Vau, ampak še veliko bolj vau, če pomislite, da je imel pred tole rahlo prenovo kar 55 kilovatov, torej 75 ’konjev’, manj! In ker ima po novem za skoraj tretjino več moči in seveda tudi 100 njutonmetrov navora več (vse to je posledica nove močno ojačane ročične gredi in predvsem precej zmogljivejšega turbopolnilnika), je pospešek v primerjavi z lanskim modelom za kar sekundo in pol boljši; zdaj potrebuje z mesta do 100 km/h samo 5,1 sekunde!
slika
To se vse bere fantastično: preko 300 ’konjev’, mini, povsod značke John Cooper Works … pa ni! Se mi zdi, da se prav ponavljam zadnje čase, ampak proizvajalci vse bolj jemljejo prave vozniške užitke svojim avtomobilom, ker morajo biti preveč uporabni tudi za vsak dan. Očitno se danes hočejo vsi samo še kazati in nobenega voznika več ne briga, če se avto res dobro pelje ali ne.
slika
Takšen mini countryman je sicer hiter avto. Zelo hiter, če sem pošten. Pospeški so odlični, lepo rjove, ker ima nov izpuh, čeprav mu malo notri pomagajo tudi zvočniki, ampak vas bo občasno lepo razveselil s svojim brundanjem. Ne ponuja pa dovolj tistih pravih pristnih občutkov za volanom. Sem verjetno preveč pričakoval, da bo to napol reli-avto za makadam ... Ker je težak, je logično, da najprej zdrsne nos, ko se končno zbudi štirikolesni pogon, pa začne ven siliti še zadek. Ampak ni tako zabavno, kot se mogoče bere, sploh ker nisem mogel do konca izklopiti ESPja, da bi res šel počez. Avto je narejen preveč na ’ziher’, premalo je pobalinski, kar seveda pomeni, da ga bodo tudi manj dobri za volanom znali kar lepo in hitro peljati. Bo pa vožnja večinoma zelo zanesljiva, saj je prenos na podlago zelo dober in v menjalnik je vgrajena še zapora diferenciala spredaj, da se kolesi čim manj vrtita v prazno.
slika
Pa za vsak dan? Ja, za to je še najboljši. Sicer zeloo trd na slabih podlagah, to ni nič čudnega, je pa lahko čisto lepo tih, menjalnik lepo prestavlja, poraba je zmerna, izgleda atraktivno ... ni problema, če imate 63 jurjev za takšnega. Prostoren 450-litrski prtljažnik je nekaj, česar od minija ravno ne pričakujemo, enako dokaj enostaven dostop do zadnje klopi, čeprav je še vedno dolg 4,3 metra, torej med manjšimi avtomobili na naših cestah. Je pa vseeno težak, kar 1.675 kilogramov pokaže tehtnica pri praznem, in vsi verjetno dobro vemo, da je za športne užitke izjemno pomembna tudi masa, če želiš, da je avto igriv, kot je mini vedno bil.
slika
Po številkah je pravi John Cooper Works, po občutku pa ne, zato naj bo countryman raje kakšen bolj umirjen, tale motor pa zeloo nestrpno čakam v tamalem miniju. Upam, da ga dočakam!
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Mini cooper countryman JCW ALL4
Vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1998
Moč v KW (KM) pri vrt./min 225 (306) od 5.000 do 6.250
Največji navor v Nm pri vrt./min 450 od 1.750 do 4.500
Menjalnik samodejni, osemstopenjski, steptronic
Pogon na vsa štiri kolesa, ALL4
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4299 x 1822 x 1557
Medosna razdalja v mm 2670
Prtljažnik v litrih 450
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1675 (500)
Največja hitrost v km/h 250
Pospešek 0-100km/h v s 5,1
Poraba (po normah EU) v l/km 8,4/6,7/7,3
Poraba na testu v l/km 10,0
Cena osnovnega vozila v EUR 25.200
Cena testnega vozila v EUR 48.650
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 62.957
Posted on

Raketa in makadam

Če na volanu minija piše John Cooper Works, pričakujem najmanj raketo! Saj sem jo dobil, če gledam številke: 225 kilovatov ima ta mini john cooper works countryman, to je 306 ’konjev’!

Beri dalje
Dinamiko ima v malem prstu
TESTI
Dinamiko ima v malem prstu
BMW iX2 xDrive30 M sport
Iztok Krajnc
Poslednji žrebec
TESTI
Poslednji žrebec
ford mustang fastback 5.0 V8 AT dark horse
Iztok Krajnc
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc