Pri Hondi smo menda že navajeni, da s svojimi modeli oblikovno malce polarizira. Recimo s civicom, pri katerem se zdi, da nima neke osnovne oblikovne niti, pa tudi z večjim CR-V. Že prejšnji je imel precej nenavaden zadek, ta pa ga ima tudi. Ampak ta mi je bolj všeč, bolj ameriško deluje in nič kaj azijsko … Pa nimam posebnih čustev do Amerike, le CR-V mi je zdaj bolj simpatičen na pogled. Sploh spredaj, kjer s širokim gobcem deluje nastopaško.
slika
Je pa spet ostrejša oblika zadka poskrbela za ogromno prostora. Prtljažnik ima 561 litrov in je zelo uporaben, po novem imate pri opremah elegance in lifestyle celo opcijo dodatnih dveh sedežev, potem je prostornina za okoli 100 litrov manjša, boste pa prepeljali več ljudi. Ob podiranju naslonjal druge vrste dobite dober kubik prostora, predvsem pa se sedeži podrejo v ravno dno, kar je sila priročno. Ob tem je v dvojnem dnu prtljažnika še prostor za rezervno gumo pravih dimenzij.
slika
Tudi prostornost v kabini ostaja domena tega avtomobila, vrata se odpirajo izjemno široko, zato je vstopanje sila enostavno, prostora in udobja pa je zadaj veliko. Ker so stekla velika, je tudi preglednost ven odlična, isofix je enostavno dosegljiv in to bo družinam zelo všeč. Zadaj tudi odraslim nikjer ne bo zmanjkalo prostora, za zame nastavljenim vozniškim sedežem ostaja skoraj pol metra široko 'brezno', kamor noge lahko pospravijo tudi košarkarji.
slika
In podobno je spredaj: položaj za volanom je praktično perfekten, to pač Honda od nekdaj zna. Okolje je nadvse prijetno, sedeža udobna, ročica zelo natančnega menjalnika takoj pri roki in uporabnih odlagališč je ogromno. Na volanskem obroču so popravili nekaj stikal, eden od gumbov ni več narebran in deluje manj ceneno, čeprav malo še vedno, osrednji zaslon pa je dobil vrtljiv gumb za nastavljanje glasnosti, kakršnega bo imel tudi prenovljeni civic. Nasploh je okolje lično urejeno in na oko prijetno, voznik ima ob desnem kolenu celo blazinico, da noge ne buta v trdo plastiko.
slika
Čeprav pri Volanu vedno poudarjamo, da nismo posebni pristaši križancev, predvsem zaradi manjšega vozniškega udobja, nas včasih kakšen prav prijetno preseneti. Tale že. Precej malo pretresa za tip vozil in ni pretrd, obenem pa se prav suvereno zmore zapoditi tudi v zavoje. Seveda z njim tega pogosto ne boste počeli, je pa pomembno, da je občutek na volanu dober in volan je ravno prav obtežen, podvozje pa tudi uboga voznikove ukaze. Tudi glomazno in nerodno ne deluje, ker je preglednost res dobra.
slika
Tudi motor je dober, v tem primeru je pod pokrovom 1,5-litrski turbobencinar z malce manj moči kot v civicu, 127 kW oziroma 173 ’konjičkov’ ponuja. Seveda zaradi večjih mer in manjše moči ni tako suveren kot v manjšem in lažjem civicu, pa tudi porabi kakšen liter več, okoli 8, če boste bolj hitri, sicer pa dobrih sedem. Je pa zelo prožen in nenaporen, kot se v takšnem avtu spodobi, težav pa nima niti z vrtenjem, če boste to želeli. In celo dokaj zanimiv zvok oddaja takrat, skoraj po vzoru nabritih motorjev s konca 90ih let. Me pa moti, da je treba pred vsakim zagonom motorja vključiti ročno zavoro, sicer motor ne zabrni. Kljub stisnjeni sklopki in desni nogi na stopalki zavore.
slika
Pohvaliti moram še paket asistenčnih sistemov Honda Sensing. S praktično vsemi elementi je na voljo že v osnovni opremi, predvsem pa sistemi zelo dobro delujejo. Dovolj hitro in obenem praktično povsem nemoteče. Se mi zdi, da ravno pri Hondi večina sistemov deluje najmanj naporno, brez posebnih paničnih piskanj, ko to ni potrebno.
slika
Okroglih 30 'jurčkov' stane CR-V z opremo elegance navi. Glede na precej bogato opremo se mi cena zdi dobra, seveda pa je imel tokratni le sprednji pogon, pa je v ponudbi še štirikolesni. Kmalu pride k nam tudi hibrid, ki bo porabil manj goriva in ponudil še več moči, tisti bo najbrž še bolj zanimiv. In dražji.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Honda CR-V 1.5 turbo elegance navi
Vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1498
Moč v KW (KM) pri vrt./min 127 (173) pri 5.600
Največji navor v Nm pri vrt./min 220 od 1.900 do 5.000
Menjalnik ročni, šeststopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4600 x 1855 x 1679
Medosna razdalja v mm 2663
Prtljažnik v litrih 561
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1523 (627)
Največja hitrost v km/h 211
Pospešek 0-100 km/h v s 9,3
Poraba (po normah EU) v l/km 7,4/5,6/6,3
Poraba na testu v l/km 8,9
Cena osnovnega vozila v EUR 27.900
Cena testnega vozila v EUR 29.900
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.450
Posted on

Prijazne sorte črv

Peta generacija honde CR-V oblikovno kupce najbrž zopet deli na dva pola, se pa pod oblinami skriva zelo prostoren in prijeten avtomobil. Tudi cenovno je na zelo dobrem položaju.

Beri dalje
Električna petka turbo
TESTI
Električna petka turbo
alpine A290 GTS EV52 160 kW GTS
Iztok Krajnc
Najboljši sodobni M
TESTI
Najboljši sodobni M
BMW M3 sedan M xDrive competition
Iztok Krajnc
Leta mu dobro denejo
TESTI
Leta mu dobro denejo
lexus UX 300h F sport design
Iztok Krajnc
Nizek prelet
TESTI
Nizek prelet
renault rafale e-tech full hybrid 200 esprit alpine
Iztok Krajnc
Z novo masko je zapeljal iz sence
TESTI
Z novo masko je zapeljal iz sence
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV DCT7 instyle
Iztok Krajnc
Vzhod vse bolj navdušuje
TESTI
Vzhod vse bolj navdušuje
MG HS 1.5 T-GDI DCT luxury
Iztok Krajnc
Najboljši do zdaj
TESTI
Najboljši do zdaj
volkswagen ID.7 tourer 77 kWh 4ALL
Iztok Krajnc
Poceni hibrid za množice?
TESTI
Poceni hibrid za množice?
MG3 hybrid+ luxury
Iztok Krajnc
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc