in občutno boljša. Oblika armaturne plošče je tistim, ki so navdušeni nad znanstveno fantastiko, hitro všeč, drugim pač ne, je pa tisti vrhnji del, na katerem je radijski sprejemnik, vsaj od začetka na pogled in za upravljanje malce zmeden. Ob vozniku bi bil lahko tudi kakšen odlagalni prostor več, ker je sedaj omejen le na utora za pijači in odprt predal v vratih. Zato pa me je navdušila standardna električna vtičnica (230 voltov, 150 vatov) v drugi vrsti, ki omogoča priklop recimo prenosnega računalnika.
slika
Če ne potrebujete res najboljšega paketa opreme titanium, pri katerem so dodatki razen tempomata in prilagodljivih zadnjih sedežev več ali manj kozmetične narave, je tudi 2 tisoč evrov cenejši trend odlična izbira, saj ima že popolno varnostno opremo in v akciji stane celo pod 18, kar je zelo dober nakup. Za družine, ki želijo malo več, pa bo takšen 1,6 TDCi titanium pisan na kožo, čeprav mi še vedno ne gre iz glave odlični motor ecoboost, ki smo ga testirali v testirali v tem C-maxu.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Ford C-max 1.6 TDCi titanium
Vrsta motorja dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1560
Moč v KW (KM) pri vrt./min 85 (115) pri 3.600
Največji navor v Nm pri vrt./min 270 od 1.750 do 2.500
Menjalnik ročni, šeststopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4380 x 1626 x 1858
Medosna razdalja v mm 2648
Prtljažnik v litrih 432
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1390 (525)
Največja hitrost v km/h 184
Pospešek 0-100 km/h v s 11,3
Poraba (po normah EU) v l/km 5,4/4,1/4,6
Poraba na testu v l/km 6,1
Cena osnovnega vozila v EUR 16.650
Cena testnega vozila v EUR 21.950
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.760
Posted on

Pisan na kožo družinam

Zelo na kratko – C-max je odličen družinski avtomobil. Ima vse, kar potrebujete, dovolj zmogljiv in varčen motor, varen je in prostoren ter s ceno pod 20 tisočaki čisto sprejemljiv za denarnico.

Beri dalje
Najboljši sodobni M
TESTI
Najboljši sodobni M
BMW M3 sedan M xDrive competition
Iztok Krajnc
Leta mu dobro denejo
TESTI
Leta mu dobro denejo
lexus UX 300h F sport design
Iztok Krajnc
Nizek prelet
TESTI
Nizek prelet
renault rafale e-tech full hybrid 200 esprit alpine
Iztok Krajnc
Z novo masko je zapeljal iz sence
TESTI
Z novo masko je zapeljal iz sence
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV DCT7 instyle
Iztok Krajnc
Vzhod vse bolj navdušuje
TESTI
Vzhod vse bolj navdušuje
MG HS 1.5 T-GDI DCT luxury
Iztok Krajnc
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc