Recepta, ki deluje, načeloma ne spreminjaš, s čimer se strinjajo tudi Japonci. Zato so zunanjosti osveženega C-HR samo malo polikali ’gube’, meglenki na odbijaču spredaj postavili malo višje, povsod pa za osvetljevanje avtomobila in cestišča skrbijo LED-diode. Drugačna je še grafika luči, da bodo lastniki prvih C-HR takoj vedeli, da gre za osveženi model, na zadku pa luči povezuje še črna plastika, ki gre krasno skupaj s črno streho. Če želite izstopati, boste vzeli tudi takšno oranžno barvo, ki je pri najboljšem paketu opreme launch edition na avtomobilu že v osnovi.
slika
Znotraj je na videz zelo malo sprememb, nekaj je novih materialov in plastika na vratih je gumirana in bolj topla. Najbolj boste veseli novega multimedijskega sistema, ker je bil prej eden slabših, zdaj pa je zelo odziven in se že v osnovi razume z Applovim CarPlay in Android Auto. Res, da je v primerjavi s konkurenco po enostavnosti še vedno kakšen korak zadaj, so pa vsaj na dotik občutljive površine na vsaki strani zamenjali gumbi, ki so bolj odzivni in tudi bolj varni, ker veste, da jih dejansko pritisnete. Tudi LED-uro iz leta 1980 so poslali v večna lovišča, ostajata pa črna stropna obloga in občutek utesnjenosti. Tudi preglednost nazaj je enako slaba zaradi zajetnih C-stebričkov in majhnega stekla, kar je pač cena za atraktivnost avtomobila.
slika
Ta se je še povečala z novim hibridnim pogonskim sklopom, najzmogljivejšim v ponudbi. Voznik ima tako na voljo 135 kilovatov, torej 184 'konjev', sistemske moči in 190 njutonmetrov navora, 2,0-litrski bencinski motor pa je termalno najbolj učinkovit na tržišču. Sliši se dobro, v praksi pa je takšen pogon, ki je na voljo tudi v corolli, poskrbel za bolj elegantno vožnjo, ker se ne rabi toliko mučiti kot šibkejši 1,8-litrski stroj. Poleg tega je večja tudi kapaciteta nikelj-metal-hidridne baterije pod zadnjo klopjo, ki ima trikrat več modulov (180) kot baterija pri šibkejšem hibridnem pogonskem sklopu (56), skupno pa vase sprejme 1,4 kWh elektrike. Tako je mogoče na elektriko premagovati malenkost daljše razdalje, predvsem če ste zelo nežni s stopalko za moč, je pa tudi elektromotor bolj zmogljiv (80 kW/109 KM), tako da lažje premika dobro poldrugo tono težki C-HR.
slika
Še vedno bo zaradi menjalnika e-CVT ob močnem pospeševanju pogonski sklop glasen, se pa pozna, da so dodali več zvočne izolacije, ker ni moteč. Vožnja je ostala vrhunska in udobna, za tip avtomobila je med ovinki presenetljivo zabaven, malo se nagiba, krmilni mehanizem pa je natančen in z dobrim občutkom na volanu. Res ga je fajn peljat in do 100 km/h se požene skoraj 3 sekunde prej kot katerikoli drug C-HR, v 8,2 sekunde, in doseže omejeno hitrost 180 km/h.
slika
Pri Toyoti pravijo, da lahko v mestu vozite do 80 odstotkov časa na elektriko, čeprav mi je tudi na regionalni cesti uspelo številko spraviti skoraj do 60, ko sem tekmoval sam s sabo. Na dobrih 20 kilometrov dolgi poti sem 57 odstotkov časa vozil na elektriko, pri čemer je bila poraba 4,6 litra bencina na 100 prevoženih kilometrov. Ja, C-HR je lahko zelo varčen, ima pa veliko moči, zato te mimogrede zanese. Tudi mene je, zato je bila testna poraba večja, med 6 in 7 litrov, kar je še vedno primerljivo z enako močnimi dizli. Zmogljivejši pogonski sklop je kriv še za 19 litrov manjši prtljažnik, skupno gre vanj za skromnih 358 litrov robe, cena tega avta pa se začne pri 30 tisoč evrih. Ni malo, ampak napredna tehnologija še nikoli ni bila poceni in v tem primeru je zelo bogata. Prenova je torej odlično uspela in C-HR je še vedno šik!
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Toyota C-HR 2.0 VVT-i e-CVT HSD launch edition
Vrsta motorja bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 1987
Moč v KW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 6.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 190 od 4.400 do 5.200
Menjalnik samodejni, neskončnostopenjski, e-CVT
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4395 x 1795 x 1555
Medosna razdalja v mm 2640
Prtljažnik v litrih 358
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1600 (330)
Največja hitrost v km/h 180
Pospešek 0-100km/h v s 8,2
Poraba (po normah EU) v l/km 4,2/3,7/4,0
Poraba na testu v l/km 6,9
Cena osnovnega vozila v EUR 22.200 (*2.210 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 33.390
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.390
Posted on

Razburljivost 1.5

Konec leta 2016 so Japonci pokazali enega oblikovno najbolj razburljivih avtomobilov leta – toyoto C-HR. S prenovo ostaja enako razburljiv, tehnološko pa navduši z novim pogonskim sklopom.

Beri dalje
Mir v družini
TESTI
Mir v družini
Škoda superb combi 2.0 TDI DSG L&K
Iztok Krajnc
Night rider
TESTI
Night rider
BMW i5 M60 xDrive touring M sport pro
Iztok Krajnc
SpaceX tudi na cesti
TESTI
SpaceX tudi na cesti
Tesla model 3 AWD long range
Iztok Krajnc
Avto, ki ga moraš imeti rad
TESTI
Avto, ki ga moraš imeti rad
Dacia duster 1.2 TCe 130 4x4 extreme
Iztok Krajnc
Tukaj ne potrebujete frizerja
TESTI
Tukaj ne potrebujete frizerja
BMW M4 competition M xDrive cabrio
Iztok Krajnc
Stalnica v avtomobilizmu
TESTI
Stalnica v avtomobilizmu
Volkswagen golf 1.5 eTSI DSG R-line
Iztok Krajnc
Presežki brez romantike
TESTI
Presežki brez romantike
BMW XM label
Iztok Krajnc
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc